http://www.subaruclubfinland.net/bbs/vi ... taratarata
Valvoja: Moderators
onkohan tuo nyt täyttä totta vai hieman liioiteltu, jos on olisi kai tuon voinut hieman asiallisemminkin hoitaa.Rolle kirjoitti:Mun tietääkseni ei ollut ainakaan CARF.Alfonso kirjoitti:Mikähän Alfa kerho ollut...
Aika lapsellista toimintaa kerhon hallituksen jäseneltä alkaa dissaamaan muita kerhoja noin..
Siis onko aikuisten ihmisten joukossa ihan oikeasti tuollaisia heppuja? Luulin, että tuon tyyppinen kommentointi on lähinnä 15-18 1/2 -vuotiaiden pojannassikoiden harrastus. Kyllähän mullekin tulee autosta kuittia melkein päivittäin, mutta eiväthän ne pilkkakirveet tosissaan ole, aikuiset ihmiset. Jotain läppää on vaan mukava heittää.m.sa kirjoitti:Eipä mennyt kuin minuutti niin sain kuulla miten paskoja ne on, kun ei loppuen lopuksi edes kulje mihinkään ja talvikäyttö on vähän niin ja näin. Kaverilla itsellään Avensis 2l (150HP) farkku, joka on niin tykki ettei muilla oo mitään jakoa.
Toivottavasti ei..mutta kyllä jos raapii joka nurkasta niin siinä näillä keleillä moni Alva hyytyy..btw. tänään Tikkurilantiellä (Vantaa) vastaantulija lähti liikenneympyrästästä just GT:llä...murahti ja lähti..no commentsV6 kirjoitti:ei kai niillä kaikilla ole impreza gt:täAlfonso kirjoitti:Mikähän Alfa kerho ollut...eikä kyllä kannatakkaan lähteä eihän noille saparoille pärjää..
Käytös johtuu alitajuisesta pelosta että toinen on nyt onnistunut hankkimaan jotain vähän hienompaa. Oman egon boostaamiseksi sitten pitää itselle ja alfistille kertoa kaikenlaisia Esson baarista kuultuja tositarinoita.GangstaPapa kirjoitti:Heti kun sain Alfan niin heti sitä haukuttiin fiiatiksi, makarooni-autoksi, ja vaikka miksi. Tuollainen käytös saa aikaan "merkkien väliset sodat"
Kaveri kertoili hassua juttua joltain Corvette-ukkojen ratapäiviltä, jossa oli ollut joku hemmo "hiukan" viritetyllä 2-ovisella farmarikadetilla. Oli ameriikka-autoilijoilla naamat olleet aika nyrpeänä kun tämä euroopan puolen GM:n tuote kiersi Affenistoa vähän eri tahtiin kuin v8:t...1300ti kirjoitti:vaan voi olla että moni jäsenistä on liian ryppyotsaista sakkia joutuakseen esim. rataFalconin tai muun jenkin ohittamaksi.
Pärjäähän niille - helposti. On niitä Alfojakin täysvetoisina..Alfonso kirjoitti:Toivottavasti ei..mutta kyllä jos raapii joka nurkasta niin siinä näillä keleillä moni Alva hyytyy..btw. tänään Tikkurilantiellä (Vantaa) vastaantulija lähti liikenneympyrästästä just GT:llä...murahti ja lähti..no commentsV6 kirjoitti:ei kai niillä kaikilla ole impreza gt:täAlfonso kirjoitti:Mikähän Alfa kerho ollut...eikä kyllä kannatakkaan lähteä eihän noille saparoille pärjää..
Haw haw...Vittorio Jano kirjoitti:Ehkä olen elitistinen, mutta en oikein ymmärrä miksi alfistien pitäisi järjestää yhteisiä ratatapahtumia joidenkin tojotamiesten kanssa. Ajatelkoot muut meistä mitä ikinä haluavat.
En epäile tota hetkeäkään1300ti kirjoitti: Vastaavien vanhojen huhujen mukaan vanhat Alfa-Bemari -päivät kaatuivat nimenomaan lapselliseen merkkien väliseen kyräilyyn, en tiedä kun en ollut vielä jäsen, mutta typerältä ja ikävän tyypilliseltä suomimeiningiltä kuulostaa.
Kuin myös. Jostain syystä Toyotaviha on se kaikkein pahin ainakin mulla.Niko Tuomola kirjoitti:Tunnustan vihaavani japsi autoja ja en edes häpeä sitä
Jos mun taas olisi pakko vaihtaa italiassa valmistettu auto toiseen, ottaisin sen saksalaisen. No, makuja on monia- eikä niistä sovi kiistellä.Alfissimo kirjoitti:Ei niinkään Japanilaiset, ne sulautuu massaan, vaikken itselleni ostaisikaan.Niko Tuomola kirjoitti:Tunnustan vihaavani japsi autoja ja en edes häpeä sitä
Saksalaiset on jotain sellaista, jotka saa aina yhtä kannustavaa tekstiä minun suustani
eipä tule haukkuja sillämyös allekirjoittanut on kuolannut subarua ja varsinkin tuo imreza WRX olis aika namu.......Originali kirjoitti:Haukkukaa jos huvittaa, mutta jos Alfaa ei olisi niin Suba voisi olla toinen vaihtoehto meikäläiselle. Vaikka onkin japsi niin ei tule joka kulman takaa vastaan ja on huomattavasti kivempi pyöritellä kuin muut japskit tai saksalaiset. Onhan ne niin rumiakin, että melkein komeita. Varsinkin kovemmat Imprezat. Sitä vastoin Tojot, Nisukat ym. massajapskit joutavat paalattaviksi jo suoraan tuotantolinjalta!
