Pitäisi saada 75sen jarrupääsylinteri purettua tiivisteiden vaihtoa varten, mutta mäntä ei suostu millään tulemaan pois vaikka lukiterengas on otettu pois. Onko siinä vielä jokin erillinen lukitus vai pitäisikö lähteä vain vetämällä? Räjäytyskuvasta voisi myös olla hyötyä.
Muistelisin tapelleeni saman asian kanssa. Voimaa se totteli, mutta ostin uuden pääsylinterin, kun hinta oli luokkaa 60 €, enkä tiedä, miten tuon olisi hoonannut käyttökelpoiseksi.
edit: Olikohan siellä joku muovi/nylon rengas joka ahdisti = ruostunut jumiin?
Kovin homma on varmaankin väännellä uudet jarruputket pääsylinterin ja voimanjakomötikän välille, jos uudet tarvii.
Viimeksi muokannut Jarno, 15 Joulu 2007, 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sape kirjoitti:Pitäisi saada 75sen jarrupääsylinteri purettua tiivisteiden vaihtoa varten, mutta mäntä ei suostu millään tulemaan pois vaikka lukiterengas on otettu pois. Onko siinä vielä jokin erillinen lukitus vai pitäisikö lähteä vain vetämällä? Räjäytyskuvasta voisi myös olla hyötyä.
Voimalla se lähtee, siinä on aika tiukka sovite siinä nylonrenkaassa mikä on heti sen lukkorenkaan alla.
Mutta ei siitä usein hyvää saa pelkällä tiivisteenvaihdolla... Itselläkin meni vielä vaihtoon koko hoito kohta tiivisteiden vaihdon jälkeen
Kumit taitaa jäädä vaihtamatta, kun olivat vääränlaiset.
Tuossa on nyt Benditalian pääsylinteri, mutta passaako ATE:n sylinteri tuohon suoraan? Eli passaako jarruputket suoraan paikalleen? Onko kellään tietoa tuosta motonetin pääsylinteristä että onko se minkä valmistajan, ilmeisesti ATE?
Taas ongelmia pukkaa.. Onko kenelläkään tietoa miten ton 75 jarrupääsylinterin sais fiksusti siirrettyä kun ton peltisarja 4.pytyn käyrä ei mahdu paikalleen ku on toi sylinteri edessä... on hieman erillainen peltisarja kun csc:n valmistama...
Ei taida tavita kun kahdesta pääsylinteristä saa tarpeeksi painetta? Polkimen vipusuhde taitaa kanssa olla poljintuntumaan vaikuttava asia. Jos olisi tullut kuunneltua matematiikan tunnilla, voisi laskea millä vipuvoimalla tarvittava paine saadaan aikaiseksi.
Itselle joudun vaihtamaan isomman pääsylinterin kun nelimäntäiset satulat imee enemmän nestettä kuin vakiot.
Koitan tässä selvittää onko tuossa toisessa 75:ssa varmasti tarvike jarrupääsylinteri. Eli se on 'kullan' värinen, ja siinä on vähemmän tekstiä kyljessä kun alkuperäisessä. Mietin vain että jos se on tarvike, niin se lienee suht vähän poljettu.