On se perkeleen hyvä auto. Hintaluokkansa kaunein ja helvetin mukava ajaa. Mutta vain silloin kun se toimii. Nyt olis tulossa jo kolmas tonnin jumppa. Viimeisen päälle ajateltu tuotekehityksessä kestävyyttä ja huollon helppoutta....?
Tiedän että nyt on kysymyksessä tyyppivika. Vasen lokari on liian lähellä vaihdelaatikon koteloa. Hiekka ja paska menee vällin ja puhkaisee kotelon. Otin ostettuani elokuussa -07 asiasta selvää ja huomasin jonkun edellisen omistajan laittaneen asianmukaisen kumiläpän. Sen olisi pitänyt poistaa ongelma...
Unohdin koko jutun ja kyllähän tuonne kumiläpän ja kotelon väliin paskaa mahtuu ja pysyy hyvin. Kuinkahan muut on ratkaisseet tämän ihana yllätyksen? Toistaiseksi itse en keksi kuin hyvän nousuhumalan.
Mukavaa kun on vielä 7 tonnia lainaa ja vähemmän ajetun saa 3-4 tonnilla.
Joo...viimex 2kk sitten tuli mukava ylläri; joku oli asentanut piuhoja leikkaamalla sisäverhoilun kuskin jalkatilasta auki...enhän minä tajua että vuosien mittaan sulanut lumi ja muu vesi valuu alapohjaan taakse...puolet pohjasta aivan läpimätä...500€ pohjan hitsaus.
Jos onnistuiskin paikkaamaan reiän ruuvi/kitti yhdistelmällä...? Tietäiskö kukaa paljonko olis hommattava öljyä?
Vaihdelaatikon tilavuus - öljynmäärä? (156,V6)
Valvoja: Moderators
- eelisaleksi
- Viestit: 4
- Liittynyt: 12 Marras 2007, 14:08
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Vaihdelaatikon tilavuus - öljynmäärä? (156,V6)
Viimeksi muokannut eelisaleksi, 22 Tammi 2009, 11:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Itse olen hankkinut jokaista kolmea suurinta italialaista merkkiä pari kappaletta niin ei tarvitse aina saman merkkistä rassata.Jalamari kirjoitti:Heheh. Toimivan kuuloinen ratkaisu. Kun ostaa Alfan pitää niitä saman tien ostaa monta, että pääsee liikkumaan aina kun haluaa.
Joona Karimaa
____________
____________