Giulia TZ?
Valvoja: Moderators
Giulia TZ?
... vai mikä tämä nyt on:
http://www.alfasport.net/public/upload/FamBusso.JPG
Zagaton muodot?
Joka tapauksessa, tuollaisen voisi ottaa uustuotantoon ihan milloin tahansa!
Tai saahan noita varmaan halvalla käytettynä
http://www.alfasport.net/public/upload/FamBusso.JPG
Zagaton muodot?
Joka tapauksessa, tuollaisen voisi ottaa uustuotantoon ihan milloin tahansa!
Tai saahan noita varmaan halvalla käytettynä
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Nimenomaan. Kuvissahan näitä on näkynyt, mutta useimmin numerot kyljissä. Luonnossa ei ole koskaan vastaan tullut. Nyt kun olisi se 200 000, niin voisi pyrkiä koeajolle. Vai saako tuolla hinnalla vielä ajokuntoista? (kovahko hinta käytetystä anyway...vaan onhan niitä kovempiankin - varmaan Alfojakin)Vittorio Jano kirjoitti:Kauniin näköinen laite tuollaisena siviiliversiona(kin).
Jenkkilässä olisi myytävänä tämä varsin siisti yksilö
Hinta on 595 000$ mutta dollarin kurssihan on nyt edullinen.
Linkki ilmoitukseen: http://www.autosportdesigns.com/Sales/S ... px?ID=1434
Hinta on 595 000$ mutta dollarin kurssihan on nyt edullinen.
Linkki ilmoitukseen: http://www.autosportdesigns.com/Sales/S ... px?ID=1434
Giulia Super -69
Joo, 595K$ taitaa olla normaalia jenkkien hinnoittelua. Bonhamilla on silloin tällöin noita myynnissä, hinnat on muistaakseni olleet luokkaa 200-300 000£.
Halvin tietämäni hintapyynti on ollut 29 000£ projektikuntoisesta, joskin melko täydellisestä autosta. Ei välttämättä kovin paha, koska auto on kuitenkin pitkälle vakio-osista rakennettu ja ilmeisesti sen pystyisi rakentamaan toimivaksi perus 101-105srjn osilla.
E: Classiccarsin kautta on näköjään monikin TZ vaihtanut omistajaa, http://www.classicscars.com/alfa/alfa.html
Saman firman sivuilta löytyi myös TZ-malleja käsittelevä kirja pdf-tiedostoina, valitettavasti linkit ei toimi, http://www.classicscars.com/books/alfa_tz.htm
Niin ja sitten löytyi vielä tällainen, ainakin itselle outo Barchetta 1900.
Aika hieno!
Halvin tietämäni hintapyynti on ollut 29 000£ projektikuntoisesta, joskin melko täydellisestä autosta. Ei välttämättä kovin paha, koska auto on kuitenkin pitkälle vakio-osista rakennettu ja ilmeisesti sen pystyisi rakentamaan toimivaksi perus 101-105srjn osilla.
E: Classiccarsin kautta on näköjään monikin TZ vaihtanut omistajaa, http://www.classicscars.com/alfa/alfa.html
Saman firman sivuilta löytyi myös TZ-malleja käsittelevä kirja pdf-tiedostoina, valitettavasti linkit ei toimi, http://www.classicscars.com/books/alfa_tz.htm
Niin ja sitten löytyi vielä tällainen, ainakin itselle outo Barchetta 1900.
Aika hieno!
Giulia Super -69
Siis varsinainen rakentajan unelma: "perusauton" tekniikkaa ja bonuksena huippumuotoiltu kori. Näitä samoja kuolataan 50 vuoden päästä kun nykyautoissa ei ole vastaavia???Gasolina kirjoitti: Halvin tietämäni hintapyynti on ollut 29 000£ projektikuntoisesta, joskin melko täydellisestä autosta. Ei välttämättä kovin paha, koska auto on kuitenkin pitkälle vakio-osista rakennettu ja ilmeisesti sen pystyisi rakentamaan toimivaksi perus 101-105srjn osilla.
Kaikissa yksilöissä muuten kilpanumerot, MOT.
1900:sta tehtiin (myös) vaikka minkälaisia koriversioita, useimmissa kuvissa vastaantulleissa muuten samanlaiset pinnavanteet kuin tuossa barchetassa. Olivatko ne BATitkin tätä perua? Barchetasta löytyi pikahaulla lisää kuvia http://www.finecars.cc/en/detail/car/20835/index.html
Vaikuttaisi ennemmin radalle tarkoitetulta kuin näyttelyihin?
