Muuten ihan OK mutta kun puhusin norjalaisen kaverin kanssa joka oli tällaiset putket tilannut niin kaveri kertoi että tilauksesta oli mennyt yli kaksi kuukautta ennen kuin putket oli norjassa, postikuluihin oli menny lähes 90€ joten kokonaishinnaksi lähes 400€.
Onko kenelläkään tietoa mistä saisi suurin piirtein samanlaiset putket suomesta eikä tarvitsisi odottaa monta kuukautta maksupäivästä...
joaweste kirjoitti:Kesä tulossa ja nyt pitäisi gtv:hen saada vähän lisää ääntä
Löysin autodelta.co.uk nettisivulta kiinnostavan näköiset putket,
Muuten ihan OK mutta kun puhusin norjalaisen kaverin kanssa joka oli tällaiset putket tilannut niin kaveri kertoi että tilauksesta oli mennyt yli kaksi kuukautta ennen kuin putket oli norjassa, postikuluihin oli menny lähes 90€ joten kokonaishinnaksi lähes 400€.
Onko kenelläkään tietoa mistä saisi suurin piirtein samanlaiset putket suomesta eikä tarvitsisi odottaa monta kuukautta maksupäivästä...
Pääsivulla tarjouksia: http://www.eurostainless.fi Tekevät sulle aivan haluamasi hormiston. Onnistunein näkemäni on superin putkisto kahdella ulostulolla ja alkuperäisen oloisilla ovaalipäädyillä.
joaweste kirjoitti:Kesä tulossa ja nyt pitäisi gtv:hen saada vähän lisää ääntä
Pääsivulla tarjouksia: http://www.eurostainless.fi Tekevät sulle aivan haluamasi hormiston. Onnistunein näkemäni on superin putkisto kahdella ulostulolla ja alkuperäisen oloisilla ovaalipäädyillä.
Suosittelen myös tuota Eurostainless:ia. Ainoa yritys, joka heti ilmoitti haluamani putken löytyvän heiltä mitättömällä viiveellä. Lähes koko putkisto kattia lukuunottamatta vaihdettu tuolla. DA:sta kysyessäni etuputken vaihtomahdollisuutta (jakaantuva osa haitareilla) olisi pelkkä osa maksanut 1000 erkkiä + työ. (ei varastossa, tilaus Italiasta).
Eurostailessilla sain tuon sekä etummaisen putkenpätkän töineen alle puoleen hintaan. Kun laittavat alle vielä rosteriputkia elinikäisellä takuulla, en osannut olla kuin tyytyväinen...
Tietääkö kukaan, missä putiikissa osataan laskea halkaisijat ja vastukset putkistolle?
Suunnittelen jotain moderniin taideteokseen verrattavaa sinfoonista putkihässäkkää V6-koneeni perään, esim. X-risteystä heti rosterisarjojen perään (parantaa ehkä tehoa jollain kierrosalueella). En kuitenkaan haluaisi putkistoa, joka ei sovi moottorille. Koneeni kannetkin taitavat olla portattu vähän sinne päin, joten pakokaasun syklit sun aaltorintamat eivät ehkä ole kohdillaan muutenkaan. Eli jokin paja pitäisi löytää, jossa asioihin on paneuduttu muutenkin kuin hitsaustaitoja kehittämällä.
Tarkoitukseni oli myös tehdä sensoriohjattu, yli 4 500 kierroksella toimiva ohitus takapöntölle. Se viritys oli jopa minulle niin lapsellisuuden rajoilla, että riittii kun minulle kerrottiin, ettei se tuo lisää tehoa vaikka ECUn ohjelmoi avauskohdan mukaan. En kysynyt edes miksi.
Mutta jos ajattelee pelkkää äänentuottoa, niin olisihan se hienoa, jos putki muuttuisi lähes suoraksi kunnon kaasuasennolla... Esim. kun tulisi töistä otsa rypyssä, suoristuisivat varmaan rypyt samalla kuin nilkan asento.
Seiska5mma kirjoitti:Tietääkö kukaan, missä putiikissa osataan laskea halkaisijat ja vastukset putkistolle?
Ellen nyt ihan tanskaa suolla niin tuo em. Eurostainless voi tässäkin asiassa olla ratkaisu onkelmaan...no, kysymällä ei ainakaan mitään häviä.
Nimittäin odotellessa oman putken allelaittoa, omistaja keskusteli pitkään parin heebon kanssa mahdollisuudesta asentaa Mondeoon (ilmeisesti V6)koko putkihässäkkä mahdollisiman teho-optimaaliseksi ja ulostuloilla molemmin puolin persusta. Itellä ei kaikki tekninen asiantuntemus jutustelusta auennut mutta ilmeisen asiantuntevaa oli omistajan ulosanti, osasi kertoa halkaisijamittojen eroista yms. ilmeisellä kokemuspohjalla. Kertoi vielä esimerkkinä viimevuonna asennetusta vastaavasta putkistosta uudehkoon riisikuppi 626:een...
"Mutta jos ajattelee pelkkää äänentuottoa, niin olisihan se hienoa, jos putki muuttuisi lähes suoraksi kunnon kaasuasennolla... Esim. kun tulisi töistä otsa rypyssä, suoristuisivat varmaan rypyt samalla kuin nilkan asento." asiaa..
Älä välitä siitä putkicenter äijästä. Se on suoraansanottuna ihan perseestä koko mies. Sellanen elämäänsä kyllästyneen oloinen.
Kävin siellä korjauttamassa jousto-osan.
Jutteli siinä niitä näitä, mikään ei oikein ollut hyvin jutuista päätellen. Kehtas jopa sanoa että laskuttaa Renault omistajilta 3-kertaisen hinnan. Syy: On kyllästynyt korjaamaan 2-4v ikäisiä Renault autojen putkia.
On sellanen paikka johon en mene ellei ole PAKOTTAVAA syytä mennä.
Paljonkohan otti ylihintaa kun vein Alfan sinne
Uus jousto asennettuna 80€...
puuha kirjoitti:Älä välitä siitä putkicenter äijästä. Se on suoraansanottuna ihan perseestä koko mies. Sellanen elämäänsä kyllästyneen oloinen.
Kävin siellä korjauttamassa jousto-osan.
Jutteli siinä niitä näitä, mikään ei oikein ollut hyvin jutuista päätellen. Kehtas jopa sanoa että laskuttaa Renault omistajilta 3-kertaisen hinnan. Syy: On kyllästynyt korjaamaan 2-4v ikäisiä Renault autojen putkia.
On sellanen paikka johon en mene ellei ole PAKOTTAVAA syytä mennä.
Paljonkohan otti ylihintaa kun vein Alfan sinne
Uus jousto asennettuna 80€...
Kyllä se aika kusettajalta vaikuttikin!!
kolmen viikon päästä viimeistään pitäisi supersprint putki olla asennettuna joten toivottavasti ääni sitten on kohdallaan
Rolle kirjoitti:Mutta joo supersprintistä kuullut pelkkää hyvää. Tosin laittaisin koko putkiston uusiksi. Takapöntön vaihto on vaparitunareiden hommia.
Kyllä koko putkisto menee uusiksi viimeistään ennen kesän loppua. Nyt täytyy kuitenkin hiukan säästellä rahaa että saa vanteet kesäksi. Kun pari viikkoa sitten tuli ostettu uusi kämppä niin elään tällä hetkellä hernekeitolla ja vedellä