Sprint 1,5QV '86

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Cuore Sportivo
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)

Sprint 1,5QV '86

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Kävin testaamassa tuota nettiautossa olevaa Sprintiä. Voi pojat, että oli kiva peli. Olen kyllä kateellinen kaikille Sprintin omistajille. :?
Auto oli joka puolelta viimisen päälle komiassa kunnossa. Katsastettu viime viikolla, kuulemma ilman mitään huomautuksia. Mistään ei kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä, ja moottori kehräsi kuin uusi. CARFin tarrat oli ikkuinoissa, eli jonkun klubilaisen vanha auto. Hintaa oli 2800 €uroa, mutta kahdella ja puolella olisin saanut ajaa auton kotiin.

Meinasi tulla vedet silmiin, kun poistun Superilla myyjäliikkeen pihasta ja ajattelin, että 156 V6:n huoltoon menevillä rahoilla olisin saanut tuon pikkumustan omaan talliini. :cry:

Niin joo.. Sprint on 1,5:n myllyllä, eikä suinkaan 1,7 kuten myyjäliike luulee.

Vittorio Jano
Moderator
Car(s): Mégane+Mii=265hv

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Himottaisi tuollainen. Tämähän on myynnissä tuolla foorumin myyntipalstalla.

Esitin Sprintin hankintaa emännällekin, mutta sanottavampaa lämpenemistä ei tapahtunut. Hän piti autoa rumana (!) ja totesi yhden auton riittävän. Niin kai sitten.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Cuore Sportivo
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Vittorio Jano kirjoitti:Himottaisi tuollainen.
Todellakin. Huvin vuoksi lähdin krapulapäissäni koeajolle, mutta rakastuin autoon heti ratin taakse päästyäni.
Esitin Sprintin hankintaa emännällekin, mutta sanottavampaa lämpenemistä ei tapahtunut. Hän piti autoa rumana (!) ja totesi yhden auton riittävän. Niin kai sitten.
Itse olen tehnyt emännälle selväksi, että hänen on turha puuttua autovalintoihin. :-D Vastaavasti minulla ei ollut pahemmin sanottavaa, kun verhokaupoilla käytiin.
En kahta kertaa miettisi Sprintin ostoa, jos rahaa löytyisi. :(
Vittorio kirjoitti:Mitä jos jättäisinkin gummit hankkimatta ja ostaisin tuon kauniin Sprintin kesäksi...
Jos Hallituksen saat puhuttua ympäri, niin unohda vanteet ja osta Sprint!

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Cuore Sportivo kirjoitti:Itse olen tehnyt emännälle selväksi, että hänen on turha puuttua autovalintoihin
Tuo on sellainen asia joka tehdään selväksi heti ekoilla treffeillä 8)

Vittorio Jano
Moderator
Car(s): Mégane+Mii=265hv

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Cuore Sportivo kirjoitti:Jos Hallituksen saat puhuttua ympäri, niin unohda vanteet ja osta Sprint!
Vanteiden ostossa olisi kyllä se hyvä puoli, ettei vaimo huomaisi hankintaa vaikka panisin 22-tuumaiset kullasta tehdyt rillat alle.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

puuha
Car(s): BMW

Viesti Kirjoittaja puuha »

Heh hee

Meillä emäntä huomasi heti uudet 17" vanteet ja alkoi ripittämisen :evil:
Makaroonia jo vuodesta -98

Vastaa Viestiin