156 2.0TS Lamda
Valvoja: Moderators
156 2.0TS Lamda
Olenkohan foorumia selatessani käsittänyt oikein. Eli auto nykii kun nostaa kaasua. Liikennevaloihin tultaessa heijaa 800-1200 kierroksen aluella pari kertaa tämän jälkeen asettuu oikeean kohtaan. Autoon vaihdettu kaasuläpänsäädin äskettäin ja ecu nollattu. Mitään vikakoodeja ei löydy. Oiskohan se lamda anturi sitten loppu? Sitä ei ole kertaakaan autoon vaihdettu.
Tyhjäkäynnin heijaaminen taitaa vaan olla "ominaisuus", joka tulee jossain vaiheessa ja johon kukaan ei tiedä syytä. Englannissa ovat nopeusmittarin takaa katkaisseet johdon, jonka jälkeen ongelma poistunut.
Jotenkin tulee mieleen että ajoituksen säädin näitä kyseisiä ongelmia aiheuttaa kun mitään vikakoodejakaan ei koskaan näy....
Jotenkin tulee mieleen että ajoituksen säädin näitä kyseisiä ongelmia aiheuttaa kun mitään vikakoodejakaan ei koskaan näy....
Kun pelkkä teho ei riitä!
- Janne
- Viestit: 2015
- Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
- Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
- Paikkakunta: Oulu
Kun tarkemmin miettii, niin itselläni ko. heijaus hävisi kun viime hihnanvaihdon yhteydessä vaihdatin ajoituksenmuuntimen.
Heijaus ei ollut tosin suurta, mutta sen huomasi. Varsinaisesti tuon vian takia muunnin ei mennyt edes vaihtoon vaan kalinan vuoksi.
Voiskohan se syyllinen olla tosiaan tuossa mötikässä? Joku siellä ehkä vois kanittaa...
Aika kallis palikka alkaa testimielessä vaihteleen:)
Heijaus ei ollut tosin suurta, mutta sen huomasi. Varsinaisesti tuon vian takia muunnin ei mennyt edes vaihtoon vaan kalinan vuoksi.
Voiskohan se syyllinen olla tosiaan tuossa mötikässä? Joku siellä ehkä vois kanittaa...
Aika kallis palikka alkaa testimielessä vaihteleen:)