Pakko myöntää, onhan se ihan hieno auto, todella sulavalinjainen volkkariksi. Alkaakohan VW tosissaan panostamaan kotteroidensa muotoiluun enemmän (vrt. esim uusi sirocco ja tämä)? Yleensä VW ei ole multa ainakaan juuri tyylipisteitä saanut. Se on ollut vain auto.TommiS kirjoitti:Tuli eilen bongattua liikenteessä uusi Passat CC.
Jumanzuikka, että oli kaunis esine. Jotain samaa kuin Mersun puikulassa (ennyt muista mallisarjaa).
Virkistävä poikkeus kertakaikkiaan tässä Auriksien ja Tiidojen luvatussa maassa.
Muiden merkkien uutuuksia.
Valvoja: Moderators
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Olen myös bongannut. CLS taitaa olla Mersun vastaava puikula. Volkkari mielestäni ihan jees, ei sykähdyttävä. Mersu on vähän vanhoollisemman näkönen.jiigee kirjoitti:Pakko myöntää, onhan se ihan hieno auto, todella sulavalinjainen volkkariksi. Alkaakohan VW tosissaan panostamaan kotteroidensa muotoiluun enemmän (vrt. esim uusi sirocco ja tämä)? Yleensä VW ei ole multa ainakaan juuri tyylipisteitä saanut. Se on ollut vain auto.TommiS kirjoitti:Tuli eilen bongattua liikenteessä uusi Passat CC.
Jumanzuikka, että oli kaunis esine. Jotain samaa kuin Mersun puikulassa (ennyt muista mallisarjaa).
Virkistävä poikkeus kertakaikkiaan tässä Auriksien ja Tiidojen luvatussa maassa.
Scirocco on kuvien perusteella hieno. Kulmikkuuttahan oli Volkkareissa 70-luvulla melkein kuin Alfassa 80-luvulla.
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
Sähköisiä Vipereita? http://www.iltasanomat.fi/autot/1593417
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Aivan, sehän se traagista onkin tällaisten mallien kanssa. Ei auta vaikka ois kuinka hyvän näköinen, kansanauto on kansanauto vaikka voissa paistas. Tientenkin niille jotka haluaa kansanauton vaihtelu muotoilun suhteen voi virkistää. Skoda Suberb on toinen esimerkki tällaisista yhtälöistä jotka ei ratkea.Kiisseli kirjoitti:CLS ei ole mikään uutuus enään, mutta jaksaa sykähdyttää vieläkin, kun näkee liikenteessä.
Volkkari on vainvolkkari, siisvolkkari
Mielestäni CC Volkkarin perä on yhtä epäonnistunut kuin Peugeotin, jota se ilmiselvästi imitoi.
Uudessa Seat Ibizassa näkyy taas selvästi yhtäläisyys 147 kylkilinjaan a la Walter da Silva. On vaan ihan eri kaliiberin auto kuin 147, eli mopopeltiloota.
Uudessa Seat Ibizassa näkyy taas selvästi yhtäläisyys 147 kylkilinjaan a la Walter da Silva. On vaan ihan eri kaliiberin auto kuin 147, eli mopopeltiloota.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
BMW:n X1:
Olen entistä onnellisempi siitä, ettei Bangle ole Alfa Romeon pääsuunnittelija.
Edit: Näyttääkin olevan Adrian Van Hooydonkin käsialaa tämä.
Olen entistä onnellisempi siitä, ettei Bangle ole Alfa Romeon pääsuunnittelija.
Edit: Näyttääkin olevan Adrian Van Hooydonkin käsialaa tämä.
Viimeksi muokannut juuuso, 01 Loka 2008, 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En ymmärrä mistä tuo viper on tuohon artikkeliin revitty... Auto on ihan oma mallinsa. (Dodge EV 200kW ja 650Nm)Cloverleaf kirjoitti:Sähköisiä Vipereita? http://www.iltasanomat.fi/autot/1593417
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Ihan kauheata tuo BMW:n nykyinen siankärsätyyli!
Uusi 7-sarjakin samanlainen sierainhirvitys. Kauaksi ollaan menty näistä ajoista:
http://home.online.no/~st-arhol/engsd90735ia.htm
Itsellä on vastaava seiska, vanteita myöden, kesäkäytössä ja en edes vaihtaisi päittäin uuteen!
Uusi 7-sarjakin samanlainen sierainhirvitys. Kauaksi ollaan menty näistä ajoista:
http://home.online.no/~st-arhol/engsd90735ia.htm
Itsellä on vastaava seiska, vanteita myöden, kesäkäytössä ja en edes vaihtaisi päittäin uuteen!
