Etsintäkuulutus!
Valvoja: Moderators
Etsintäkuulutus!
Nyt on hakusessa Alfan omistaja joka haluaisi kertoa tarinansa julkisesti. Teen dokumenttia radioon, ja itse Alfalla ajavana aiheeksi valikoitui Alfa Romeon omistamisen ihanuus ja myös se kolikon toinen puoli. Miksi Alfa? Miksei BMW? Meille ehkä itsestäänselvyksiä mutta kaikille ei...
Tarkoituksena ei ole vain yksioikoisesti jumaloida omaa autoa, vaan löytää ne syyt miksi tähän, kieltämättä mukavaan, tilanteeseen on ajauduttu.
Ota rohkeasti yhteyttä. Sinun ei tarvitse olla sujuvasanaisin henkilö maan päällä, eikä mikään mekaanikko, sillä itsekään en juuri autoani ropaa, vaan keskityn lähinnä sillä ajamiseen. Riittää että et laita pahaksesi kertoa niistä asioista jotka ovat juuri sinuun vaikuttaneet.
Rajaan kuitenkin halukkaiden asumispaikkaa. En lähde pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, ainakaan kovin kauas. Itse tarinatuokio vie aikaasi vähän, tosin jos juttua riittää niin saahan siihen kulutettua vaikka koko päivän. Lähinnä kyse on kuitenkin noin tunnin setistä, jonka editoin sopivaan mittaan.
Ota yhteyttä ihan rohkeasti! Kerro maailmalle Alfan taiasta!
Ja tänne niitä yhteydenottoja:
miijarvi@welho.com, puhelimeen vastaan aina kun pystyn ja numerohan on 0407673827
T:Miika
P.S.:Mitä nopeammin, sitä nopeammin
Tarkoituksena ei ole vain yksioikoisesti jumaloida omaa autoa, vaan löytää ne syyt miksi tähän, kieltämättä mukavaan, tilanteeseen on ajauduttu.
Ota rohkeasti yhteyttä. Sinun ei tarvitse olla sujuvasanaisin henkilö maan päällä, eikä mikään mekaanikko, sillä itsekään en juuri autoani ropaa, vaan keskityn lähinnä sillä ajamiseen. Riittää että et laita pahaksesi kertoa niistä asioista jotka ovat juuri sinuun vaikuttaneet.
Rajaan kuitenkin halukkaiden asumispaikkaa. En lähde pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, ainakaan kovin kauas. Itse tarinatuokio vie aikaasi vähän, tosin jos juttua riittää niin saahan siihen kulutettua vaikka koko päivän. Lähinnä kyse on kuitenkin noin tunnin setistä, jonka editoin sopivaan mittaan.
Ota yhteyttä ihan rohkeasti! Kerro maailmalle Alfan taiasta!
Ja tänne niitä yhteydenottoja:
miijarvi@welho.com, puhelimeen vastaan aina kun pystyn ja numerohan on 0407673827
T:Miika
P.S.:Mitä nopeammin, sitä nopeammin
Täysillä tai ei ollenkaan.
-
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Seiska5mma
Pitää miettiä. Mulla on niin helvetin paska ääni. Normaali ihminen pääsee samaan puristamalla nenän kiinni. Lisäksi kiroilen koko ajan. Pahinta on, että kuten kaikki ihmiset, unohdan negatiiviset asiat. Pitäisi olla hypnoosissa että muistaisi koko taipaleen, joka on loppunut lumiseen kasaan vanhempieni pellolle.
Eli ihan täydellinen Alfisti esimerkki !Seiska5mma kirjoitti:Pitää miettiä. Mulla on niin helvetin paska ääni. Normaali ihminen pääsee samaan puristamalla nenän kiinni. Lisäksi kiroilen koko ajan. Pahinta on, että kuten kaikki ihmiset, unohdan negatiiviset asiat. Pitäisi olla hypnoosissa että muistaisi koko taipaleen, joka on loppunut lumiseen kasaan vanhempieni pellolle.