Mistä edullisimmin keulamerkki&takapäähän
Valvoja: Moderators
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Mistä edullisimmin keulamerkki&takapäähän
Getvosessa kulahtaneet keulalogo ja takapään logo.Keulamerkki on näköjään sama 33/75/145/146/155/156/164/166/Spider/GTV,mutta takapäähän samat ovat vain 155/156/166.Suomessa tuo keulalogokin näyttää maksavan maltaita eikä takapäähän näytä heti ainakaan Heikalta löytyvän.
Onko jollain tiedossa,mistä ulkomailta noita saisi huokeasti tilattua?
Lisäksi takapäähän voisi muutkin mallimerkinnät laittaa,jos vain samasta puljusta löytyisi.Auto siis gtv v6tb-96.Kiitoksia jo etukäteen
Onko jollain tiedossa,mistä ulkomailta noita saisi huokeasti tilattua?
Lisäksi takapäähän voisi muutkin mallimerkinnät laittaa,jos vain samasta puljusta löytyisi.Auto siis gtv v6tb-96.Kiitoksia jo etukäteen
- J Grönlund
- Viestit: 112
- Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
- Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Alfistinetistä tilasin keulamerkin vaimon 147:aan ja oli ihan ok.
Hintaa tietysti tulee rahteineen suhteessa aikapaljon jos ei samalla tilaa jotain muutakin.
http://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Em ... 2_345.html
Hintaa tietysti tulee rahteineen suhteessa aikapaljon jos ei samalla tilaa jotain muutakin.
http://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Em ... 2_345.html
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Tilasin lätkät eteen ja taakse joitakin aikoja sitten. Oletin että taakse se saranoitu on se vaikeampi vaihdettava, mutta eipäs ollutkaan. Paskamainen sekin oli kun piti puristaa jousta kasaan ja samalla saada se e-sokka sinne luukun väliin. Olisi varmaan palanut hermot jos ei olisi ollut käytössä ohutkärkisiä lukkopihtejä joilla sain sen sokan paikoilleen. Ja vanha lätkän pohja on kyllä paljon laadukkaampi kuin uusi muovirimpula
Mutta miten tuo keulan lätkä irtoaa? Pultteja aloin irroitella mutta ei se keulakolmio sieltä mihinkään lähde. Heiluu vain. Joillain muovikynsillä ovat toisissaan ne keulakolmion puolikkaat eikä ihan helpolla irtoa (ehjänä) toisistaan Jotain kaksipuolista teippiä/liimaa siellä välissä on, mutta onko ne logon tapit vielä joillain sokilla tmv kiinni siellä? En saanut kuin pienen klommon aikaiseksi ja sitten päätin luovuttaa ja ruuvasin takaisin kiinni.
Vinkkejä??
Mutta miten tuo keulan lätkä irtoaa? Pultteja aloin irroitella mutta ei se keulakolmio sieltä mihinkään lähde. Heiluu vain. Joillain muovikynsillä ovat toisissaan ne keulakolmion puolikkaat eikä ihan helpolla irtoa (ehjänä) toisistaan Jotain kaksipuolista teippiä/liimaa siellä välissä on, mutta onko ne logon tapit vielä joillain sokilla tmv kiinni siellä? En saanut kuin pienen klommon aikaiseksi ja sitten päätin luovuttaa ja ruuvasin takaisin kiinni.
Vinkkejä??
Ayrton Senna da Silva forever
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Missähän vaiheessa multa on automalli kadonnut tiedoista
Eli ne keulakolmiot irtoaa toisistaan klipsejä väntämällä ja sitten pääsee käsiksi merkin taakse. Ja ruuvit voi jättää kiinni. Ymmärsinkö oikein?
Tosin se "kromi" irtoilee siihen malliin että kohta sekin on uusittava. Sellaista pintaa ei muoviin omin konstein kaiketi saa. nimimerkillä joskus ns. kromimaalia kokeillut ja aika turhaa kamaa oli.
Eli ne keulakolmiot irtoaa toisistaan klipsejä väntämällä ja sitten pääsee käsiksi merkin taakse. Ja ruuvit voi jättää kiinni. Ymmärsinkö oikein?
Tosin se "kromi" irtoilee siihen malliin että kohta sekin on uusittava. Sellaista pintaa ei muoviin omin konstein kaiketi saa. nimimerkillä joskus ns. kromimaalia kokeillut ja aika turhaa kamaa oli.
Ayrton Senna da Silva forever
Ne kolmiot irtoaa toisistaan ihan vaan naksauttamalla. Muistaakseni mitään ei tarvinnut avata kuin näkyvät ruuvit. Siin itse merkissä on sellaiset mini sokat jotka saa irti pihdeillä, ja sen jälkeen lätkä on pelkällä liimalla kiinni...
*edittiä* Piti oikeen käydä katsomassa, kun ei enää muista miten tuo irtosi. Ne sydämen puolikaathan ei siis ole kiinni millään muulla kuin niillä klipseillä. Tuossahan suurin ongelma on siinä että pitäisi olla 4 kättä. Mä tein niin että avasin yhden klipsin, ja sitten työnsin sinne väliin talttapään, ja sitten toisen. Muistaakseni se irtosi kun kaksi tai kolme oli auki. Kiinni se menee ihan vaan napsauttamalla.
*edittiä* Piti oikeen käydä katsomassa, kun ei enää muista miten tuo irtosi. Ne sydämen puolikaathan ei siis ole kiinni millään muulla kuin niillä klipseillä. Tuossahan suurin ongelma on siinä että pitäisi olla 4 kättä. Mä tein niin että avasin yhden klipsin, ja sitten työnsin sinne väliin talttapään, ja sitten toisen. Muistaakseni se irtosi kun kaksi tai kolme oli auki. Kiinni se menee ihan vaan napsauttamalla.