Laatu motonet?
Valvoja: Moderators
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Laatu motonet?
Mitäs mieltä Alfailijat ovat Motonetin toimittamien varaosien laadusta? Onko osat olleet laadukkaan näköisiä ja tietysti laadukkaita sekä kestäneet oman tuntemuksen mukaisesti riittävästi sekä lisäksi ruokkineet sitä kautta hyvää oloa?
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
toistaiseksi hyvin ovat toimineet motonetistä tilatut takapyörän laakerit ja etu ylätukivarret, muuta en sitten ole siitä puljusta ostanutkaan, laatu ilmeisesti on aika hyvää koska takapyörän laakereissakin lukee made in italy
ja kuulemma ovat ihan samannäköisiä kuin alkuperäisetkin, laatikkoa myöden
joten noissa säästää kyllä melkoisesti, silloin kun vaihto oli ajankohtainen soitin lappeenrannan telttaan ja kysyin laakereita niin se hintaero oli jotain todella järkyttävää, en muista tarkalleen paljon, enkä viitsi sitä tähän valehdellakkaan!
ja kuulemma ovat ihan samannäköisiä kuin alkuperäisetkin, laatikkoa myöden
joten noissa säästää kyllä melkoisesti, silloin kun vaihto oli ajankohtainen soitin lappeenrannan telttaan ja kysyin laakereita niin se hintaero oli jotain todella järkyttävää, en muista tarkalleen paljon, enkä viitsi sitä tähän valehdellakkaan!
Life is too short to drive boring cars.
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Uskon sen, telttan hinnat on sitä tasoa, jota voi kutsua maffojen kiristykseksi!!!
Kerran olen kysynyt telttan hintoja joensuusta ja totesin heti, että ei se käy!!!
Motonetin osia tuli juuri tänään ja toinen raidetankon pää oli italo valmistetta ja toinen englannista!
Niin se englantilainen oli silmämääriäisesti selvästi huonompi kuin se aito alfan kotomaan tuote!
Kerran olen kysynyt telttan hintoja joensuusta ja totesin heti, että ei se käy!!!
Motonetin osia tuli juuri tänään ja toinen raidetankon pää oli italo valmistetta ja toinen englannista!
Niin se englantilainen oli silmämääriäisesti selvästi huonompi kuin se aito alfan kotomaan tuote!
Viimeksi muokannut Dobber, 25 Touko 2006, 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Jarrulevyt taakse, käkkärivaijerit molemmat ja 1 kpl etupyörän laakereita - kaikki toimivat hienosti eli ei moittimista. Ilmi ei sensijaan toiminut autossani oikein ja perusteltuani mielipiteeni muutamien faktojen kera sain rahat takaisin. En näe mitään syytä omaan kokemukseen perustuen, miksi en hankkisi osia jatkossa Motonetista? Hinnat suurimmalta osaltaan kohdallaan.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Ei valittamista... tosin aina ei tiedä mitä sieltä saa, mutta paljon osaa on tullut hankittua: kaikkea jarruihin liittyvää, kytkimen sylintereitä, peltiosia, pönkkiä ym ym.
Ainoat joista moitittavaa niin toinen takaiskari on jo nyt menny loppuun (vuoden aikana), koitan kaivaa jostain minkä merkkiset olivat.
Ainoat joista moitittavaa niin toinen takaiskari on jo nyt menny loppuun (vuoden aikana), koitan kaivaa jostain minkä merkkiset olivat.
Omat jarrupalat on hommattu kanssa Motonetistä mutta kyllä ovat kestäneet eikä voi sanoa etteivät olisi olleet kovalla käytöllä... rupee olemaan levyt turhan ohkaset ja tuppaa häviimään jarrut kun ottaa rupeaman tiukkoja jarrutuksia Harkinnassa olisi nuo motonetin levyt, ei ollenaakn paha hinta mutta ei mitään havaintoa niiden laadusta. Graf:in levyt olisi about kympin kalliimmat, siis eteen.
