Mökkyrä nummero 1 on imu-ilman äänenvaimennin.
Sen kun repäisee huitsulan nevadaan tulee ainakin uusi ääni Alfaan. Ja hieman parempi "throttle response".
Omasta 156 se on poistunut.
Joku oli dynottanut v6 ilman noita muovilaatikoita ja ilman filsua. 171hv vakiona , 198hv ILMI paljaana. Aika oudolta kuullostaa, siis tuo vakio 171hv.
puuha kirjoitti:Mökkyrä nummero 1 on imu-ilman äänenvaimennin.
Sen kun repäisee huitsulan nevadaan tulee ainakin uusi ääni Alfaan. Ja hieman parempi "throttle response".
Omasta 156 se on poistunut.
Joku oli dynottanut v6 ilman noita muovilaatikoita ja ilman filsua. 171hv vakiona , 198hv ILMI paljaana. Aika oudolta kuullostaa, siis tuo vakio 171hv.
puuha kirjoitti:Mökkyrä nummero 1 on imu-ilman äänenvaimennin.
Sen kun repäisee huitsulan nevadaan tulee ainakin uusi ääni Alfaan. Ja hieman parempi "throttle response".
Omasta 156 se on poistunut.
Joku oli dynottanut v6 ilman noita muovilaatikoita ja ilman filsua. 171hv vakiona , 198hv ILMI paljaana. Aika oudolta kuullostaa, siis tuo vakio 171hv.
hiukan ihmettelin että mitä konetta ne oli dynottanu ku sillä kaverilla on GTAn kone omassa autossaan
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Irtoaa kohtuu helpolla. Alakautta pitää poistaa. Siinä on sellaiset muovikynnet 3-4 kpl joilla kiinni putsarikotelossa. Itse kylläkin poistin kotelon pysyvästi (lue:sahasin). Yksi ruuvi löytyy myös ylä-osasta.
puuha kirjoitti:Mökkyrä nummero 1 on imu-ilman äänenvaimennin.
Sen kun repäisee huitsulan nevadaan tulee ainakin uusi ääni Alfaan. Ja hieman parempi "throttle response".
Omasta 156 se on poistunut.
Joku oli dynottanut v6 ilman noita muovilaatikoita ja ilman filsua. 171hv vakiona , 198hv ILMI paljaana. Aika oudolta kuullostaa, siis tuo vakio 171hv.
hiukan ihmettelin että mitä konetta ne oli dynottanu ku sillä kaverilla on GTAn kone omassa autossaan
"it's a GTA engine in a 2.5's body. Cool huh."
eli jotain ihme säätöä
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Taitaa olla vetopyörätehoa tuo mitä nuo afriikan säätäjäpojat ovat mittailleet. Ja ovat vissiin aika korkeallakin, niin tehot tippuu jo ohkasen ilman takia. Mutta kaikenlaisia systeemejä sitä ulkomailla rakennellaankin, ei voi muuta sanoa
Juttelin parin moottoritekniikkaan perehtyneen kaverin kanssa tuosta imu-ilman äänenvaimentimesta lisää.
Kertoivat sen toimivan samalla imu-ilman resonaattori putkistona. Kaikissa moottoreissa on sellainen kuulemma. Sen tehtävä on saada ilma pyörteilemään ja resonoimaan tietyllä tavalla jolloin imusarjaan saapuva ilma olisi "parhaimmilaan" palotapahtumaa varten.
Kotelon poisto saattaa aiheuttaa alakierros väännön heikkenemistä.
Oli miten oli ja kuka mitäkin mieltä asiasta, oma mielipiteeni on että ilman koteloa parempi.
eikös nyt olisi kuitenkin paras vaihtoehto sellainen kartiofiltteri? Onko täällä ollut keskustelua aiemmin sellaisesta. Tiedättekö mistä sellaisen saisi, mitä maksaa tai mitä täytyy ottaa huomioon kun sellaisen asentaa?
filtterin öljy sotkeepi ilmamassamittaria, jos on kuumafilmi/lanka mallia...(läppämittarilla ei pitäs olla mitään vaivaa) ja aiheuttaa ongelmia aika usein, täällä on kait jossain osastolla enempi juttua asiasta...
Mikäs tunniste 156:ssa on käytössä.
Jos 156 on sitä kuumafilmi/lanka mallia, niin
miten tämä ilmamassamittarin "sotkeuteneisuus" näkyy käytännössä ja kuinka usei putsataan ja miten siitä sotkusta sitten pääsee eroon?