Mistä öljypumppu 156:een?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Tubbe86

Mistä öljypumppu 156:een?

Viesti Kirjoittaja Tubbe86 »

No niin kuten edellisessä topicissa epäiltiin niin öljypumppuhan siitä meni paskaksi :evil: Nyt pitäisi löytää varaosaa eli tietääkö kukaan mistä saa vai onko heittäydyttävä Deltan armoille? Heikalta en löytänyt pumppua Motonetissä sama juttu... Mietin myös, että kun kerran Alfa kuuluu Fiat konserniin niin kävisikö siihen jonkun Fiat mallin pumppu? Twinspark konetta ei Fiat kaiketi käytä omissa malleissaan, mutta vaikuttaako sytytystulppien määrä toisaalta öljypumpun malliin? Kaikki vihjeet otetaan kiitollisena vastaan!

kumimuumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

Voisin hiukan kaivella ja tonkia.. saattais löytyä käytetty tallista.
..ammattina autoslalom..

aannttii

Viesti Kirjoittaja aannttii »

Kannattaa myös soittaa suoraan Heikalle tai Muukkoselle, on mahdollista myös tilata..

kumimuumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

^parempi sinne on uusi laittaa, mutta kyllä käytetty ajaa saman asian. Tietty, jos ei super kallis, niin sitten uusi. Toisaalta, käytetyn saa kyllä multa ilmaiseksi, jos vaan muistaisin mihin laitoin.
..ammattina autoslalom..

Tubbe86

Viesti Kirjoittaja Tubbe86 »

Kumimuumi kerro suinkin jos tuon pumpun jostain löydät!!! Ei sitä nyt sentään tarvi ilmaseksi antaa... Kyllä minä siitä maksaakin voin! Mieluummin minä annan rahaa yksityiselle ihmiselle kuin Delta-autolle! Kiitos jo etukäteen... PS: Delta-auto ilmoitti mulle, että uuden osan hinta vain 500e :crazyeyes: Eli ei kovin paljon houkuttele :x

90
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

soita ihmeessä heikalle tai muukkoselle sillä heidän nettikupoissa on vain pieni osa tarjolla olevasta valikoimasta..

EDIT: onpas taas deltan hinnoittelu kohdallaan sillä Fiat/eperpartsin hinta olisi moiselle 176€ sisälyäen verot (ns ALV)..

Vastaa Viestiin