Motonet Jarrupalat kesti 24h ratakisassa takana 18h, vaihdoimme sitten varmuuden vuoksi Bilteman laatupaloihin.Ghost kirjoitti:Muuten laatu on ollut ok, mutta jarrupaloilla ei ole mitään asiaa radalle. Kestivät muuten 156:ssa 16.700km...
Ferodot kestivät n. 12h rata-ajoa.
Komea savu noista Motonetin paloista nousi, kun auto oli paikallaan
VMP
Itse tilasin Heikalta Daycon paketin, normaalin hihnan näköinen remmi, kiristin oli samannäköinen, kuin Ricambi Originali made in Canada ritsa. (Myös tuo Dayco tarvike oli tehty Kanadassa)Kivijärvi kirjoitti:Onkos väellä kokemuksia Motonetistä hankittujen jakohihnan ja kiristinten yms. ko. operaatiossa tarpeellisten osien laadusta...? Jakohihnaremppa (osineen) taitaisi maksaa 2.0 tessuun vähän yli 200 euroa. Houkuttaisi, mutta olenpa kuullut ettei kannattaisi. Porsimisongelmaa?
VMP
- JiiPee
- Viestit: 2476
- Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Mulla on motonetista hankitut osat. Ne mitä en motonetista saanut, tilasin Muukkoselta. Ihan samaa tavaraa, mitä mattijus kirjoittaa hankkineensa Heikalta. Releillä ajettuna nyt 30 000km, eikä ole ollut mitään ongelmia.Kivijärvi kirjoitti:Onkos väellä kokemuksia Motonetistä hankittujen jakohihnan ja kiristinten yms. ko. operaatiossa tarpeellisten osien laadusta...? Jakohihnaremppa (osineen) taitaisi maksaa 2.0 tessuun vähän yli 200 euroa. Houkuttaisi, mutta olenpa kuullut ettei kannattaisi. Porsimisongelmaa?
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
- Caijo-Romeo
- Viestit: 1189
- Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
- Paikkakunta: Kylmäkoski
Nostellaanpa tällästä vanhempaa keskustelua. Vaihdoin tänään 33seen jakohihnat sun muut vermeet sinne ja totesin et uusissa kiristäjissä oli vähintään yhtä suuri välys laakerissa kuin vanhoissa 45tkm ajetuissa. Hetken tuumin että mitä pitäis tehä kun toisia kiristimiäkään ei mistään enää olis siihen hätään saanut. Ihmettelen vain miten on mahdollista,tuotteella kun oli viä 2 vuoden takuu.Ihmettely tosin loppu kun tajusin tuotteen olevan italialaista laatutyötä Edelliset kiristimet motonetistä oli tosi napakat meinaan. Jotain hyvää sentään. Vesipumppu oli kuin uusi,mutta ei haise köyhälle ja pistin kuitenkin uuden osan kun olin sen jo hankkinut. Liplapit (QH) kannattaa jättää kyllä hyllyyn.33.30e/kpl hinta houkutteli ostamaan sellaiset 33sen takaiskareiksi.ei kestäny seuraavaan katsastukseen..Motonetin työkalut on ollut ihan hyviä.Sähkövinku toimi n.2min ja sähköpora ehkä 15min. Tosin eivät olleet hinnalla pilattuja mut saisivat kestää edes sen aikaa et saa tarvittavat pienet työt tehtyä.
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
Aika heikosti kesti 155 takapyörän laakerit vuodessa reilu välys, ajettu 60 tkm. Takuuseen uusi ja 72 tkm ajettu niin meni toinen, mutta siihenkin sain ylimääräisen alennuksen. Jos laakeri on powerdrive niin ei kestä niin hyvin kuin alkuperäisvalmiste eli esim. fag tai skf. Kannattaa varmistaa mitä laakeria myyvät. Viimeksi navassa oli timkenin laakeri. Ostin Themaan juuri Bogen iskarit motonetista, pari 131e ja Lahdessa olisi ollut yhden kappaleen hinta 140e. Siis täysin sama tuote, joten hintavertailu on mahdollista. Ihan kaikkea en sieltä osta, mutta suurimman osan ja pääsääntöisesti kait ok.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Motonet ja laatu ei tosiaan ihan käsi kädessä kulje.