Viimeksi muokannut Alfieri, 24 Helmi 2009, 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heh ja sitten löytyi tällainen
http://www.autoclassic.it/showroom.html
Jossakin Torinon lähellä, en päässyt Abarthista Alfa Romeoon asti kun näppis jo meni kuolasta oikosulkuun...
http://www.autoclassic.it/showroom.html
Jossakin Torinon lähellä, en päässyt Abarthista Alfa Romeoon asti kun näppis jo meni kuolasta oikosulkuun...
Giulia TZ
Gasolinan edellä mainitsema etu Giulia TZ:n osien suhteen on mielenkiintoinen, mutta TZ:ssa on myös paljon omaa osaa ja kevyemmäksi tehtynä esim. magnesiumvanteita. Vastaava mielenkiintoinen auto on Giulietta SZ. 1900:t alkavat olla jo sen verran vanhempia, että osien hinnat nousevat ja saatavuus rajoitettua. £29 000 Kuullostaa "halvalta", pitäisikö myydä kaikki romut pois ja aloittaa ikuisuusprojektin etsintä
Ei ole huonossa kunnossa, alle ei paljon nähnyt on niin ahtaassa paikassa. Varastoituu edelleen, mutta asianosainen saa sitten loppuja kommentoida itse. Olihan tuo kuitenkin once in lifetime - tuskin noita vastaan paljoa tulee. Kivana yksityiskohtana samanvärinen venäläinen? pienoismalli katolla pölyttymässä.giulia kirjoitti:BX-72:sta on ollut täälläkin jotain keskustelua. Oliko niin pahassa kunnossa korilta mitä "yleinen" tieto väittää ja onkos se nyt siirtynyt aktiivisempaan tilaan, koska olen käsittänyt sen olleen harrastajalla varastoinnissa pidemmän aikaa.
..ammattina autoslalom..
Re: Giulia TZ
Joo, kyllähän TZ on perustekniikkaan lukuunottamatta aika uniikki laite. Alumiinikori, putkirunko ja olisiko ollut erillisjousitus takana. TZ-vanteet olisi muuten must varuste sun kalustoongiulia kirjoitti:Gasolinan edellä mainitsema etu Giulia TZ:n osien suhteen on mielenkiintoinen, mutta TZ:ssa on myös paljon omaa osaa ja kevyemmäksi tehtynä esim. magnesiumvanteita. Vastaava mielenkiintoinen auto on Giulietta SZ. 1900:t alkavat olla jo sen verran vanhempia, että osien hinnat nousevat ja saatavuus rajoitettua. £29 000 Kuullostaa "halvalta", pitäisikö myydä kaikki romut pois ja aloittaa ikuisuusprojektin etsintä
SZ on myös mielenkiintoinen, mahtaako olla teknisesti täysin yhtenevä 101-srjn kanssa?
Ja eikun metsästämään sopivaa..
Giulia Super -69
SZ:taa on tehty parina vuonna ja viimeiset olivatkin "lähes" TZ kaltaisia perästä. Osat on käsittääkseni 750/101 ja erikoishankintoja riippuen valmistus vuodesta. Muistaakseni esim. "alkusarjan" SZ:t takavalot ovat jostain aikakauden Renusta. Mutta valmistusmäärät niin pieniä, että ei noita taida olla realistista löytää "järkihinnoin" -> lue: mun budjetilla.
- Rocca
- Viestit: 159
- Liittynyt: 30 Syys 2004, 01:55
- Car(s): 2000 GTV -74 ja 156 2.5 -98. Aprilia Moto 6.5, 159 & 147
- Paikkakunta: Lahti
Juttelin joskus muinoin puhelimessa herran kanssa, joka oli tuonut ko. SS:n Italiasta joskus 60-luvun puolivälissä. Sanoi silloin, että ostoehdotuksia tulee miltei viikoittain, mutta ei ole mitään aikeita myydä vaunua. Auto seisoi silloin Eteläisellä Hesperiankadulla? Helsingissä, eikä näyttänyt päällisin puolin huonolta. On sitten viimein heltynyt ja myynyt pois, toivottavasti on saanut hyvän kodin kun on näinkin harvinaisesta ja uniikista Alfasta kysymys. Tulee varmasti herättämään paljon mielenkiintoa kun ilmestyy päivänvaloon. Missähän majailee? Toivottavasti vanha rekisteritunnus on säilynyt.giulia kirjoitti:BX-72:sta on ollut täälläkin jotain keskustelua. Oliko niin pahassa kunnossa korilta mitä "yleinen" tieto väittää ja onkos se nyt siirtynyt aktiivisempaan tilaan, koska olen käsittänyt sen olleen harrastajalla varastoinnissa pidemmän aikaa.
Senza cuore saremmo solo macchine!