Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Olin yhteydessä ALD:hen (tää on siis työsuhdevimpain), niin ne olivat ostaneet Deltalta sen tolla vanhalla hinnalla ja delta oli ostanut sen vanhalla sisäänostohinnalla. ALD ei kuulemma ollut onnistunut neuvottelemaan uusiksi tuota sopparia.
Pistävät kuulemma tulikivenkatkuista kommenttia sinne + jotain kompensaatiota on tulossa.
Mutta täytyy sanoa että alkaa olla 159:sin hinta aika alhaalla...
Pistävät kuulemma tulikivenkatkuista kommenttia sinne + jotain kompensaatiota on tulossa.
Mutta täytyy sanoa että alkaa olla 159:sin hinta aika alhaalla...
-Matti-
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Tuulilasin sivulta poimittua:
Suosituimmat mallisarjat 1-10/2008
159 153 kpl
147 68 kpl
Brera 4 kpl
GT 2 kpl
158(?) 2 kpl
Spider 1 kpl
Eipä noilla määrillä paljon juhlita. Jos 159:n myyntiä vertaa kahteen muuhun "premium"-kilpailijaan, on ero järkyttävä:
A4 2760 kpl
3-sarja 1587 kpl
Ei se Miton Suomeen tuonti noita lukuja luultavasti ainakaan alentaisi...
Suosituimmat mallisarjat 1-10/2008
159 153 kpl
147 68 kpl
Brera 4 kpl
GT 2 kpl
158(?) 2 kpl
Spider 1 kpl
Eipä noilla määrillä paljon juhlita. Jos 159:n myyntiä vertaa kahteen muuhun "premium"-kilpailijaan, on ero järkyttävä:
A4 2760 kpl
3-sarja 1587 kpl
Ei se Miton Suomeen tuonti noita lukuja luultavasti ainakaan alentaisi...
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
"Ei tää lama päähän käy" lauloi Tumppi Varonen. Italiaspeed.com:in mukaan vaikuttaa kuitenkin Alfa Romeon tuotantoon:
"Alfa Romeo's main plant, Pomigliano d'Arco, located near Naples; this will be the worst affected factory, it will shut from December 8 right through to January 11".
Montakos kuukautta Alfa Romeoita on valmistettu vuonna 2008, kun tehdas oli alkuvuodenkin kiinni?
"Alfa Romeo's main plant, Pomigliano d'Arco, located near Naples; this will be the worst affected factory, it will shut from December 8 right through to January 11".
Montakos kuukautta Alfa Romeoita on valmistettu vuonna 2008, kun tehdas oli alkuvuodenkin kiinni?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Mä oon mies joka diggaa irstaista asioista, mutta mun mielestä toi SUV näytti irstaalla tavalla hyvältä. Paljon paremmalta kuin toi 149 jonka muotoilussa oli aivan liikaa 1 sarjan BMW:tä.
Alfa, vetoan teihin että pöllikää 1 sarjasta teknikkaa vaikka kuinka, mutta älkää ottako mitään, toistan, MITÄÄN näkyvää! Tulee jotenkin Arna -viboja kun tuota kattoo...
Toi 169 sen sijaan on pelkkää pornoa...
Alfa, vetoan teihin että pöllikää 1 sarjasta teknikkaa vaikka kuinka, mutta älkää ottako mitään, toistan, MITÄÄN näkyvää! Tulee jotenkin Arna -viboja kun tuota kattoo...
Toi 169 sen sijaan on pelkkää pornoa...
-Matti-
Täytyy uudistaa tämä kysymys: osaako joku sanoa, millä tavalla 159:n vakiovarustelu on muuttunut?Jönsson kirjoitti:Mitäs muuta vakiotavaraa on siirtynyt lisävarustelistoille kuin Bosen poppivehkeet?einari kirjoitti:On kyllä mutta samalla on laittanut miltei kaiken ennen vakiovarusteena olleen tavaran hintavaksi lisävarusteeksi. Siinä se hinnanalennus meneekin.
Sen hintataso alkaa kyllä olla jo ihan riisikuppiluokkaa.
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Tuolta löytyy vakiovarusteet. Mitä tuosta nyt on poistettu Bosen lisäksi, parkkitutka? Eikö tuo Alfatex ollut kans vakiona ennen? Riippuu vähän varmaan malliversiosta, mitä on häipynyt.Jönsson kirjoitti:
Täytyy uudistaa tämä kysymys: osaako joku sanoa, millä tavalla 159:n vakiovarustelu on muuttunut?