Ihan kahta vuotta ei jaksanut pakoputken takaosa. Luulin, että siellä oli pelkkä reikä, mutta se perk..e oli poikki ja putosi pihatien töyssyssä ja pikkumies takapenkillä oppi pari uutta kirosanaa.
Ei uskoisi, että kahdessa vuodessa mätänee putki niin haperoksi.
Ihan kahta vuotta ei jaksanut pakoputken takaosa. Luulin, että siellä oli pelkkä reikä, mutta se perk..e oli poikki ja putosi pihatien töyssyssä ja pikkumies takapenkillä oppi pari uutta kirosanaa.
Ei uskoisi, että kahdessa vuodessa mätänee putki niin haperoksi.
Emännän autoon (nissan) piti vaihtaa jakopään hihna. Maahantuojan ja motonetin hinnassa oli eroa noin 100 euroa.
Kävin motonetista hakemassa ja kun kotona avasin paketin....hihna oli aivan samanlainen (merkkikin) kuin maahantuojalla.
Kävin motonetista hakemassa ja kun kotona avasin paketin....hihna oli aivan samanlainen (merkkikin) kuin maahantuojalla.
Alfa159 MB320
"Voi elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista, Kankkunen"
"Voi elää ilman 500 hevosvoimaa, mutta on se vähän kitumista, Kankkunen"
Suurin ongelmahan on siinä että ei koskaan tiedä kenen valmistajan tuote löytyy kun ostavat sieltä mistä saavat halvimmalla. Totta kai laatuosaakin sieltä löytyy, ja myös orgisosia jopa tiettyihin merkkeihin. Varsinkin postimyyntitilaajalle tuo toimittajan tietämättömyys ongelma - tai no saahan ne palauttaa mutta turhaa vaivaa... Mutta tiskillä on helppo päättää ottaako osan vai ei...
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
^Eipä mullakaan ole ongelmia ollut Motonetin osien kanssa, mutta aikanaan uusin 156:een kallistuksenvakaajan koiranluut. Hyllyssä oli yksi. Kaveri sanoi että seuraavalla viikolla tulee lisää, niin otin tuon yhden. Seuraava satsi oli jonkun muun valmistajan ja jonkin verran eri näköinen. Hoiti kyllä hommansa, mutta tosiaan osavalmistaja voi olla ihan mikä vaan ja vaihtua koska vaan.
Jarrulevyt voivat mennä kieroksi kovasta nopeudesta jarrutettaessa riippuen miten maltin kanssa ne on valmistettu. Valun jälkeen jarrulevyt pitäisi jättää pihalle räystään alle vaikkapa vuodeksi ennen koneistamista jotta valusta häviäisi kaikki mahdolliset jännitykset. Korkeaan lämpötilaan noustessa voi jännitykset purkaantua levyn kieroontumiseen. Vähän sekavasti selitetty, mutta minkäs mahtaa kun ei parempaan pysty..willez kirjoitti:en yhtään epäile bmw kuskistatube68 kirjoitti:asennettu väärin
Itsellä ei ole pahaa sanottavaa motonetin osista. Sieltä on tullut ostettua kaikenlaista huolto-osaa alfaan ja ihan asiallisesti on kestänyt. Nyt vaan tätä threadia lukiessa alkoi jännittää että mitenkähän pitkään talvella vaihdetut takaiskarit mahtavat kestää hengissä..
Aika paljon motonetin laatu riippuu siitä miltä toimittajalta mikäkin osa tulee. Samaa osaa voi olla useammaltakin eri valmistajalta tarjolla jos toimittaja on vaihtunut kesken kaiken. Sama homma bilteman kanssa, tosin mieluummin ostan motonetista kuin biltemasta.
