Eilen yön pimeinä tunteina mieleeni juolaht,i jos heivaisin tc koneen kokonaan keulilta poijes ja istuttaisin bmw:n (ketju)m10b18:san tai (hihna)m40b18 keulille, sillä suomen lainsäädäntö ei ole rajannut mitenkään sitä, että kone tulisi olla samasta merkistä ainostaan tehoista ja ja että vähäpäästöisessä korissa täytyy olla vähäpäästöinen kone.
Ja tätä on minulle puhunut muutama saman tyylisen projektin toteuttanut ja näissä autoissa ei ollut erityislupia eikä A-tehorajaa tai muutakaan poikeavaa.
Ja bmw:n koneen valintaa perustelen,sillä että näitä on turbotettu kymmeniä ja senkin osalta tietoutta on melkoisesti yleisestikkin. Ja itse olen purkanut kaksi bemmin konetta ja omakin tietous on näiden koneiden osalta toisella vuosituhannella verrataen alfaromeon moottoreihin.ja b18 perustelen sillä että se on suurin neloskone tietenkin on m10b20 mutta tämä kone on yhtä hakusessa kun alfan 3.0v624 tapinen. nelos koneen kanssa ei tule niin ahdasta kuin kutoskoneen.ainakin näin maalais järkeä käyttäen

Ja itse ostin 75:sen sen korin takia sillä itse tykkään niiden eksoottisuudesta sekä ulkonäöstä. Se on vain jotenkin omaan silmään sopiva,kun taas bemarista tykään niiden koneiden takia ja jos yllämainittu on tehtävissä niin sen teen!