Sen hintataso alkaa kyllä olla jo ihan riisikuppiluokkaa.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Ei ollut ainakaan mun Q4:ssä parkkitutkaa tai Alfatexejä vakiona kesällä.jiigee kirjoitti:Tuolta löytyy vakiovarusteet. Mitä tuosta nyt on poistettu Bosen lisäksi, parkkitutka? Eikö tuo Alfatex ollut kans vakiona ennen? Riippuu vähän varmaan malliversiosta, mitä on häipynyt.Jönsson kirjoitti:
Täytyy uudistaa tämä kysymys: osaako joku sanoa, millä tavalla 159:n vakiovarustelu on muuttunut?
Sen hintataso alkaa kyllä olla jo ihan riisikuppiluokkaa.
Mielestäni ainut puuttuva on Bose.
Ei ole minunkaan vaunussani Alfatex vakiona, parkkitutkaa ja kattokaiteita ei ole lainkaan ja Alfa Rossokin olisi maksanut lisähintaa.
Mielenkiintoista hinnoittelussa: aikaisemmin 1,9 JTD oli selkeästi hinnoiteltu sisäänvetotuotteeksi. Varustelua oli karsittu (mm. Bose) ja farkkukori sekä automaattilaatikko maksoivat enemmän lisähintaa kuin bensiinimalleissa tai isommassa dieselissä. Nyt Bose puuttuu kaikista ja lisähinta lisäominaisuuksista on kaikissa sama. Mitä tästä opimme? ...no emme varsinaisesti mitään.
Mielenkiintoista hinnoittelussa: aikaisemmin 1,9 JTD oli selkeästi hinnoiteltu sisäänvetotuotteeksi. Varustelua oli karsittu (mm. Bose) ja farkkukori sekä automaattilaatikko maksoivat enemmän lisähintaa kuin bensiinimalleissa tai isommassa dieselissä. Nyt Bose puuttuu kaikista ja lisähinta lisäominaisuuksista on kaikissa sama. Mitä tästä opimme? ...no emme varsinaisesti mitään.
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
^ Tämän mukaan 1.9 JTD:een mukaan ei tule automaatti-ilmastointia ilman lisärahaa:
http://www.delta.fi/Etusivu/Mallit/Alfa ... fault.aspx
http://www.delta.fi/Etusivu/Mallit/Alfa ... fault.aspx
Senza cuore saremmo solo macchine
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Poiminta aina niin luotettavasta S24-maailmasta:
Sisäpiiritietoa: Ensi keväällä Suomestakin saa tätä herkkua, eli Alfa 159 GTA. Tekniikkana 4,2 litrainen 32-venttiilinen alumiini V8 matalapaineturbolla (440hv/580Nm), autoa saa vain 6 lovisella manuaalilla (lisähinnasta f1-vaihteisto, jota käskytetään ratin takana olevilla siivekkeillä). Jarruina Brembon hiilikuitujarrut.
Auton suorituskyky tulee perustumaan keveyteen, esimerkiksi ilmastointilaite,stereot ja sähköikkunat ovat kaikki varusteita jotka on mahdollista rastittaa ilman lisähintaa autoon, mutta niitä ei tarvitse ottaa. Jos auton ottaa ilman mitään lisävarusteita, on sen tyhjäpaino vain 1340Kg. Kori on alumiinia toisin kuin tavallisissa 159:eissä.
Suorituskykyarvot ovat vielä salaisuus, hinta asettunee veroineen Suomessa noin 110 000 euron pintaan.
Miltä kuulostaa, nyt tulee saksalaisten junanvessojen (M5,RS6,AMG jne) kilpailijaksi aitoa autourheilun historiaa ja tunnetta
Kaikkein epäuskottavimmaksi tuon tekee kirjoittajan nimimerkki: Deltan työntekijä. Siellä kun yleensä tiedetään näistä jutuista viimeisenä.
Sisäpiiritietoa: Ensi keväällä Suomestakin saa tätä herkkua, eli Alfa 159 GTA. Tekniikkana 4,2 litrainen 32-venttiilinen alumiini V8 matalapaineturbolla (440hv/580Nm), autoa saa vain 6 lovisella manuaalilla (lisähinnasta f1-vaihteisto, jota käskytetään ratin takana olevilla siivekkeillä). Jarruina Brembon hiilikuitujarrut.
Auton suorituskyky tulee perustumaan keveyteen, esimerkiksi ilmastointilaite,stereot ja sähköikkunat ovat kaikki varusteita jotka on mahdollista rastittaa ilman lisähintaa autoon, mutta niitä ei tarvitse ottaa. Jos auton ottaa ilman mitään lisävarusteita, on sen tyhjäpaino vain 1340Kg. Kori on alumiinia toisin kuin tavallisissa 159:eissä.