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
Totta, on tainnut mennä toimittajalla jotenkin pasmat sekaisin. Dodge EV näyttää pohjautuvan Lotus Europaan joten ei ole edes omaa tuotantoa.Otsosmi kirjoitti:En ymmärrä mistä tuo viper on tuohon artikkeliin revitty... Auto on ihan oma mallinsa. (Dodge EV 200kW ja 650Nm)Cloverleaf kirjoitti:Sähköisiä Vipereita? http://www.iltasanomat.fi/autot/1593417
Näin ainakin tässä kerrotaan.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Näin on näppylät:unknown kirjoitti:Uutta Lamborghini pukkaa:
http://www.km77.com/00/lamborghini/prot ... 08/g01.asp
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Eikös toi keula ole suoraan Volvosta ja siihen lätkitty siankärsä päälle?Rolle kirjoitti:Tuo X1 on kuitenkin jotain todella järkkyä, melkein yhtä ruma ja linjakas kuin uudet Rellut
En bemareiden koodeista kanssa tiedä mutta olisiko joku 330 D tai jotain mikä kyllä kelpaisi? Eikä se kolmossarja muutenkaan mikään hullumpi ole. 500- sarja taas ei sytytä. Muotoilultaan jotenkin kauhean raskaan oloista.
Bemareiden moottoriteknologiaahan on vuolaasti hehkutettu erilaisissa medioissa, ja varsinkin tuo 3-litranen nakuttaja on palkittu monesti maailman parhaana diesel-moottorina.
Banglen saavutuksista pidän onnistuneimpana 6-sarjaa (ja varsinkin sitä ennakoinutta Z9:ää, tosin hooydonk vastasi projektista tuolloin), 1-sarjaa (sportpuskureilla) ja hänen ekaa 7-sarjaa, ja varsinkin peräpäätä...
Banglen saavutuksista pidän onnistuneimpana 6-sarjaa (ja varsinkin sitä ennakoinutta Z9:ää, tosin hooydonk vastasi projektista tuolloin), 1-sarjaa (sportpuskureilla) ja hänen ekaa 7-sarjaa, ja varsinkin peräpäätä...
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Mies puhuu jälleen kerran Asiaa! Varsinkin E60 on valovuoden E39:iä edellä ja samalla ilman muuta kokoluokkansa parhaan näköisiä autoja.Vittorio Jano kirjoitti:Banglen arvostelijat voivat ottaa silmän käteen. E60 ja E92 ovat moninverroin edeltäjiään paremman näköisiä. Ja tämä on siis fakta, ei mielipide.
- Epäkelpokeräilijä -
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Hmm, rohkenen olla hieman eri mieltä.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mies puhuu jälleen kerran Asiaa! Varsinkin E60 on valovuoden E39:iä edellä ja samalla ilman muuta kokoluokkansa parhaan näköisiä autoja.Vittorio Jano kirjoitti:Banglen arvostelijat voivat ottaa silmän käteen. E60 ja E92 ovat moninverroin edeltäjiään paremman näköisiä. Ja tämä on siis fakta, ei mielipide.
Herran paras tuotos tähän asti on Coupe Fiat - koko flame surface pelleily oli/on edelleen minusta lähinnä huonon tripin aiheuttaman jälkikohtauksen tuotos.
Ok, jos verrataan post Sacco MB:en on Bemarin muotoilu edistyksellistä ja hyvää, mutta se johtuu vain ja ainostaan siitä, että nyky Märssyt ovat ulkonäöltään lähinnä kiinalaisten piirtämiä jänkkiauto kopioita - poikkeuksena jo mainittu CLS.
-Tazio
Kyllä tuo Estoque puhuttelee meikäläistäkin. Jännästi siihen on saatu mielestäni yhdistettyä jotain retromaisia piirteitä tuohon ikkunoiden ympärille ja perään, samalla se on kuitenkin erittäin särmikäs ja Reventon henkinen tuote. Hieno on, mutta miten tuollainen muotokieli kestää aikaa?
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Itseäni ei neliovisuus puhuttele yhtään. Mielestäni autossa ei tarvitse olla neljää ovea ylipäätänsä, jos vaikka jokainen miettii omalta kohdaltaan sitä että montako kertaa niitä takaovia tulee edes käytetyä?
Omassa käyttöautossa on takapenkillä istunut kaksi ihmistä, eikä edes yhtäaikaa, mitä hittoa niillä takaovilla ja penkeillä ylipäätänsä tekee...
Kyseenalaistan neljän oven käytön jopa lapsiperheeltä, koska omassa lapsuudessani ei perheessämme ollut muita kuin kaksiovisia autoja takapenkeillä, niin ja avautuva katto...
Eikö kaksiovisten autojen takapenkit ole juuri suuniteltu lapsille?( ja pihatontuille.)
Nykyään on liikenteessä jopa autoja, joissa kukaan ei ole ikinä istunut takapenkillä.
Vielä vinkejä miten selittä vaimolle urheiluauton tarpeen:
1."Se on ekoteko kun jättää takapenkit pois autosta, koska turha paino lisää polttoaineen kulutustava, esimerkiksi tässä autossa ei ole takapenkkejä, tosin siinä on 5-litrainen V10."
2.Vaimolle voi ensin hankkia oman auton...
3. Tässä autossa on myös takapenkit ja 6-litrainen V12
Omassa käyttöautossa on takapenkillä istunut kaksi ihmistä, eikä edes yhtäaikaa, mitä hittoa niillä takaovilla ja penkeillä ylipäätänsä tekee...
