156 ja iskarien irrotus
Valvoja: Moderators
156 ja iskarien irrotus
millä hemmetin tykillä se takaiskarien alempi pitempi pultti lähtee.kyllähän se mutteri lähti leikiten mut entäs se pitkä pultti.en uskoltanut vääntää jos ois poikki pamahtanut.
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Vaikka olisi käytössä pulttipyssy niin aikaa siihen tuhraantuu jokatapauksessa. Se pultti on sieltä keskeltä avoin, joten se kerää töhnää ja ruostetta niin ettei mahdu reiästä.
Pyssyn kanssa olen irroitellut seuraavasti. Öljyä, pyssyä, samalla siitä aluslevystä ulospäin vetäen esim. ruuvarilla tai lenkkiavaimella, lekalla takaisin sisään. Öljyä, pyssyä, takaisin sisään jne. Tulee ulos aina kerrallaan millin tai pari, joten samaa saa toistaa jokusen kerran.
164:sessa on vastaavanlainen pultti, oikeen ihana.
Pyssyn kanssa olen irroitellut seuraavasti. Öljyä, pyssyä, samalla siitä aluslevystä ulospäin vetäen esim. ruuvarilla tai lenkkiavaimella, lekalla takaisin sisään. Öljyä, pyssyä, takaisin sisään jne. Tulee ulos aina kerrallaan millin tai pari, joten samaa saa toistaa jokusen kerran.
164:sessa on vastaavanlainen pultti, oikeen ihana.
itse hakkasin muistaakseni pienemmällä tuurnalla sen ulos sen jälkeen kun olina vasaran ja mutterin kanssa paukutellut sen niin loppuun et oli samassa tasossa sen iskarin alapään kanssa. Turhaa sitä suret jos se pultti on hajotakseen niin maksaa varmaan joku 5e ne uudet pultit.. itsellä tais yks hajota