Autossa oli lämpövika, lämmöt oli koko ajan korkeella.Vaihdettu vesipumppu ja termari.Vanhan pumpun muovisiivapyörä oli haljennut.samalla autoon tuli uudet nesteet.Vika vaan ei hävinnyt, tossa yks ilta ilmailin ja kattelin et flektit pyöri normaalisti ja muutenkin kone toimi ok,niin sillon ei mitään vikaa tosin autoo käytin vaan tyhjäkäynnillä.Seuraavana päivänä ajoon ja taas lämmöt nousi kokoajan lähelle 100 astetta.Flektit pyöri kyl ihan ok mut auton lämmöt vaan nousi.Kone tutkittu ei päästä paineita vesitilaan eli ei pahvivikaa,rupee olee ideat aikas vähissä.Vinkkejä otetaan vastaan.
no ilmeisesti syyläri vois olls hyvä vaihtoehto.tänään vissiin purkavat ja tarkistavat sen.ihmettelisin jos noin uudessa autossa ois syyläri kaput.voihan se olla tukossa jos entinen omistaja ei ole nesteitä pahemmin vaihdellut.
kyllä putsaaminen vaikutti ei hypi enään lämmöt,mut oli kyl niin kämisen näkönen syyläri et ajattelin uusii.joten kävin vantaan jäähdytin huollosta uuden syylärin tais olla merkiltään hella.ei näköjään oo ainakaan tohon mun kulkineeseen pahemmin entinen omistaja vaihellu nesteitä