sisimmäinen hammastanko, edessä oikealla vuotaa 156 (-98, 1.8 T.S) ssa ohjaustehostimen oljyä melko mukavasti =(
Mitä tehdä? Deltassa sanovat että käytänössä selviää ainoastaan sen hammastangon vaihdolla, uusi deltassa 1600 ja asennus 200, sellaisia summian en todellakaan aio tuhlata. Sitten sanovat että jos tiivisteet onnistuu vaihtaa nii se on toinen vaihtoehto
Mitä mieltä olette?
Ehdotuksia miten selviää helpommalla ja halvimmalla tavalla?
Työtä olen valmis tekemään, vaikka itse vaihtamaankin, sen verran sisua löytyy.
Mitä haittoja voi olla in future jos ajaa ja öljyä vuotaa ja täyttää sitä aina sitä mukaa mitä näyttää säiliö min. ?
sisimmäinen hammastanko vuotaa, oikea etupuoli, Alfa 156
Valvoja: Moderators
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
sisimmäinen hammastanko vuotaa, oikea etupuoli, Alfa 156
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
..ööö, autoa ja vikaa näkemättä heitän kysymyksen; "oletko varma, ettei vuoto ole jossain muualla, kuten esim. ohjaustehostimen alaletkussa?".
Minulla näet vuosi ko. letku ensin vähän, kunnes pärskäytti paineella kaikki öljyt ympäri konehuonetta. Paskat housussa sitten ajelin tallille keskellä yötä lähes 50 km ajatellen, "rikki se perkele on jo kuitenkin". Aamulla pyyhin öljyt pois ja vika selvisi - se oli tuo 1 euron letkun pätkä. Uudet öljyt tehostimeen, tehostimen ilmaus ja vot - kapine toimii täysin ja on toiminut sen jälkeen jo kohta pari vuotta ja 50 tkm.
Tietenkään pidemmän päälle öljyttä ajaminen rikkoo satavarmasti tehostimen lopullisesti, joten kyllä nestepinta vähintään alarajassa kannattaa pitää.
Minulla näet vuosi ko. letku ensin vähän, kunnes pärskäytti paineella kaikki öljyt ympäri konehuonetta. Paskat housussa sitten ajelin tallille keskellä yötä lähes 50 km ajatellen, "rikki se perkele on jo kuitenkin". Aamulla pyyhin öljyt pois ja vika selvisi - se oli tuo 1 euron letkun pätkä. Uudet öljyt tehostimeen, tehostimen ilmaus ja vot - kapine toimii täysin ja on toiminut sen jälkeen jo kohta pari vuotta ja 50 tkm.
Tietenkään pidemmän päälle öljyttä ajaminen rikkoo satavarmasti tehostimen lopullisesti, joten kyllä nestepinta vähintään alarajassa kannattaa pitää.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- Backstroker
- Viestit: 790
- Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
- Car(s): 156x3 159x2
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Öljyä vuotaa NIMENOMAAN JA AINOASTAAN oikean etupyörän raidetangon takana olevan haitarikumin sisältä, molemmat korjausmiehet sanoivat että hammastanko vaihtoon..
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;