Oon harrastanut kymmenen vuotta tuota alfan 75 3.0.aa. ostin sen jälkeen muskelijenkin ja kyllä ajo maistuua. ihmeekseni huomasin että heavy duty alustalla jenkki ei paljoa jää kurveissa mutta suoralla mennään sata kovempaa.
Ei siinä mitään kyllä alfalla edelleenkin on kiva ajaa mutta ei se saa verta kuohumaan enää niinkuin tuo yli 400hp/620nm muskeli. bensaa kyllä palaa puolet enemmän , WTF kesä on lyhyt.!!!
piti vielä sanoa että alfalla päästiin 14.5/158 varttimailiaikoja ja nyt kolkutellaan 12:sia.../175-180
mickey kirjoitti:Oon harrastanut kymmenen vuotta tuota alfan 75 3.0.aa. ostin sen jälkeen muskelijenkin ja kyllä ajo maistuua. ihmeekseni huomasin että heavy duty alustalla jenkki ei paljoa jää kurveissa mutta suoralla mennään sata kovempaa.
Ei siinä mitään kyllä alfalla edelleenkin on kiva ajaa mutta ei se saa verta kuohumaan enää niinkuin tuo yli 400hp/620nm muskeli. bensaa kyllä palaa puolet enemmän , WTF kesä on lyhyt.!!!
piti vielä sanoa että alfalla päästiin 14.5/158 varttimailiaikoja ja nyt kolkutellaan 12:sia.../175-180
mickey kirjoitti:Oon harrastanut kymmenen vuotta tuota alfan 75 3.0.aa. ostin sen jälkeen muskelijenkin ja kyllä ajo maistuua. ihmeekseni huomasin että heavy duty alustalla jenkki ei paljoa jää kurveissa mutta suoralla mennään sata kovempaa.
Ei siinä mitään kyllä alfalla edelleenkin on kiva ajaa mutta ei se saa verta kuohumaan enää niinkuin tuo yli 400hp/620nm muskeli. bensaa kyllä palaa puolet enemmän , WTF kesä on lyhyt.!!!
piti vielä sanoa että alfalla päästiin 14.5/158 varttimailiaikoja ja nyt kolkutellaan 12:sia.../175-180
Hmm... hieman on eriluonteisia harrastuspelejä, vaikka ei veekutonenkaan mikään rata-auto ole.
Voimahan on aina mukavaa, eikä toi jenkki ihan vakiolahna ole, kun puhutaan tuollaisista varttimailin ajoista....
Paras tilannehan olisi tietenkin se, että olisi sekä tuollainen amerikan laiva että kevyempi ratakinneri ja talveksi joku turpokuatro... ja jenkki voisi olla vielä avomallia...