Moro!
Osaisiko joku kertoa, millaisia ohmi lukuja pitäisi löytyä tulpanjohdoista?
Yrityksistä huolimatta en saanut tänään metsästettyä originaaleja mistään, joten suunta on Tammer Dieseliin ja siellä kasataan paketti.
Olisi hyvä tietää vähän edes suuntaa, ettei mene ihan pahasti metsään hankinnoissa (taas).
Ja vielä kysymys: K2BDR (vai K2BRD).., olisiko sopiva tulppatyyppi?
Hintaa olisi 15,90 kpl, joten suunta ois ehkä sinnepäin..
EN ole töissä Tammer Dieselissä, EN omista osakkeita, ENKÄ tunne edes ketään, joka olisi töissä ko. laitoksessa
Tuntui vaan olevan asiallinen paikka bensiinimoottoreiden varaosamyyntipuoli.
Heti ensiksi kysyttiin rekisterinumero, "koska Alfat on vähän hankalampia sielunelämältään.."
Miten ne sen tiesi?
tulpanjohtojen ohmit 1.7QV
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 548
- Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
- Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01 - Paikkakunta: Akaa/ Viiala
tulpanjohtojen ohmit 1.7QV
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."
-
- Viestit: 548
- Liittynyt: 10 Tammi 2006, 21:00
- Car(s): 916 2.0 TS-95
V70 2.0t-01
156 2.0 TS-01 - Paikkakunta: Akaa/ Viiala
Kiitos taas kaikille!
Auto nyki ja pussautteli kuin vanha Massikka.
Vaihdoin sytytysjohto sarjan ja tulpat ja a vot..TOISTAISEKSI pelaa kuin enkeli ja käynti on tasainen.
Löytyi halvat tulpat: Champion RC6YCC. Netoksi jäi 6,90/kpl.
Kuumana polkaistu ja kylmänä vedätetty ja pelaa ihan ok.
Vaimo lähtee autolla aamulla töihin, joten eiköhän mahdollinen negatiivinen palaute tuu luuria pitkin kukonlaulun aikaan .
Auto nyki ja pussautteli kuin vanha Massikka.
Vaihdoin sytytysjohto sarjan ja tulpat ja a vot..TOISTAISEKSI pelaa kuin enkeli ja käynti on tasainen.
Löytyi halvat tulpat: Champion RC6YCC. Netoksi jäi 6,90/kpl.
Kuumana polkaistu ja kylmänä vedätetty ja pelaa ihan ok.
Vaimo lähtee autolla aamulla töihin, joten eiköhän mahdollinen negatiivinen palaute tuu luuria pitkin kukonlaulun aikaan .
"ei edes se nytkäys, mutta se äkkipysähdys.."
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Katso vaan että ne tulpanjohtojen liittimet pysyy paikallaan... Mulla 33:ssa aikanaan johtojen päiden suojakumit oli paikallaan mutta josatinsyystä itse liitin suojan alla "liukui" johdon sisällä pois paikaltaan.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4