Kyseenalaistan neljän oven käytön jopa lapsiperheeltä, koska omassa lapsuudessani ei perheessämme ollut muita kuin kaksiovisia autoja takapenkeillä, niin ja avautuva katto...
Eikö kaksiovisten autojen takapenkit ole juuri suuniteltu lapsille?( ja pihatontuille.)
Nykyään on liikenteessä jopa autoja, joissa kukaan ei ole ikinä istunut takapenkillä.
Vielä vinkejä miten selittä vaimolle urheiluauton tarpeen:
1."Se on ekoteko kun jättää takapenkit pois autosta, koska turha paino lisää polttoaineen kulutustava, esimerkiksi tässä autossa ei ole takapenkkejä, tosin siinä on 5-litrainen V10."
2.Vaimolle voi ensin hankkia oman auton...
3. Tässä autossa on myös takapenkit ja 6-litrainen V12
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Paljon puhetta BMW:stä ja M-B:stä. Mielestäni varsin onnistuneen haasteen esittää myös Cadillac CTS. Sen tuore vm. -09 CTS-V-versio saattaisi maistua alfisteillekin. Numerot puhuu: ahdettu V8, 556hp/747Nm. Ja on ainakin ulkomaisten koeajojen valossa suunnattu muuallekin kuin lentokentille ja muillekin pitkille suorille.
- Liitteet
-
- 2009-Cadillac-CTS-V-7[1][1].jpg
- (19.76 KiB) Tiedosto ladattu 11555 kertaa
Itselleni tuo CTS:n ylimaskuliiniset viivotinlinjat uppoaa erittäin hyvin, parhaan näkönen jenkkisedani ehdottomasti. Koneenakin tosiaan varsin mukavaa vaihtoehtoa löytyy...
Scirocco sitten taas on, tota, jotenkin tylsä vaikka sisänsä leveän matala onkin. Tulee joku sammakko mieleen.
Scirocco sitten taas on, tota, jotenkin tylsä vaikka sisänsä leveän matala onkin. Tulee joku sammakko mieleen.
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
Ei se Scirocco nyt niin muovinen sisustaltaan ole. Ainakin näissä kuvissa näyttää oikein mukavalta:
http://vw.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/0B67BDA7 ... enDocument
Ja kyllä se Mito on minusta enemmän sammakko kuin Scirro
http://vw.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/0B67BDA7 ... enDocument
Ja kyllä se Mito on minusta enemmän sammakko kuin Scirro
Minä mitään allekirjoita!
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
lisää tervaa ja höyheniä...
Kyllä tuo GM:n arkisempikin divisioona osaa tehdä mielenkiintoisia kuljettimia. Ja jos ajatellaan, että paikallinen saa Chevynsä paljon huokeammin kuin suomalainen Mitonsa, voi miettiä mikä täällä mättää. Saapa nähdä paljonko kumpainenkin mahtaa maksaa, jos Suomeen asti ennättää. Eikös molempia olisi lupa odottaa vuodelle 2010?
Kyllä tuo GM:n arkisempikin divisioona osaa tehdä mielenkiintoisia kuljettimia. Ja jos ajatellaan, että paikallinen saa Chevynsä paljon huokeammin kuin suomalainen Mitonsa, voi miettiä mikä täällä mättää. Saapa nähdä paljonko kumpainenkin mahtaa maksaa, jos Suomeen asti ennättää. Eikös molempia olisi lupa odottaa vuodelle 2010?
- Liitteet
-
- GM_Camaro_concept_01[1].jpg
- (27.17 KiB) Tiedosto ladattu 11088 kertaa
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Eipä jaksanut avata uutta topiccia, mutta laitan tänne..
Saabin tulevaisuus aika synkkä.. http://www.iltasanomat.fi/autot/1621702
ja bemarin M-sarjan mottorit tulevaisuudessa ei enää vapareita
http://www.iltasanomat.fi/autot/1621686
Saabin tulevaisuus aika synkkä.. http://www.iltasanomat.fi/autot/1621702
ja bemarin M-sarjan mottorit tulevaisuudessa ei enää vapareita
http://www.iltasanomat.fi/autot/1621686
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
^Aika odotetunlaisia uutisia. Tuo Saabia koskeva on kyllä sääli. Vaikka en ole koskaan Saabeista erityisemmin perustanut, niin tiedän, että kyseisellä merkillä on omat kannattajansa ja onhan se merkkinä noista ruotsalaisista ehdottomasti se persoonallisempi (ei ole muuten Volvonkaan tilanne mikään mahdottoman hyvä). No, saas nähdä, kuinka tuossa lopulta käy.
- Bisci
- Viestit: 511
- Liittynyt: 02 Elo 2007, 00:05
- Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S - Paikkakunta: Savicity
Ja mitkä h....tin varoituskolmiot noissa ovissa tököttää?PabloNeruda kirjoitti:Ei se Scirocco nyt niin muovinen sisustaltaan ole. Ainakin näissä kuvissa näyttää oikein mukavalta:
http://vw.fi/vv-auto/vw4.nsf/0/0B67BDA7 ... enDocument
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
K.Rosberg