Tein itse - säästin
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Osa tavarasta menee siinä missä deltan osatkin.. Ainakin helat ja pallonivelet joita 156seen laittanu niin on kestänyt.. Mitään iskareita tai jousia en alkas pajottaan alle.. Työkaluista sen verran että suurin osa omistamistani avaimista on motonetistä viel ei oo mikään hajonnut vaikka hylsyjäkin oon pyssyllä paukuttanut
Itse entisenä työntekijänä voisin sanoa, että Motonetistä saa aivan täysin samaa tavaraa, kuin mistä tahansa tarvikeliikkeestä, taikka hyvällä tuurilla alkuperäistä (esim. Boschin ILMejä). Kaikki riippuu siitä, että mitä pyytää ja mihin tuotemerkkiin tyytyy. Esimerkiksi Motonetistä löytyy Fordin alkuperäisiä jakohihnasarjoja, alkuperäisiä Ilmamääränmittareita Boschilta etc. Merkeistä sen verran, että jos saat QH, DYS, Topran, Powerdrive, taikka blankon laatikon missä osa on, niin kysy löytyisikö jonkun toisen toimittajan tavaraa hyllystä. Ei ole kummoinen episodi. (Tarkkoina varsinkin laakereiden kanssa)
Ja noista pakoputkista sen verran, että tosiaan samaa "paskaa" jokainen tarvikeliike myy... Ja suomalaista vielä.
Ja noista pakoputkista sen verran, että tosiaan samaa "paskaa" jokainen tarvikeliike myy... Ja suomalaista vielä.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Blankkoja on kahta vai kolmea eri toimittajaa, joita en nyt tässä rupea erittelemään. Jos tietää, mitä laatikossa on niin se on asia erikseen. Esim. laakereissa blankot boksit sisältää usein FAG:n laakerin.Tuomas K kirjoitti: Ne blankot laatikot vaan on usein bulkkipakattua laatutavaraa, eli ei sitä laatikkoa kannata tuijottaa.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
ISO PLUSSA MOTONETILLE!
Kysyin tiskillä, kenen tekemä putki tällä kertaa, kun edellinen meni parissa vuodessa.
Ihmetteli kaveri kovasti ja näki pankkikortin numerolla, että ostettu 01/06.
Kävi kysymässä "päälliköltä" mitä tehdään, kun takuu on kaksi vuotta.
En edes pyytänyt alennusta, en valittanut kohtaloani yms., totesin vaan tyynesti "uusihan sinne on saatava, kun vanha on kahdessa osassa". Kaveri nappas 10% pois putken hinnasta. Ei rahassa paljon, kun ei kallis putkikaan, mutta 10+ asenteesta ja palvelusta.
Itse kun on kaupassa töissä, tuollaista osaa arvostaa. Saa itse palvelua, jollaiseen itse pyrkii omien asiakkaidensa kanssa.
Ai niin, uudessa putkessa lukee Redi, ei kai tuo nyt ihan huono voi olla, kun merkin olen joskus kuullut.
Olikin jo vähän päälle , kävin tänään hakemassa uuden putken, kun ei jaksa kuunnella putken pärinää.Minä itse kirjoitti:Ihan kahta vuotta ei jaksanut pakoputken takaosa
Kysyin tiskillä, kenen tekemä putki tällä kertaa, kun edellinen meni parissa vuodessa.
Ihmetteli kaveri kovasti ja näki pankkikortin numerolla, että ostettu 01/06.
Kävi kysymässä "päälliköltä" mitä tehdään, kun takuu on kaksi vuotta.
En edes pyytänyt alennusta, en valittanut kohtaloani yms., totesin vaan tyynesti "uusihan sinne on saatava, kun vanha on kahdessa osassa". Kaveri nappas 10% pois putken hinnasta. Ei rahassa paljon, kun ei kallis putkikaan, mutta 10+ asenteesta ja palvelusta.
Itse kun on kaupassa töissä, tuollaista osaa arvostaa. Saa itse palvelua, jollaiseen itse pyrkii omien asiakkaidensa kanssa.
Ai niin, uudessa putkessa lukee Redi, ei kai tuo nyt ihan huono voi olla, kun merkin olen joskus kuullut.
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Tänään aloittelin jakopäänrempan osametsästystä. Motonetistä tarjosivat muovisella rullalla jakoremmin kiristintä, jätin sinne. Huomenna nähdään minkälainen se tarviketorin versio on.
