75 ts ulvaisee startatessa
Valvoja: Moderators
75 ts ulvaisee startatessa
Startatessa ja parin kaasutuksen ajan 75 TS "ulvahtaa" jännästi, varsinkin kylmänä. Ikään kuin joku hihna luistaisi. Diagnoosiarveluja?
Re: 75 ts ulvaisee startatessa
Hihna luistaa, jos et jaksa kiristää niin ruiskase kitkasprayta tai jos haluat että luistaa ääneti niin ruiskase silikoonialate04 kirjoitti:Startatessa ja parin kaasutuksen ajan 75 TS "ulvahtaa" jännästi, varsinkin kylmänä. Ikään kuin joku hihna luistaisi. Diagnoosiarveluja?

- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
silikonilla suttaa koko ajan, hjyvä neuvo.....GAMMA500 kirjoitti:Hihna luistaa, jos et jaksa kiristää niin ruiskase kitkasprayta tai jos haluat että luistaa ääneti niin ruiskase silikoonialate04 kirjoitti:Startatessa ja parin kaasutuksen ajan 75 TS "ulvahtaa" jännästi, varsinkin kylmänä. Ikään kuin joku hihna luistaisi. Diagnoosiarveluja?

Voi olla löysä ja voi olla jos on pakkasta niin vesipumpussa nesteet hileellä ja hyhmässä eikä remmi jaksa pyörittää heti kunnolla.late04 kirjoitti:Startatessa ja parin kaasutuksen ajan 75 TS "ulvahtaa" jännästi, varsinkin kylmänä. Ikään kuin joku hihna luistaisi. Diagnoosiarveluja?
90 kirjoitti:silikonilla suttaa koko ajan, hjyvä neuvo.....GAMMA500 kirjoitti:Hihna luistaa, jos et jaksa kiristää niin ruiskase kitkasprayta tai jos haluat että luistaa ääneti niin ruiskase silikoonialate04 kirjoitti:Startatessa ja parin kaasutuksen ajan 75 TS "ulvahtaa" jännästi, varsinkin kylmänä. Ikään kuin joku hihna luistaisi. Diagnoosiarveluja?

Voihan se tuokin olla mutta mulla ainakin tehostin on pitänyt tasaista jollotusta, kaasutellessa lisääntyvä ulina viitannut ittellä ainakin hihnoihin.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Ettei sittenkin olis kyseessä ohjaustehostimen ylipaineventtiili? Vanha öljy kerää itseensä kosteutta ja kangistuu pakkasessa, startatessa sitten paine on kova ennen kuin neste lämpenee. Venttiili päästää ylimääräiset paineet pois pitäen samalla kohtuullista vollausta.
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Mutta kaasutellessahan pumppu ottaa lisää kierroksia ja paine kasvaa, eli kyllä minusta tehostinkin ääntää kierrosten tahdissa.GAMMA500 kirjoitti:Voihan se tuokin olla mutta mulla ainakin tehostin on pitänyt tasaista jollotusta, kaasutellessa lisääntyvä ulina viitannut ittellä ainakin hihnoihin.
- Epäkelpokeräilijä -
Niin noScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kaasutellessahan pumppu ottaa lisää kierroksia ja paine kasvaa, eli kyllä minusta tehostinkin ääntää kierrosten tahdissa.GAMMA500 kirjoitti:Voihan se tuokin olla mutta mulla ainakin tehostin on pitänyt tasaista jollotusta, kaasutellessa lisääntyvä ulina viitannut ittellä ainakin hihnoihin.

- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
niin ja ei sitä kylmää konetta ja varsinkaan alumiinikonetta kannata muutenkaan huudatella....GAMMA500 kirjoitti:Niin noScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mutta kaasutellessahan pumppu ottaa lisää kierroksia ja paine kasvaa, eli kyllä minusta tehostinkin ääntää kierrosten tahdissa.GAMMA500 kirjoitti:Voihan se tuokin olla mutta mulla ainakin tehostin on pitänyt tasaista jollotusta, kaasutellessa lisääntyvä ulina viitannut ittellä ainakin hihnoihin.mulla on tehostimesta tuleva ulina ollut AINA tasaista eikä ole kaautellessa lisääntynyt, tosin en ole moneen vuoteen kaasutellutkaan kylmänä kun tehostin huutaa