Huomenna hakemaan kulta kotiin! Niin, hintaa tuolle tuli loppujen lopuksi 2631,83 €uroa.

Valvoja: Moderators
Cuore Sportivo kirjoitti: 2631,83 €uroa.
No tuossa on kyllä asennettaCuore Sportivo kirjoitti:Vihdoinkin! Tätä on odotettu.![]()
Huomenna hakemaan kulta kotiin! Niin, hintaa tuolle tuli loppujen lopuksi 2631,83 €uroa.
Ei ole mun Alfa, jos ei Rune ole lähtenyt ajelulle.Maunu kirjoitti:Pelkäsin jo että se oli sun Alfa, joka on automaalarin edessä ilman puskureita Itsenäisyydenkadulla.
No joku muu on sitten vähän yrittänyt muotoilla V6 Alfaansa
Tuli haettua se eilen!puuha kirjoitti:Hae nyt hyvä mies Alfa pois pajalta. Että pääset sunnuntaina Nokialle!
Joo oikeassa olet, olen myös miettinyt josko löytyy korotuspaloja 156:een koska noi alkuperäiset madaltavat liikaaVittorio Jano kirjoitti:Minä taistelen p*rk*l* ja hommaan tarvittaessa korotuspalatkin!Cuore Sportivo kirjoitti:
Joo, ei jaksanut kuunnella maastomalli höpinöitä enää.
onhan se tuollaisilla lelurenkailla hölmön näköinen mutta 17 tuumasillaRicambi kirjoitti:Joo oikeassa olet, olen myös miettinyt josko löytyy korotuspaloja 156:een koska noi alkuperäiset madaltavat liikaaVittorio Jano kirjoitti:Minä taistelen p*rk*l* ja hommaan tarvittaessa korotuspalatkin!Cuore Sportivo kirjoitti:
Joo, ei jaksanut kuunnella maastomalli höpinöitä enää.Kuva kertoo aika hyvin tuon epäsuhdan rengas/lokasuojan kaari, eivät kulje symmetrisesti enään => pahan näköinen. No, taitaa olla makuasia
Jos kerran säädettävän hankkii, niin ei viitsi alkaa nössöilemään.jamppa kirjoitti:Ihan asiallinen korkeus on juu. Missäköhän tuollaisella tontituksella muuten voi ajaa näin talvella...?
Mä tungin pohjamuovini jäänteet roskalaatikkoon viime keväänä, ei ole ollut yhtään ikäväCuore Sportivo kirjoitti:Jos kerran säädettävän hankkii, niin ei viitsi alkaa nössöilemään.jamppa kirjoitti:Ihan asiallinen korkeus on juu. Missäköhän tuollaisella tontituksella muuten voi ajaa näin talvella...?
Kannattaa päivittää pohjamuovi, jos alkaa tontittamaan kunnolla. Uusi on hieman erilainen, mitä nämä vanhat alkuperäiset - ei roiku niin helvetin matalalla.