Suorituskykyarvot ovat vielä salaisuus, hinta asettunee veroineen Suomessa noin 110 000 euron pintaan.
Miltä kuulostaa, nyt tulee saksalaisten junanvessojen (M5,RS6,AMG jne) kilpailijaksi aitoa autourheilun historiaa ja tunnetta
Kaikkein epäuskottavimmaksi tuon tekee kirjoittajan nimimerkki: Deltan työntekijä. Siellä kun yleensä tiedetään näistä jutuista viimeisenä.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Auristo
- Viestit: 385
- Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
- Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01 - Paikkakunta: Jyväskylä
Huhuja V8 159 GTA:sta on ollut jo 2005 kesästä lähtien, kone olisi Ferrari/Maserati/8C pohjainen.
Tässä suora lainaus uudesta "huhusta":
"Alfa Romeo is seriously considering giving a hard time to the biggest German manufacturers. A V8 powered 159 GTA is currently under testings and will be unveiled next year at the Geneva Motor Show. When it will go on sale in early 2009 it will compete with the BMW M3, Audi RS4 and Mercedes C63 AMG.
Built as a successor for the 156 GTA, the 159 GTA (Gran Turismo Allegerita) will feature rear spoiler, unlike its predecessor, large low-profile tyres, slightly flared wheelarches, and side skirts.
But how will Alfa-Romeo build a 400 hp car, as until now they didn’t had this kind of powertrain? It is very easy actually: with a little help from Maserati-Ferrari.
So, under the hood there will be a 4.3 litre V8 engine built as an evolution of the 4.244 cc GranSport unit. The engine delivers around 440 bhp at 7000 rpm with 505 Nm of torque. And it only weights 183 kg. The very good news about this engine is that with minimum of modifications it can deliver more of 500 hp. But Alfa Romeo we keep the target under 420 hp, as the M3 delivers 414 hp.
The V8 engine will be mated with a wheel-drive system and, probably, sequencial gear. That is why the future Alfa Romeo 159 GTA has all the right characteristics to challenge without fear its aggressive German competitors: not only 400 horsepower, but also high handling quality and reliability!
The V8 engine will be mounted transversely similar to the old Lancia Thema 8.32. Compared to the standard 159 it will loose 130 kg. Part of the weight reduction are going to be high-performance parts such as Brembo CCM (Composite Ceramic Material) brakes, used only in high performance cars such as the Ferrari F430.
The 2009 159 GTA will make the 0 to 60 mph sprint in less than 4 seconds and its top speed will be limited to 155 mph."
Ja tuossa linkki huhuun:
http://carlatestcar.blogspot.com/2008/1 ... 9-gta.html
Olisi hienoa jos näissä jorinoissa on totuuspohjaa...
Tässä suora lainaus uudesta "huhusta":
"Alfa Romeo is seriously considering giving a hard time to the biggest German manufacturers. A V8 powered 159 GTA is currently under testings and will be unveiled next year at the Geneva Motor Show. When it will go on sale in early 2009 it will compete with the BMW M3, Audi RS4 and Mercedes C63 AMG.
Built as a successor for the 156 GTA, the 159 GTA (Gran Turismo Allegerita) will feature rear spoiler, unlike its predecessor, large low-profile tyres, slightly flared wheelarches, and side skirts.
But how will Alfa-Romeo build a 400 hp car, as until now they didn’t had this kind of powertrain? It is very easy actually: with a little help from Maserati-Ferrari.
So, under the hood there will be a 4.3 litre V8 engine built as an evolution of the 4.244 cc GranSport unit. The engine delivers around 440 bhp at 7000 rpm with 505 Nm of torque. And it only weights 183 kg. The very good news about this engine is that with minimum of modifications it can deliver more of 500 hp. But Alfa Romeo we keep the target under 420 hp, as the M3 delivers 414 hp.
The V8 engine will be mated with a wheel-drive system and, probably, sequencial gear. That is why the future Alfa Romeo 159 GTA has all the right characteristics to challenge without fear its aggressive German competitors: not only 400 horsepower, but also high handling quality and reliability!
The V8 engine will be mounted transversely similar to the old Lancia Thema 8.32. Compared to the standard 159 it will loose 130 kg. Part of the weight reduction are going to be high-performance parts such as Brembo CCM (Composite Ceramic Material) brakes, used only in high performance cars such as the Ferrari F430.
