Palstaa tullut luettua jo pidemmän aikaa ja syksyllä ostin ensimmäisen Alfani (eli tuon 156v6 vm.98 ) ja aloitin alfailun aikakauden...
Kuutosen murinan lumoissa

Vaihde meni päälle hieman rusahtaen ja sen jälkeen alkoi aikamoinen ujellus joka kuuluu pääasiassa kiihdytettäessä, eritoten pienemmillä vaihteilla (1-3). Vitosella ja kutosella ajaessa ei huomaa juuri mitään eroa aiempaan.
Hovikorjaamossa (pieni paikallinen paja) sanoivat vaihdeaskin olleen kuiva ja mitään selkeää vuotopaikkaa ei löytynyt. Öljyt sisään ja ulina senkuin jatkui... Suosittelivat uuden laatikon hommaamista

Ilmeisesti joku laakeri rikkoutunut? Ehkä mahdollisesti jotain muutakin, jos ollut pidempäänkin öljytön aski?
Onko noin yleisesti ajatellen mitään järkeä alkaa korjauttamaan
240000km ajettua lootaa? Heikalta saisi laakerit n.350 euron hintaan.
Muukkosella tehdaskorjattu laatikko n. 1600e.
Ja ei, en vihastunut autoon saati merkkiin... Vaan löysin itselleni automerkin jossa tullaan pysymään kynsinhampain kiinni

Kaikki info, mielipiteet ja erityisesti omakohtaiset kokemukset tervetulleita!