
http://www.autoexpress.co.uk/?domain=ev ... p?id=44612
Valvoja: Moderators
Eihän noi sovi alkuunkaan edes samaan lauseeseen.V6 kirjoitti:etuveto ja 328hp
Juu luin, mutta tuollaisilla tehoilla ei luulisi olevan hyötyä muuta kuin reippaasti yli 100 vauhdeissa. Takavedolla voisi sentään perseillä. Periatteesta ei voi etuvetoja hyväksyä, tällä menolla vuoden 2015 Ferrarit on etuvetoja, se niistä unelmistaV6 kirjoitti:lukekaa arvostelu, ei sitä nyt kauheesti haukuttukaan.
hehe no toivottavasti uudet mallit saa edes nelivedolla. Ei etuvedolla pitkälle pötkitä jos tehoja halutaan lisätä.Rolle kirjoitti:Juu luin, mutta tuollaisilla tehoilla ei luulisi olevan hyötyä muuta kuin reippaasti yli 100 vauhdeissa. Takavedolla voisi sentään perseillä. Periatteesta ei voi etuvetoja hyväksyä, tällä menolla vuoden 2015 Ferrarit on etuvetoja, se niistä unelmistaV6 kirjoitti:lukekaa arvostelu, ei sitä nyt kauheesti haukuttukaan.
no joo..tuon koneen jatkeeksi sopisi kyllä takaveto paremmin kuin hyvin ja tokihan nelari myös...Rolle kirjoitti: Juu luin, mutta tuollaisilla tehoilla ei luulisi olevan hyötyä muuta kuin reippaasti yli 100 vauhdeissa. Takavedolla voisi sentään perseillä. Periatteesta ei voi etuvetoja hyväksyä, tällä menolla vuoden 2015 Ferrarit on etuvetoja, se niistä unelmista
Jep, tuo on sellainen asia mitä nykyään tuuppaa unohtumaan kun turbovehkeisiin on jo saatavilla viriyksiköitä joista voi valita eri ohjelmat tarpeesta riippuen. Tuon kun voisi ihan nilkan asennollakin hoitaaGTA kirjoitti:Ne on sitten kuulemma laittannu siellä Autodeltalla tuohon sellaisen portaattoman kaasuläpän, jossa on muitakin asentoja kuin on ja off - Ferrarilta perittyä huipputekniikkaa näemmä.
Sinulla kun tuota faktaa riittää niin tuleeko tuo yleiseen jakeluun vai pitääkö muuttaa ulkomaille?Mirafiori kirjoitti:Onnneksi syksyllä tuleva AITO 147 Autodelta on 350hv ja neliveto!
Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:taRolle kirjoitti:Jep, tuo on sellainen asia mitä nykyään tuuppaa unohtumaan kun turbovehkeisiin on jo saatavilla viriyksiköitä joista voi valita eri ohjelmat tarpeesta riippuen. Tuon kun voisi ihan nilkan asennollakin hoitaaGTA kirjoitti:Ne on sitten kuulemma laittannu siellä Autodeltalla tuohon sellaisen portaattoman kaasuläpän, jossa on muitakin asentoja kuin on ja off - Ferrarilta perittyä huipputekniikkaa näemmä.Eri asia on sitten jos on hurjasteleva eukko tai 18v poika niin saattaisi olla ihan järkevääkin saada rajattua ahtoja.
Sinulla kun tuota faktaa riittää niin tuleeko tuo yleiseen jakeluun vai pitääkö muuttaa ulkomaille?Mirafiori kirjoitti:Onnneksi syksyllä tuleva AITO 147 Autodelta on 350hv ja neliveto!
Itse asiassa tarkoituksena piti kysyä että tekeekö tuon sitten Autodelta vai Alfa, vai onko vain Autodeltan suunnittelema? Eli saako tuota kaupasta jostain vai pitääkö ostaa GTA ja viedä Autodeltaan jotka sitten cut/paste menetelmällä loihtivat siitä katuraaserin?Mirafiori kirjoitti:Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta![]()
ihan aito alfa siitä tulee, se vain käyttää lisänimea autodelta, kuten gta....Rolle kirjoitti:Itse asiassa tarkoituksena piti kysyä että tekeekö tuon sitten Autodelta vai Alfa, vai onko vain Autodeltan suunnittelema? Eli saako tuota kaupasta jostain vai pitääkö ostaa GTA ja viedä Autodeltaan jotka sitten cut/paste menetelmällä loihtivat siitä katuraaserin?Mirafiori kirjoitti:Tuskinpa se suomeen tulee kun ei italkon tuo edes gta:ta![]()
Näin minäkin asian näkisin.alfista kirjoitti:Eli...
156 GTA Autodelta on siis tehtaan kilpatallin kanssa yhteistyössä tehty malli ? ? ?
ja
147 GTA Autodelta on Lontoolaisen virityspajan virittämä malli ? ? ?
Älä lausu turhaan Delta-Auton, sinun Isäntäsi nimeä...teevee kirjoitti:Muistuttaisin vielä samankaltaisesta:
c. Delta-Auto
ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.alfista kirjoitti:Eli...
156 GTA Autodelta on siis tehtaan kilpatallin kanssa yhteistyössä tehty malli ? ? ?
ja
147 GTA Autodelta on Lontoolaisen virityspajan virittämä malli ? ? ?
Joopas. Tämän ketjun auto on tuon AutoDelta viripajan tuote. Se mitä joskus tulee/ei tule onkin sitten aivan toinen juttu.Mirafiori kirjoitti: ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.
Siitä tuleekin sitten mielenkiintoinen malli. Matala neliveto pitkästä aikaa. 155 Q4 tai 164 Q4 (jos muistan merkinnät oikein) on käytettynä saksan tuomisina kiinnostaneet pitkään.Mirafiori kirjoitti:ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.
147 saa seuraajansa 2006, samana vuonna kuin vuotta nuorempi stilo...alfista kirjoitti:Siitä tuleekin sitten mielenkiintoinen malli. Matala neliveto pitkästä aikaa. 155 Q4 tai 164 Q4 (jos muistan merkinnät oikein) on käytettynä saksan tuomisina kiinnostaneet pitkään.Mirafiori kirjoitti:ei, vaan syksyllä tulee aito 147 autodelta 350hv 4x4.
Tulee myös mieleen, että jos nykyiselle 147/148 alustalle on tulossa näinkin paljon uusia versioita, niin onkohan se poistumassa markkinoilta vielä pitkään aikaan.