Samaa vikaa olis täälläkin. Pienen lenkin ajoin seisoneella autolla ja seuraavan kerran kun meinasin ajaa auton talliin, kytkin meni pohjaan että napsahti ja jäi sinne. Silloin kytkimen työsylinterin pää oli märkä, joten sielä on nyt korjaussarja.
Pitoja ei kytkimeen saa millään, ei tällä "normaalilla" ilmauskeinolla, jossa kaveri pumppaa poljinta autossa ja toinen availee ilmaus ruuvia jne. Jännä kyllä ettei ota pitoa, vaikka neste valuu kuitenkin jo takapäähän.
Seuraavaksi täytynee kokeilla tätä paineella nestettä kytkimen työsylinteristä säiliöön päin, jostain luin että tippakannulla jo onnistuu, kun vaihtaa vain sopivan letkun siihen.
Pääsylinteri on sitten se viimeinen vaihtoehto ja tuolla tippakannulla ilmaus. Näytti tuo pääsylinteri olevan vain aika ***tu paikassa

Miksei kiinnitys voisi olla toisinpäin!