airbagin varovalo 147 ssa
Valvoja: Moderators
airbagin varovalo 147 ssa
Moi. Onko paha ja kallis vika kun 147 : n turvatyynyn varovalo on alkanut reistaamaan, eli palaa koko ajan. Kiitokset vastauksista
Airbagin johtojen kolvaaminen on kielletty, näin mulle kerrottiin kun tätä ehdotin, johtuen siitä syystä että se on autossa oleva turvallisuuteen vaikuttava laite.-Tomi- kirjoitti:Penkit irti, kumoon takapenkkejä vasten. Liittimet pois, kolvata johdot yhteen ja kutistesukkaa päälle. Ei vilkuttele enää sen jälkään, eikä tarvi käydä kuittailemassa valoja aina ennen katsastusta
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Enpä tiedä missä noin lukee ja sitä ei tiedetty ex-työmaallani. GM:n antama ohje oli juuri se että tinataan nuo liittimet jotka joutuvat liikerasituksen kohteeksi.
Mutta ehkä paras jos ei itse tinaa ja jos tinaa niin akku irti, reilu varoaika ja tekee homman 100% niin että johtojen järjestys ei muutu ja tinausten suojaukset niin että ei pääse ottamaan maihin. Tuo kutistesukka jossa on valmiina tina on tuohon paikkaan mitä mainioin.
Mutta ehkä paras jos ei itse tinaa ja jos tinaa niin akku irti, reilu varoaika ja tekee homman 100% niin että johtojen järjestys ei muutu ja tinausten suojaukset niin että ei pääse ottamaan maihin. Tuo kutistesukka jossa on valmiina tina on tuohon paikkaan mitä mainioin.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)