Moron. Olisiko valistuneita mielipiteitä, kun 100 000 huolto lähestyy, kannattaisiko vaihtaa varmuuden vuoksi kampiakselin asentotunnistin samalla, vaikka vikaa ei ole vielä olemassa?
Moottorihan on harvinainen 2.0 V6 turbo, mutta tältä osin lienee verrattavissa muihin kutoskoneisiin? Vuosimalli on 2000, mutta vaikuttaako osan kulumiseen aika vai kilometrit enemmän?
Kampiakselin asentotunnistimen ennaltaehkäisevä vaihto?
Valvoja: Moderators
Kampiakselin asentotunnistimen ennaltaehkäisevä vaihto?
- (Alfan kanssa) olemisen sietämätön keveys
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
En oikein tiedä tuon osan toimintaperiaatetta, mutta ainakin omassa se on ja oli sellainen muovilieriö jonka päästä pilkistää metallinen piikki. Vanhassa osassa piikki oli kulunut muovin tasalle, eli ~5mm tavaraa oli hävinnyt päästä. Mihin se oikein ottaa kiinni? Osuuko jokin siihen mekaanisesti? Kuulostaa aika oudolta. Oma ei kuitenkaan oikein lähtenyt välillä käyntiin vaikka kuinka sahasi. Ei edes luvannut. Vaihdolla vika hävisi. Kerrankin osui arvaus oikeaan. Vaihto ei ole iso työ, eikä osa kallis, niin että ei sitä profylaktisesti kannata hoitaa
Tästähän on joku vanha ketju.
Tästähän on joku vanha ketju.
Ayrton Senna da Silva forever