eli oisko jotain vinkkiä mistä lähteä tonkimaan vikaa??
kiitoksia vastauksista!
Valvoja: Moderators
itse epäilen hyvinkin vahvasti tätä myös... huoemnna pitää purkaa johtoja ja releitä irti ja olla mittari kädessä leikkimässä sähkäriä, katsotaan kuinka miehen käy... kiitoksia vastauksista ja EdotL:llä hyvästä linkistä... toivompa vaan ettei sieltä ole hajonnut se pirun kello!!!V6 kirjoitti:eikai se viiksi voi hajota jonkun letkun vaihtamisen yhteydessä![]()
luultavasti joku irrotetuista johdoista/releistä on huonosti kiinni
eipä ollu näilläkään kun fiiatteihin viiksiä, täytyy ilmeisesti soitella AVK:lle ja kysellä sieltä!Laku kirjoitti:Kysy JA- Tools Tampere 03 2836 600
En omista kuin tuon yhden katkenneen viiksen, joka on autossa kiinniKauGoH kirjoitti: Zulak: myytkö mulle sen katkenneen viiksen halvalla jos et sitä tarvitse, koska eikös tuosta ole hajonnut multa se osa joka on siellä ratin ympärillä, eli se kosketus pinta homma???
aivan... no sitten ymmärränZulak kirjoitti:En omista kuin tuon yhden katkenneen viiksen, joka on autossa kiinniKauGoH kirjoitti: Zulak: myytkö mulle sen katkenneen viiksen halvalla jos et sitä tarvitse, koska eikös tuosta ole hajonnut multa se osa joka on siellä ratin ympärillä, eli se kosketus pinta homma???
Ei siis pysty myymään. Tarkoitus olis oman sisukset laittaa tuohon sun rikkonaiseen.
Päivää.EdotL kirjoitti:Been there, done that.
-tommi- kirjoitti:Vaihtoon meni monitoimikatkaisin joka onneksi löytyi käytettynä AVK:lta.
Zulak kirjoitti:Ei nuo monitoimikatkaisimetkaan täysin korjauskelvottomiksi yleensä mene. Oon pari korjannu pelkän puhdistusaineen ja ruuvimeisselin voimalla. Avaa sen kytkimen ja siellä on pari jousellista kontaktia, jotka jumii sellaseen asentoon ettei oo kontaktia. Niitä herkistelemällä toimii taas ja rahaa säästyy satoja euroja.
Anturi paikallistettu ja huomasin johtojen olevan irti ja yritin niitä saada takaisin. Kovin ahdasta on mielestäni noilla kulmilla. Miksi akun irroituskin on tehty noin vaikeaksi tässä autossa, eihän niitä johtoja siitä päältä meinaa saada mitenkään siirrettyä niin että pääsis akun nostaan suoraan ylös.Laba kirjoitti:Juu anturi on vaihdelaatikon kyljessä akkukotelon alla. Helppo homma vaihtaa itsekin. Luultavasti siinä on vika.