Ilmausruuvin katkeaminen!
Valvoja: Moderators
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Ilmausruuvin katkeaminen!
Ilmausruuvvi katkes sisään kun olin ilmaamassa jarruja(etusatula)!
kantaa ei jääny yhtää! Onks mitään hyviä keinoja millä sen saa pois
sieltä? poraamalla? vastakierretapin avul? jollain muulla?
kantaa ei jääny yhtää! Onks mitään hyviä keinoja millä sen saa pois
sieltä? poraamalla? vastakierretapin avul? jollain muulla?
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Vastakierretappi paremaksi on käytännössä osoittaitunut linkissä oleva sarja.
Ei muljahda tyhjää niin helposti.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 53966.jpeg
Ei muljahda tyhjää niin helposti.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 53966.jpeg
-
- Viestit: 208
- Liittynyt: 01 Loka 2003, 10:12
- Car(s): Alfetta GTV, 145 QV, 156+156 SW, GTV V6, Lodgy
- Paikkakunta: Koria
Jos käytät vastakierretappia, kannattaa panostaa laatuun ehdottomasti. Olen tuhonnut yhden satulan kun tappi katkesi ja sen poisto ei onnistunut. Sarja oli juuri kaupasta haettu laatusarja, palauttaessa myönsivät vastaavaa tapahtuneen ennenkin. Hyvittivät kyllä uudella paremmalla sarjalla ja muilla työkaluilla, mutta korvensi
se kuitenkin.

- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
- TeroV.
- Viestit: 438
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:47
- Car(s): 156 SW TS 1.8 2000
156 SW 2.4 JTDm 20V 2005
Lancia Delta 2.0 Multijet 2008 - Paikkakunta: Ylöjärvi
Messinkinen ilmausruuvi? Eipä ole ennen vastaan tullut. Jos ruuvin materiaali on rautametallia, niin suosittelen myös hitsaamista: hitsinappi kerrallaan ilmausruuvin tyngälle lisää mittaa ja kun pituus on muutaman millin yli reiän reunojen, hitsaa kiinni jonkun sopivankokoisen kilomutterin. Sitten vain antaa teoksen hiukan jäähtyä ja edestakaisin nitkuttelemalla tynkä pois reiästään! Samalla systeemillä on tullut menestyksekkäästi otettua auton alustaan hitsattuihin muttereihin katkenneita ruuvinpätkiä irti.
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
OK!Garrett kirjoitti:Ei tunne minäkään yhtään, jossa näin olisi. Keltapassivointi niissä on,TeroV. kirjoitti:Messinkinen ilmausruuvi? Eipä ole ennen vastaan tullut.
joten väri saattaa hämätä.
Täytyy napata pois ku seuraavan kerran käy hovi hitsaajan luona!
Luulin et se on messinkiä, mut olin näköjään vääräs! Mut must kyl tuntuu
pehmeämmältä matskulta ku normaali mutteri tai pultti!? ainaki ku menee
niin herkästi kulmat pyöreiks siit pulttiosasta, vaik on sopivan kokoinen
hylsy kii!