Ilmeisesti nuo muut rullat ei ole niin kriittisiä. Vähän sitä vesipumpun potkuria katselin että taitaa jotain muovia olla sekin, mutta menköön, eiköhän se sen 60tkm kestä. Jos noita edes saa metallisia.
Ilmeisesti nuo muut rullat ei ole niin kriittisiä. Vähän sitä vesipumpun potkuria katselin että taitaa jotain muovia olla sekin, mutta menköön, eiköhän se sen 60tkm kestä. Jos noita edes saa metallisia.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
takajarrupalat hommailin jokunen aika sitten, on kestänny, mutta eipä vielä ole ihan hirveesti ajettut.
Pitäsi katella jarrusatulan suojakumia tai koko korjaus sarjaa, tuskinpa ne voi hirveesti lössiä niin simppeliä kumi osaa
Pitäsi katella jarrusatulan suojakumia tai koko korjaus sarjaa, tuskinpa ne voi hirveesti lössiä niin simppeliä kumi osaa
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Mulla oli takajarrujen kanssa säätöä viimekuussa, tein huollon satulaan ja vaihdoin suojakumit liukutapeille ja itse tapitkin, oli ihan asiallista tiivistetavaraa motonetistä. Liukutapit ovat yksinkertaiset tapit, kun minulla oli vanhassa liukutapissa kavennus juuressa ja kärjen luona oli muoviholkki. Hetken hämmästelin satulan liikahtelua juuri tuon kavennetun tapin takia, heitin vesilintua ja laitoin nuo motonetin tapit tilalle. Tuskin toimii ainakaan huonommin, liekö sitten joku vinkumisenesto toiminto tuossa muoviholkkiversiossa, en tiedä.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Eipä taida Motonet kuitankaan omia jarrupalojaan valmistaa Motonetistä saa joskus Bremboakin, eikä ne nyt ainakaan ihan paskoja ole.willez kirjoitti:etujarrupalat on ainakin todella pehmeetä tavaraa, vanteet aina ihan mustat kun ei kerkiä pesemään.
JiiTeeÄssä: Muoviset jakohihnan kiristimet kannattaa kyllä jättää ostamatta, tasapainoakselin kiristimet on aina ollut muovia.
Vesipumpun siimapyörä on myöskin aina pakeliittia.
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Puntoon piti vaihtaa takatukivarren laakerointi takapäähän molemmin puolin.
Motonetistä hain sarjan,sillä hetkellä ei ollut kuin 2kpl varastossa ja erimerkkisiä.Toisessa sarjassa oli skf:n laakereilla oleva satsi ja toisessa jotkut italialaiset mitkä lie.Nyt näkee sitten kumpi puoli pelittää kauemmin,kun noita kuulemma puntossa menee.
skf:n laakereilla olevassa sarjassa oli se akseli vähän pidempi,kuin myös se muovi holkki,ja asennus paikoilleen oli todella v-mäinen,kun sivuilta puristi vastaan,että tuskin on tehty tuohon puntoon tuota osaa
Motonetistä hain sarjan,sillä hetkellä ei ollut kuin 2kpl varastossa ja erimerkkisiä.Toisessa sarjassa oli skf:n laakereilla oleva satsi ja toisessa jotkut italialaiset mitkä lie.Nyt näkee sitten kumpi puoli pelittää kauemmin,kun noita kuulemma puntossa menee.
skf:n laakereilla olevassa sarjassa oli se akseli vähän pidempi,kuin myös se muovi holkki,ja asennus paikoilleen oli todella v-mäinen,kun sivuilta puristi vastaan,että tuskin on tehty tuohon puntoon tuota osaa
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Metallinen ratas oli Tarviketorin versiossa, maksoi 65€ eli vitosen enemmän kuin motonetin versio. Vähän myyjä pyöritteli päätään kun kerroin että motonetin versiossa on muovinen ratas.JiiTeeÄssä kirjoitti:Motonetistä tarjosivat muovisella rullalla jakoremmin kiristintä, jätin sinne. Huomenna nähdään minkälainen se tarviketorin versio on.