Jep... allekirjoittaneelle maistuis kanssa joku yläpään subu. Eksoottisemmat Hondatkin menis :o (paljonkohan tulee kivee taas...90 kirjoitti:eipä tule haukkuja sillämyös allekirjoittanut on kuolannut subarua ja varsinkin tuo imreza WRX olis aika namu.......Originali kirjoitti:Haukkukaa jos huvittaa, mutta jos Alfaa ei olisi niin Suba voisi olla toinen vaihtoehto meikäläiselle. Vaikka onkin japsi niin ei tule joka kulman takaa vastaan ja on huomattavasti kivempi pyöritellä kuin muut japskit tai saksalaiset. Onhan ne niin rumiakin, että melkein komeita. Varsinkin kovemmat Imprezat. Sitä vastoin Tojot, Nisukat ym. massajapskit joutavat paalattaviksi jo suoraan tuotantolinjalta!![]()
mutta ensisijalla ovat tietenkin alfa ja sitten vasta muut...
subaru on ihan jees mutta honda ei oikein sytytä... jos ei sitten ole NSX tai jokin vastaava...alfa 156 v6 kirjoitti:Jep... allekirjoittaneelle maistuis kanssa joku yläpään subu. Eksoottisemmat Hondatkin menis :o (paljonkohan tulee kivee taas...90 kirjoitti:eipä tule haukkuja sillämyös allekirjoittanut on kuolannut subarua ja varsinkin tuo impreza WRX olis aika namu.......Originali kirjoitti:Haukkukaa jos huvittaa, mutta jos Alfaa ei olisi niin Suba voisi olla toinen vaihtoehto meikäläiselle. Vaikka onkin japsi niin ei tule joka kulman takaa vastaan ja on huomattavasti kivempi pyöritellä kuin muut japskit tai saksalaiset. Onhan ne niin rumiakin, että melkein komeita. Varsinkin kovemmat Imprezat. Sitä vastoin Tojot, Nisukat ym. massajapskit joutavat paalattaviksi jo suoraan tuotantolinjalta!![]()
mutta ensisijalla ovat tietenkin alfa ja sitten vasta muut...)
hyi sinua..häpeäisit nyt edes vähän.......alfa 156 v6 kirjoitti:Juuei noi TypeRä mallit oikeen nappaaOriginali kirjoitti:Niin, tarkoitat varmaan esim. Honda Aquatrax 12X:ää etkä mitään Type R:ää.alfa 156 v6 kirjoitti:Eksoottisemmat Hondatkin menis :o (paljonkohan tulee kivee taas...)
Preludea harkitsin aikanaan ihan oikeesti
Minä tas en tunnusta vihavani mitään autoja. Jos italialaisesta olisi luovuttava, tulisi tilalle varmaankin ranskalainen tai ruotsalainen (se joka ei muistuta legopalikkaa). Saksalaiset ja japanilaiset ovat minulle aivan liian inisöörimäisiä - tästä taisin jo jutella jossakin toisessa threadissa.Niko Tuomola kirjoitti:Tunnustan vihaavani japsi autoja ja en edes häpeä sitä
Ah kunpa GTA:n sais Nelikkona90 kirjoitti:eipä tule haukkuja sillämyös allekirjoittanut on kuolannut subarua ja varsinkin tuo imreza WRX olis aika namu.......Originali kirjoitti:Haukkukaa jos huvittaa, mutta jos Alfaa ei olisi niin Suba voisi olla toinen vaihtoehto meikäläiselle. Vaikka onkin japsi niin ei tule joka kulman takaa vastaan ja on huomattavasti kivempi pyöritellä kuin muut japskit tai saksalaiset. Onhan ne niin rumiakin, että melkein komeita. Varsinkin kovemmat Imprezat. Sitä vastoin Tojot, Nisukat ym. massajapskit joutavat paalattaviksi jo suoraan tuotantolinjalta!![]()
mutta ensisijalla ovat tietenkin alfa ja sitten vasta muut...
Mitä minä olen huhuista ymmärtänyt, niin ensimmäiseksi pitäisi tulla 3,5 litrainen 350 hp 156 Evo nelivedolla - jopa tämän vuoden lopulla. Sen jälkeen neliveto lanseerattaisiin muihinkin.Alfissimo kirjoitti: Ah kunpa GTA:n sais Nelikkonaveikkaan, että melko moni täältä olis pankinsedän luona
, tai vaihtoehtoisesti manaisi omaa köyhyyttään
![]()
Olenko lukenut väärin vai onko GT:stä vireillä neliveto???
Hurjimmat hallusinaatiot pyörivät tämän 3.5 V10 paineilmaventtiilivespan ympärillä, olisi sinänsä optimikone: 3500 cc, 350nm, 350 hp, kivoja figuureita, mutta.....Mitä minä olen huhuista ymmärtänyt, niin ensimmäiseksi pitäisi tulla 3,5 litrainen 350 hp 156 Evo nelivedolla - jopa tämän vuoden lopulla. Sen jälkeen neliveto lanseerattaisiin muihinkin.
Nää nyt on näitä huhuja, mutta saattaa olla mun auto - seuraavan auton jälkeen..