Perjantaina Seinäjoen keskustassa Punanen Sedan 156. Olisko ollut Dimmun vanha? Korisarja ainakin näytti kovin samanlaiselta. Tuskin meni foorumilaiselle, morjestusta kuski ainakin katsoi kuin mykkä v****a.
Sunnuntiana bongattu Jyskylästä Kuokkalan tienoilla ensin noin kello 15.00 punainen 147 ja sitten vartti tuon jälkeen ruskeahko 159 Vaajakosken ABC:n lähellä.
147 sai meikäläiseltä lapaa takaisin, mutta 159 pääsi livahtamaan ohi ilman meikäläisen vastakaikua. Joskus sitä vaan jää tuijottamaan kaunista autoa, eikä tajua morotella takasin!
Tänään bongattu oulussa monta alfaa. Kovasta pakkasesta huolimatta liikenteessä oli omani lisäksi ainakin pari 159 farkkua, muutama 156, yks 147 ja 155.
VMTD kirjoitti:Oliko Zulak liikenteessä Tiistaina 10 pvä. Salpakankaalta Jokimaalle menevällä tiellä joskus klo 16 jälkeen. Spider, punainen, ulkomaiset kilvet ja taisi olla toinen ajovalokin pimeänä. Minä tietysti Themalla liikenteessä.
Jep, tuntomerkit ja paikka täsmäävät..
Tuli 2000km ajeltua Suomessa viime viikolla ja muutamat morotuksetkin parin 156:n kanssa vaihdettua, mutta en tarkemmin muista missä kohtaa.
Nyt sit viikonloppuna ajoin via balticaa pitkin Spiderin takas Itävaltaan. Jos sit taas parin kuukauden päästä takas Suomeen. Yhteensä 4500km Spiderillä viikon aikana. Vai ei muka kelpaa talviautoks?
Mä ylkoilutan Tessua täällä Fiskarsin kupeessa pitkin talvea...alkaa keväällä kovat kiillotustyöt. Alfoja tulee vastaan, mutta lapa ei nouse, vaik kuinka morotan...Onkohan mussa jotain vikaa ( olen valkoinen punaisessa TS:ssä )...
^Kesällä ajelen tuosta ohi enemmänkin, talvellakin tulee naapuripitäjässä käytyä useat viikonloput, joten eiköhän me joku kaunis päivä vielä heilutella lapaa
Carlo Coppa 75:sella tänään Porrassalmenkadulla liikenteessä, ehkä Vaakuna-rallia menossa katsomaan. Itse kävin huoltoparkissa ja torilla maaliintuloa katsomassa. Siis Kimikin bongattu, liekö foormumilaisia?
bongattu punainen 156 GTA helsinki - tampere moottoritiellä, olikohan foorumilaisia?
itse ajelin viininpunaisella VW - transportetilla jonka perässä traileri ja lastina trailerin päällä luonnollisesti alfa tällä kertaa malliltaan 164...
Punainen MiTo Rukalla ja sitten Kuusamon lentokentällä, piti joka kerta käydä ihastelemassa oikein lähempää, hIENO
Ai niin, kuusamon teollisuus alueella kuusi Bentleytä, tais olla niitä Kankkusen ajokoulun autoja.
Joo, pääsin Vaakunarallissa Subarun vippiin, niin tuli potkittua Kimin auton renkaita ja jos oisin tajunnut olla varikon kulmalla oikeaan aikaan niin oisin käsipäivää päässyt sanomaan, ku tulivat paikalle ennen kisaa. Kollega oli nähnyt Kimin Carlsonin alakerran ruokakaupassa perjantaina...
Itse asiassa saatoin huomatakin. Joukkuekaverilla on joku tollanen tila-autoihme niin saatoin töllistellä oliko se ratissa. En oo kyllä varma oliko se eilen tai edes noihin aikoihin.
Sunnutaina ajeltu takas kotia reittiä Liperi-Varkaus-Kuopio-Iisalmi-Oulu. Vastaan tuli Kuopion motarilla yks pun 156 ja samasella motarilla ohitin myös yhden 147:n. Morotettu molemmat ilman vastausta. Tänään sitten kävi se mitä olin jo odottanutkin. Eli olin kajaanintieltä valoista kääntymässä noin klo 8.30 OYS:a kohti niin viereiseltä kaistalta ohi sujahti omaani vastaava, mutta 2,4 koneella. En kerenny ku perän nähdä, joten morotus jäi
Mahtoiko Scude pyyhältää uudella Q4:lla tänään, anteeksi eilen, siinä kahden hehtaarissa Kaukaan tehtaiden kohdalla itään päin? Lapa heilui, ja kasvoilla ohjesäännön mukainen kivettynyt ilme. Kumma juttu - uusi Alfa, mutta hymy pyllyssä.
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
Eihän Jalamari ollu tiistaina vähän ennen kahta lähdössä vaasan minimanista? Häkellyttävä tilanne vaasassa, 3 alfaa melkein vierekkäin parkissa 2x156 + oma 147
Erkka kirjoitti:Eihän Jalamari ollu tiistaina vähän ennen kahta lähdössä vaasan minimanista? Häkellyttävä tilanne vaasassa, 3 alfaa melkein vierekkäin parkissa 2x156 + oma 147
Kyllä tuli niihin aikoihin kaupoilla oltua.. Juu, ei täällä ihan hirveästi noita Alfoja pyöri. Ja vielä harvempi tervehtii. Olikos tuossa sun 147ssa jälkiasennus xenonit, tuollasen kun olen muutaman kerran pongannut?
^Kyseessä on siis ihan vaan perus Xenon muutos sarja, mitä myydään melkein joka kioskissa ja marketissa... Tuon ostin noin vuosi sitten nurmoon minimanista ja olisko hintaa ollu n. 120€
Kahden jälkeen etelä-Haagassa ajeli edellä tummansininen GTV, 2-litrainen.
Neljän jälkeen Simonkylän-Tikkurilan välillä, Valkoisenlähteentien TB:n kohdalla vastaan tuli tummansininen 164, taisi olla TS sekin.
Terve vaan Aannttii , minähän se työkeikalla käymässä. Oikein mukavalta tuntui, kun lapa nousi hopeasta Alfasta.
Oli muuten hieno päivä ajella, kevättä jo ilmassa.
Tiistaina bongattu Biltema kompleksin liikenneympyrässä harmaa 164, Taipalsaaren tieltä satamaan kääntymässä Scuderia AR Fin ja keskustassa hyväkuntoinen, valkea 33 SW, jota ohjasti vanhempi herrasmies.
En lapaillut, koska ajoin peräkärry perässä Opelilla. Kyydissä ollut appiukko totesi Alfa sumasta "niin, kyllähän tuo aika lähellä nollaa jo mittari näyttääkin.."
Scudetto kirjoitti:Bstoned bongattu ja morjestettu Vuorelassa sunnuntaina. Alfa poistui paikalta varsin ripeästi...
Jep, tunnustan. Kaveri oli eka kertaa Alfan kyydissä, niin pitihän sitä vähän rivakammin liikahtaa.
Kyllä se on aina yhtä komee toi 166 kun niitä ei täällä päin liikoja pyöri...
Meteant, dum obient.
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)