The 2009 159 GTA will make the 0 to 60 mph sprint in less than 4 seconds and its top speed will be limited to 155 mph."
Ja tuossa linkki huhuun:
http://carlatestcar.blogspot.com/2008/1 ... 9-gta.html
Olisi hienoa jos näissä jorinoissa on totuuspohjaa...
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Joo, ei ehkä kannata pidättää hengitystä tuota odotellessa.Vittorio Jano kirjoitti:Poiminta aina niin luotettavasta S24-maailmasta:
Sisäpiiritietoa: Ensi keväällä Suomestakin saa tätä herkkua, eli Alfa 159 GTA. Tekniikkana 4,2 litrainen 32-venttiilinen alumiini V8 matalapaineturbolla (440hv/580Nm), autoa saa vain 6 lovisella manuaalilla (lisähinnasta f1-vaihteisto, jota käskytetään ratin takana olevilla siivekkeillä). Jarruina Brembon hiilikuitujarrut.
Auton suorituskyky tulee perustumaan keveyteen, esimerkiksi ilmastointilaite,stereot ja sähköikkunat ovat kaikki varusteita jotka on mahdollista rastittaa ilman lisähintaa autoon, mutta niitä ei tarvitse ottaa. Jos auton ottaa ilman mitään lisävarusteita, on sen tyhjäpaino vain 1340Kg. Kori on alumiinia toisin kuin tavallisissa 159:eissä.
Suorituskykyarvot ovat vielä salaisuus, hinta asettunee veroineen Suomessa noin 110 000 euron pintaan.
Miltä kuulostaa, nyt tulee saksalaisten junanvessojen (M5,RS6,AMG jne) kilpailijaksi aitoa autourheilun historiaa ja tunnetta
Kaikkein epäuskottavimmaksi tuon tekee kirjoittajan nimimerkki: Deltan työntekijä. Siellä kun yleensä tiedetään näistä jutuista viimeisenä.
Vaikka tuo (vihdoin) tulisikin, teltalta varmaan kestää normaalin vakioviiveen verran ennen kuin maahantuonnista voidaan puhua.
-Tazio
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Olisi varmasti makea ja kallis paketti. Alfahan on tehnyt makeita erikoismalleja ja onnistunut ajoittamaan ne varsin hyvin.
Montreal tuli markkinoille. Öljykriisi yllätti.
ES30. Just laman kynnyksellä.
Tosin molempien onnistumista, uutena, voisi kritisoida. Montreali oli varsin suurilla kompromisseilla, liian pitkää hierottu, näyttelyauto.
ES30, laihdutus epäonnistui, moottori liian normi.
Mutta molemmat tahtoisin ja ovat todella kauniita. Tosin ES30 on vain kuvien varassa kuolattu, live-esiintyminen jäänyt näkemättä.
Montreal tuli markkinoille. Öljykriisi yllätti.
ES30. Just laman kynnyksellä.
Tosin molempien onnistumista, uutena, voisi kritisoida. Montreali oli varsin suurilla kompromisseilla, liian pitkää hierottu, näyttelyauto.
ES30, laihdutus epäonnistui, moottori liian normi.
Mutta molemmat tahtoisin ja ovat todella kauniita. Tosin ES30 on vain kuvien varassa kuolattu, live-esiintyminen jäänyt näkemättä.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Jee, sitten vaan odotetaan muutama vuosi niin käytettyjen hinta asettuu 50kEur alle ja eiku hankintalistalle .Vittorio Jano kirjoitti:Poiminta aina niin luotettavasta S24-maailmasta:
hinta asettunee veroineen Suomessa noin 110 000 euron pintaan.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Ei varmaan kannata pidätellä henkeä odottaessa kuten jo mainittiin:Djiigee kirjoitti:Jee, sitten vaan odotetaan muutama vuosi niin käytettyjen hinta asettuu 50kEur alle ja eiku hankintalistalle .Vittorio Jano kirjoitti:Poiminta aina niin luotettavasta S24-maailmasta:
hinta asettunee veroineen Suomessa noin 110 000 euron pintaan.
Aikalailla nostettaisiin rimaa 156 GTAsta (eikä se 156sen kohdalla ole matalalla ). Rivakasta kulkupelistä 'superautojen' sarjaan.
Eihän sitä tiedä tuleeko tuon näköinenkään, mutta pidän tämän piirroksen 75/155 tyylisestä etuvalojen ilmeestä ja takalokarin kaaresta. Ostaisin.90 kirjoitti:^katon profiilista tulee mieleen MB CLS ja VW passat CC..
