GTA ROSSO kirjoitti:Pakilantiellä, Teboilin kohdalla näin vielä ohimenevästi punaisen 156:sen, jossa oli korisarjaa alla / oli GTA? Ei kerennyt oikein tarkemmin katsoa..
Minä se varmaan olin GTA:lla kotiin Paloheinään menossa.
Mutta en kyllä huomannut muita Alfoja ?
Juuno mä tulin sieltä Kehä1:sen rampista ylös ja taisin olla vielä jonkun auton takana, juuri kääntymässä oikealle, kun vilahti punainen 156 ohi. Kyllä näköjään sen verran löyty silmää, että tunnisti GTA:n korisarjan.
Kiva tietää, että täälläpäin liikkuu enemmänkin Alfoja!
Tänään bongattu Lahden Motonetin pihalla gYdEbUh, Toyotan ja minun 156:n lisäksi autoryhmittymässä oli pari harvinaisempaa autoa. Keltainen Fiat 600 ja Lancia Thema SW
omanlaatuinen bongaus Kouvolassa - mies vaimonsa kanssa ulkoiluttamassa koiria - miehellä punainen alfa romeo lippis - foorumilaisia ? tulin maastopyörällä vastaan, ja ajatin vierelläni toista polkupyörää..
tumbe kirjoitti:-tomi- bongattu hantanpään Deeren pihassa, olin se kissa eläin joka ajoi gtan ympäri kun istuit autossa.
Aah, katselinkin että kuka helkkarin torvelo siinä auton ympärillä rullasi. Tuli pysähdyttyä puhelimeen siinä. Ei yhtään hassumpi kissaeläin sulla, ei todellakaan ! Vaikka GTA:sta pidänkin, niin kyllä se siihen sun alla olleeseen kulkineeseen vaihtuisi heti
Eilen illalla (maanantaina siis)noin 17.15 Kouvolassa 6-tieltä rampista tulossa valkoinen 75 joka ajoi Motonetin parkkikselle, todnäk ostoksille em. puotiin. Teki mieli mennä jutuille mutta olin tenavien kanssa menossa Hoplopiin ja olin Toyolla liikenteeessä
Oli jotkin ei-orggis alut alla, foorumilaisia?
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
Eilen parkkeerasin hopeanharmaan 147:n keulaa vasten riihikallion Lidlin parkkiksella. Tänään lentoaseman P8:ssa punainen 33:nen lähellä mun paskaista 156:sta, sekä harmaa 164:nen. Olikohan foorumilaisia kyseessä?
Aamulla tuli Hyrylässä vastaan punainen 145. Rouvas immeinen puikoissa.
Näitäkään ei kyllä ihan joka päivä vastaan ole tullut.
Olisko ollut ari.aa:n parempi puolisko?
Aamupäivällä Lahteen mennessä kt.54 Mommila As. kohdalla tuli vastaan 159 ja lapa pystyssä. Iltapäivällä bongasin hopean 166:n Oululaisen leipomon parkkipaikalta, pitkän linjan alfa-harrastaja ja puomin sisäpuolella oli 156 SW uusikärsäinen.
Töölön kisahallin kuntosalin ikkunasta tulee bongailtua iltaisin hämmentävän paljon alfoja manskulla. Jos tuolta paikalta pitäisi alfa-tilasto tehdä, niin en sanoisi niitä olevan paljoakaan vähemmän kuin skoda octavioita tai mazda 6sia...
Tosin, en nyt oo viittiny ruveta sieltä kuntopyörän selastä moikkailemaan...
Mutta on hieno paikka bongailla alfoja, ja muitakin eksoottisia vempaimia kuten eilen pari ferraria ja uus maserati gt...
^Tuo on ihan totta. Duunin takia tulee päivät pitkä ajettua manskua ja muutenkin keskustaa ja länäriä edestakaisin, ja alfoja näkee todella paljon, ja huomattavasti enemmän kuin muuallla keskimäärin. Duuniauto ei vaan ole alfa niin ei paljoa moikailla.
klo 11 maissa kääntyi härmälästä päin hatanpäälle harmaa 156, hienosti nousi morotus rouvashenkilöltä... foorumilaisen parempipuolisko kenties? tää on hieno tapa ku alfistit morottelee.
Tänään aamulla kun käännyin falbackantielle vantaan ja tuusulan rajalla, tuli vastaan hopeinen 156 lapa pystyssä. Oli vaan sen verran linja-auton takana, ja itse olin sen verran koomassa, että morjestin melko myöhässä. Foorumilta?
Kylläpä oli Savonlinnan suunnalla vähän alfoja. Ke päivän oli sairaalan pihassa yks 156 pun, ja mennessä, olisko ollu 50km (vaikea sanoa, ku alko olla 26h valvomista takana) ennen Savonlinnaa tuli yks harmaa 156 morotettua. No olihan siellä sentään se linna
Savo kirjoitti:Valkoinen 75 kääntyi Porrassalmankadulta Savilahdenkadulle tänään viiden tienoilla. Twin carburetor? Ainakin siisti oli.
Ajelin viime ja tällä viikolla työreissuja Mikkelistä Kouvolaan päin ja monena aamuna ihan samaan aikaan Ristiinan-Suomenniemen rajamailla tuli vastaan oikein hienon näköinen valkoinen 75. Olisikohan sama auto? En moikkaillut kun olin saksalaisvalmisteisella virkapirssillä liikenteessä.
Ja kuuden aikaan tänään Mikkelissä aseman mäessä oli parkissa Lancia Delta Integrale Martini Racingin väreissä valtavalla kattosiivellä ja San Remon rallin numerokilvillä varustettuna .
Eilen (22 pvä) möysän liikenne ympyrässä takaa lähesty lievästi "tuunattu" 156 SW, joku vaalea sininen taisolla väri ja takanatummaa lasia
mikä on lievästi tuunattu?? tuosta alfan kuvauksesta tulee mieleen kaverin vaaleen sininen 156 SW tummat takalasit lisäksi siihen kuuluu takalasissa joitain tarroja ja tummaoptiikka tuninki valot...niin ja jotkut alupallot pyörii joka nurkassa
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.