http://www.alfasport.net/public/upload/FamBusso.JPG
Zagaton muodot?
Joka tapauksessa, tuollaisen voisi ottaa uustuotantoon ihan milloin tahansa!
Tai saahan noita varmaan halvalla käytettynä
![mega grin :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![mega grin :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![mega grin :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Valvoja: Moderators
Nimenomaan. Kuvissahan näitä on näkynyt, mutta useimmin numerot kyljissä. Luonnossa ei ole koskaan vastaan tullut. Nyt kun olisi se 200 000, niin voisi pyrkiä koeajolle. Vai saako tuolla hinnalla vielä ajokuntoista? (kovahko hinta käytetystä anyway...vaan onhan niitä kovempiankin - varmaan Alfojakin)Vittorio Jano kirjoitti:Kauniin näköinen laite tuollaisena siviiliversiona(kin).
Siis varsinainen rakentajan unelma: "perusauton" tekniikkaa ja bonuksena huippumuotoiltu kori. Näitä samoja kuolataan 50 vuoden päästä kun nykyautoissa ei ole vastaavia???Gasolina kirjoitti: Halvin tietämäni hintapyynti on ollut 29 000£ projektikuntoisesta, joskin melko täydellisestä autosta. Ei välttämättä kovin paha, koska auto on kuitenkin pitkälle vakio-osista rakennettu ja ilmeisesti sen pystyisi rakentamaan toimivaksi perus 101-105srjn osilla.
Ei ole huonossa kunnossa, alle ei paljon nähnyt on niin ahtaassa paikassa. Varastoituu edelleen, mutta asianosainen saa sitten loppuja kommentoida itse. Olihan tuo kuitenkin once in lifetime - tuskin noita vastaan paljoa tulee. Kivana yksityiskohtana samanvärinen venäläinen? pienoismalli katolla pölyttymässä.giulia kirjoitti:BX-72:sta on ollut täälläkin jotain keskustelua. Oliko niin pahassa kunnossa korilta mitä "yleinen" tieto väittää ja onkos se nyt siirtynyt aktiivisempaan tilaan, koska olen käsittänyt sen olleen harrastajalla varastoinnissa pidemmän aikaa.
Joo, kyllähän TZ on perustekniikkaan lukuunottamatta aika uniikki laite. Alumiinikori, putkirunko ja olisiko ollut erillisjousitus takana. TZ-vanteet olisi muuten must varuste sun kalustoongiulia kirjoitti:Gasolinan edellä mainitsema etu Giulia TZ:n osien suhteen on mielenkiintoinen, mutta TZ:ssa on myös paljon omaa osaa ja kevyemmäksi tehtynä esim. magnesiumvanteita. Vastaava mielenkiintoinen auto on Giulietta SZ. 1900:t alkavat olla jo sen verran vanhempia, että osien hinnat nousevat ja saatavuus rajoitettua. £29 000 Kuullostaa "halvalta", pitäisikö myydä kaikki romut pois ja aloittaa ikuisuusprojektin etsintä
Juttelin joskus muinoin puhelimessa herran kanssa, joka oli tuonut ko. SS:n Italiasta joskus 60-luvun puolivälissä. Sanoi silloin, että ostoehdotuksia tulee miltei viikoittain, mutta ei ole mitään aikeita myydä vaunua. Auto seisoi silloin Eteläisellä Hesperiankadulla? Helsingissä, eikä näyttänyt päällisin puolin huonolta. On sitten viimein heltynyt ja myynyt pois, toivottavasti on saanut hyvän kodin kun on näinkin harvinaisesta ja uniikista Alfasta kysymys. Tulee varmasti herättämään paljon mielenkiintoa kun ilmestyy päivänvaloon. Missähän majailee? Toivottavasti vanha rekisteritunnus on säilynyt.giulia kirjoitti:BX-72:sta on ollut täälläkin jotain keskustelua. Oliko niin pahassa kunnossa korilta mitä "yleinen" tieto väittää ja onkos se nyt siirtynyt aktiivisempaan tilaan, koska olen käsittänyt sen olleen harrastajalla varastoinnissa pidemmän aikaa.