Ai niin, onko Mirafioria näkynyt viime aikoina? Nyt voisi olla jo jotain uutta todellista tietoa Alfa malleista.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
149 vuonna 2010? Nelivetoa ja GTA:takin luvassa?
Eli sitäkin on siirretty, pitikö sen tulla tänä vuonna? Hohhoijaa.Vittorio Jano kirjoitti:149 vuonna 2010? Nelivetoa ja GTA:takin luvassa?
Pian varmaan nähdään monia kuorrutus faceliftejä nykymalleille, että on edes jotain uutta esitettävää.
Ei hyvä
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
"Ulkomitoiltaan kompakti pikkusportti on Alfa Romeon ensimmäinen uusi malli, joka edustaa historiallisen merkin tulevaisuuden muotokieltä, mitä nähtiin jo Alfa 8C Competizione -mallissa."
Edustaa ensimmäisenä muotokieltä, joka nähtiin jo 8 C -mallissa....?
Onko tässä kenenkään muun mielestä ristiriitaa?
Edustaa ensimmäisenä muotokieltä, joka nähtiin jo 8 C -mallissa....?
Onko tässä kenenkään muun mielestä ristiriitaa?
Ei, kyllä se meni oikein. Taannoin olin olin Fiatin vanhalla testiradalla Agnellin mailla, jossa yksi Ferrarin testikuljettaja pyöri rataa sen viikon ajan joka päivä 8C:llä, ja täysillä. Aina joskun kun hän veti henkeä, niin tuli juttua autosta, ja hän osuvasti sanoi, että siinä autossa ei ole mitään Alfaa, ainoastaan merkki ratissa (ja korissa)! Että se siitä
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Eipä tuo testikuski ihan ajantasalla kuitenkaan ollut, sikäli kun yleensä Alfaa jumaloiva TopGear arvioi 8C:n ajettavuuden paskaksi.seppo kirjoitti:Ei, kyllä se meni oikein. Taannoin olin olin Fiatin vanhalla testiradalla Agnellin mailla, jossa yksi Ferrarin testikuljettaja pyöri rataa sen viikon ajan joka päivä 8C:llä, ja täysillä. Aina joskun kun hän veti henkeä, niin tuli juttua autosta, ja hän osuvasti sanoi, että siinä autossa ei ole mitään Alfaa, ainoastaan merkki ratissa (ja korissa)! Että se siitä
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
MiTon ulkokuoren vahvuus ja sisäpuolisten varusteiden turvallisuus testattu jo valmistusvaiheessa sadoilla eri törmäystesteillä.
Kaikki jo valmiiksi kolaroituja?
Hienoahan tuo on, että tulee myyntiin myös täällä pohjolassa. Mukava nähdä, miltä näyttää livenä. Joissain kuvissa näyttää huikean hienolta, joissain taas vähemmän hienolta. No Micra-mallin etuvalot hivenen mietityttää, mutta muutenhan MiTossa voi olla ainesta. Ainakin tuo GTA-versio on houkuttelevan oloinen paketti.
Kaikki jo valmiiksi kolaroituja?
Hienoahan tuo on, että tulee myyntiin myös täällä pohjolassa. Mukava nähdä, miltä näyttää livenä. Joissain kuvissa näyttää huikean hienolta, joissain taas vähemmän hienolta. No Micra-mallin etuvalot hivenen mietityttää, mutta muutenhan MiTossa voi olla ainesta. Ainakin tuo GTA-versio on houkuttelevan oloinen paketti.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Italiaspeedin sivuilta copypastea:
Eli Alfa 149 julkistetaan julkistetaan ensi syyskuussa Frankfurtissa ja kauan huhuttu multiair-tekniikka eli sähköhydraulinen venttiilinohjaus tulee vihdoin markkinoille.Journalisti kirjoitti:He also confirmed that the new Multiair technology's debut would be seen on the replacement for the Alfa Romeo 147, Progetto 940, which will make its world premiere at the Frankfurt IAA. The system will debut on the group’s 1.4 FIRE T-Jet engine, before spreading to all Fiat Group petrol engines.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Briteille limited edition-159 007:n hengessä.
Ei mitään mullistavaa, mutta sinänsä hyvä hyödyntää. 150-heppaisella versiolla voi tehdä kyllä tiukkaa pysyä Astonin imussa...
Ei mitään mullistavaa, mutta sinänsä hyvä hyödyntää. 150-heppaisella versiolla voi tehdä kyllä tiukkaa pysyä Astonin imussa...