Mistä edullisimmin keulamerkki&takapäähän

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Mistä edullisimmin keulamerkki&takapäähän

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Getvosessa kulahtaneet keulalogo ja takapään logo.Keulamerkki on näköjään sama 33/75/145/146/155/156/164/166/Spider/GTV,mutta takapäähän samat ovat vain 155/156/166.Suomessa tuo keulalogokin näyttää maksavan maltaita eikä takapäähän näytä heti ainakaan Heikalta löytyvän.
Onko jollain tiedossa,mistä ulkomailta noita saisi huokeasti tilattua?
Lisäksi takapäähän voisi muutkin mallimerkinnät laittaa,jos vain samasta puljusta löytyisi.Auto siis gtv v6tb-96.Kiitoksia jo etukäteen :)

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Ootko soittanut ja kysynyt Heikalta vai vaan katsonut nettikaupasta?
Sieltä minä omaani merkin hommasin.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Oon soittanut/katsonut ei heti hyllystä löydy ja hintakin mielestäni melko tyyris.Keulaan löytyisi heti,mutta mielellään samasta paikasta molemmat samalla,jos vaikka noi mallimerkinnät myös saisi samasta paikasta.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Muukkoselta ostin aikanaan getvoseen merkit molempiin päihin.

Avatar
J Grönlund
Viestit: 112
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi

Viesti Kirjoittaja J Grönlund »

e-bay ...
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Ostin AFRAlta Milanosta keulamerkin 25€.

Avatar
Suba
Viestit: 3210
Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): -
Giulia super
159 sw
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Suba »

Alfistinetistä tilasin keulamerkin vaimon 147:aan ja oli ihan ok.
Hintaa tietysti tulee rahteineen suhteessa aikapaljon jos ei samalla tilaa jotain muutakin.
http://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Em ... 2_345.html

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Tilasin lätkät eteen ja taakse joitakin aikoja sitten. Oletin että taakse se saranoitu on se vaikeampi vaihdettava, mutta eipäs ollutkaan. Paskamainen sekin oli kun piti puristaa jousta kasaan ja samalla saada se e-sokka sinne luukun väliin. Olisi varmaan palanut hermot jos ei olisi ollut käytössä ohutkärkisiä lukkopihtejä joilla sain sen sokan paikoilleen. Ja vanha lätkän pohja on kyllä paljon laadukkaampi kuin uusi muovirimpula :(

Mutta miten tuo keulan lätkä irtoaa? Pultteja aloin irroitella mutta ei se keulakolmio sieltä mihinkään lähde. Heiluu vain. Joillain muovikynsillä ovat toisissaan ne keulakolmion puolikkaat eikä ihan helpolla irtoa (ehjänä) toisistaan :? Jotain kaksipuolista teippiä/liimaa siellä välissä on, mutta onko ne logon tapit vielä joillain sokilla tmv kiinni siellä? En saanut kuin pienen klommon aikaiseksi ja sitten päätin luovuttaa ja ruuvasin takaisin kiinni.

Vinkkejä??
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

^Mistä autosta on kyse? 156:sesta ainakin itse sain ne puolikkaat irti toisistaan ihan vaan muljuttelemalla. Tiukassa ne oli mutta lähti ilman erikoistyökaluja
Sen itse lätkän irrotus oli paljon hankalampaa kun se oli jollain mega-liimalla kiinni. Vedessä liottamalla lopulta irtosi... :lol:

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

niin se etumerkkihän on kiinni joillain teipillä/liimalla ja niiden tappien päissä on vielä lukkosokat vai mitkä prikat ovatkaan. Se liima on aika tiukassa.,, varmaan lämmittämällä lähtee helpoiten toinen tapa on lyödä siitä vaikka ruuvari läpi ja nitkuttaa irti... ,) omalla vastuulla tietenkin,,,
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

Missähän vaiheessa multa on automalli kadonnut tiedoista :?

Eli ne keulakolmiot irtoaa toisistaan klipsejä väntämällä ja sitten pääsee käsiksi merkin taakse. Ja ruuvit voi jättää kiinni. Ymmärsinkö oikein?

Tosin se "kromi" irtoilee siihen malliin että kohta sekin on uusittava. Sellaista pintaa ei muoviin omin konstein kaiketi saa. nimimerkillä joskus ns. kromimaalia kokeillut ja aika turhaa kamaa oli.
Ayrton Senna da Silva forever

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

ei muista noin tarkkaa mutta se kolmion irrotus oli helpoin osa työtä kun ei jäänyt edes mieleen, sen merkin irtisaaminen olikin hiukan vittumaisempi...olikohan sitä kolmiota edes pakko irroittaa? ei muista...
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Ehdottomasti lämpöä, vaikka hiustenkuivaimella.

Avatar
evilpet
Viestit: 705
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 18:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja evilpet »

Ne kolmiot irtoaa toisistaan ihan vaan naksauttamalla. Muistaakseni mitään ei tarvinnut avata kuin näkyvät ruuvit. Siin itse merkissä on sellaiset mini sokat jotka saa irti pihdeillä, ja sen jälkeen lätkä on pelkällä liimalla kiinni...

*edittiä* Piti oikeen käydä katsomassa, kun ei enää muista miten tuo irtosi. Ne sydämen puolikaathan ei siis ole kiinni millään muulla kuin niillä klipseillä. Tuossahan suurin ongelma on siinä että pitäisi olla 4 kättä. Mä tein niin että avasin yhden klipsin, ja sitten työnsin sinne väliin talttapään, ja sitten toisen. Muistaakseni se irtosi kun kaksi tai kolme oli auki. Kiinni se menee ihan vaan napsauttamalla.

Vastaa Viestiin