Asensin tossa viime kesänä uuden poljinsylinterin ja poljin muutui samalla todella jäykäksi nyt talvella ei kykin sitten palauta kovin nopeasti. Autoni on vm.-92 ja vaihdelaatikko on vm.94 autosta, mikä tarkoittaa työsylinterin vaihtumisesta voisiko olla mahdollista että poljinsylinteri on erilainen näissä vuosimalleissa
155 Ts
Kytkimen jäykkyys!
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Nesteet,irroitushaarukan nivelöinti(ruosteessa?),mäntien jumiutuminen(ruoste tai esim käytetty öljyä tai rasvaa asennuksessa ja tiivisteet turvonneet),mäntien kokoerot.Jos mäntä(työ) pieneni niin se toimii nopeammin mutta raskaammin.Tosin ei mäntien pitäis vaikuttaa palautumiseen.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
-
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13 Loka 2003, 18:56
- Paikkakunta: Lahti