Rolle kirjoitti:Sitten vaan yrittämään vähän enemmän, lähti meinaa aika iloisesti IMO..?
No, saat huomenna vaikka näyttää miten se tehdään
Tyttö oli vetänyt polanteen päälle renkaat mutkassa, siitä sitten oli lähtenyt.
Valvoja: Moderators
Rolle kirjoitti:Sitten vaan yrittämään vähän enemmän, lähti meinaa aika iloisesti IMO..?
Piti pojille näyttää miten mennään oikeesti kahva edellä etuvedolla mutta kuten aina hauskuus loppuu aikanaan Tosin ei pahempaa damagea tullut, pieni pala helmasta irtosi.puuha kirjoitti:Eikä edes penkka pöllähtänyt. Kuten eräillä
Kellottiko kukaan muu muuten ratakierrosta? 1:29 ilman tötsien kiertämistä.Toronado kirjoitti:Voisiko olla?Yleensä kyseinen kunnia kuuluu kyllä mulle!Ja lisäksi taisi tulla vielä kyseenalainen kunnia päivän hitaimmasta "kierrosajasta". Että mä oon kone
Ajat olisi kiva nähdä, kun ei muista. Ensimmäisestä omasta ajasta ei ole tietoakaan, toinen oli 51,18? tjsp. Lähdöt meni aika heikosti, vaikka yritin asettaa auton ihan sivuun, ettei joutuisi jäisistä urista lähtemään. Ensimmäisellä kerralla jäi sutimaan paikoilleen ja toisella kerralla, kun lähdin kakkosella, onnistuin melkein sammuttamaan auton.puuha kirjoitti:Rolle vois laittaa ajat kaikkien nähtäville. Ongit ne jostain.
Mulla oli sama ongelma eikä tietenkään mitään sopivaa tikkua mikä olisi sopinut Ronaleiden pieniin reikiin. Hieman jengi tsiigasi huoltoasemalla sitten kun kaadoin kastelukannulla vettä renkaisiin vanteen rei'istä.Abarth kirjoitti:Paluumatkalla oli aluksi vähän onkelmia kun takavanne oli täynnä lunta ja jyrinä oli melkoinen. Ei muuta ku pysäkille lunta poistamaan.
tv kirjoitti:Mulla oli sama ongelma eikä tietenkään mitään sopivaa tikkua mikä olisi sopinut Ronaleiden pieniin reikiin. Hieman jengi tsiigasi huoltoasemalla sitten kun kaadoin kastelukannulla vettä renkaisiin vanteen rei'istä.Abarth kirjoitti:Paluumatkalla oli aluksi vähän onkelmia kun takavanne oli täynnä lunta ja jyrinä oli melkoinen. Ei muuta ku pysäkille lunta poistamaan.
Olisi voinut lopettaa performanssin laittamalla paineilmaa pissapojan säiliöön.
Tätä tulee ihmeteltyä aina silloin tällöin: miksi ne rekkarit kantsii nettikuvissa peittää kun jokainen maantiellä ne näkee kuiteskin?BSTR kirjoitti:Ikävästi rekkarit näkyvillä noissa tuloksissa - jos nyt vainoharhaiseksi alkaa. Löytyyhän se toisaalta osoite nimen perusteellakin... mutta tulee ainakin enemmän hakutuloksia.
Ei jaksa rekkareita sensuroida. Jos joku sen näkemisestä netissä hyötyy, niin siitä vaan.GTA kirjoitti: Tätä tulee ihmeteltyä aina silloin tällöin: miksi ne rekkarit kantsii nettikuvissa peittää kun jokainen maantiellä ne näkee kuiteskin?
Kumma juttu, mutta niin se vaan on että ittekin sotken rekkarit, jos nettiin kuvia laitan, mutta onko siinä mitään järkee??
Eli 1.8 TS on sporttisin 156? Miksi haaskata rahaa isolohkoihin, kun Superilla näköjään pesee koko muun 156-porukan. Tilanne olisi toki saattanut olla toinen jos V.Jano olisi ollut penkin ja ratin välissä...Cuore Sportivo kirjoitti: 3. Fiat Bravo (?) 50,22 49,37
4. BMW 528 (?) 51,58 49,41
5. Lada 1200 (?) 51,54 49,65
6. 156 1.8 TS SW (Roach) 51,63 49,81
8. 156 V6 2.5 (Ricambi) 51,77 50,58
11. 156 2.0 TS (Puuha) 51,77 51,64
Hymy saattaa olla herkässä kun oma V6:nen lähtee pihasta ilman lupaa.Cuore Sportivo kirjoitti:Ei jaksa rekkareita sensuroida. Jos joku sen näkemisestä netissä hyötyy, niin siitä vaan.
Kannattaakin kieltää AKEa luovuttamasta osoitetietoja, onnistuu AKEn sivuilta printattavalla kupongilla. Pelkällä nimellä ei vielä pitkälle pötki, edellyttäen tietysti että ei listaa osoitettaan esimerkiksi puhelinnumeron yhteydessä, mutta kukas nyt niin hölmö olisi.BSTR kirjoitti:En nyt halua kuulostaa syrjivältä tai ennakkoluuloiselta, mutta kun ottaa huomioon, että esim. etelänaapuriinkin voi auton viedä parin kuukauden päästä ilman että kukaan kysyy mitään papereita, niin "ostoslistan" tekeminen nettiä surffailemalla on liian helppoa.
Ja taas lähti topikin ohi. Suokaa anteeksi.