Alfa 75 vääntösauvojen kuolleentuminen
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Alfa 75 vääntösauvojen kuolleentuminen
Onko joku havainnut että 75:n keula on tippunut itsestään ajan saatossa niinkuin kierrejousilla on tapana? Omassa vaikuttaisi niin tekevän, mikä on hyvää ulkonäölle mutta huonoa ajettavuudelle.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
-
- Viestit: 491
- Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52
75:sen keulan tippuminen
Tuskin on kuoleutunut on senverran tuhtia tavaraa, että kannattaa etsiä vikaa muualta. Onko jousen takapään kiinnitys mätä? Tai onko joku irroittanut jouset eikä ole merkannut boorien paikkaa?
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Re: 75:sen keulan tippuminen
Joku on irroittanut jouset tai voip olla ollu irrottamatta mutta sillä ei ole tekemistä tämän kanssa. Mädästä en usko olevan kysymys kun auto on vuosi sitten tuotu Italiasta ja 119tkm ajettu. Auton pohja on uusi verrattuna suomi peleihin.rasvanäppi kirjoitti:Tuskin on kuoleutunut on senverran tuhtia tavaraa, että kannattaa etsiä vikaa muualta. Onko jousen takapään kiinnitys mätä? Tai onko joku irroittanut jouset eikä ole merkannut boorien paikkaa?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
juu jäykkä tulee mutta tiedätkös minne se rasitus kohdistuu kun tukivarsi on jumissa..gYdEbUh kirjoitti:Jos nuo puslat rupeaa jummaamaan niin keulahan jäykistyy, toisin on tässä.Tiige kirjoitti:Alatukivarren puslat kun rupeavat jumittamaan kunnolla, niin voi vähän keula laskea. En ole myöskään kuullut vääntösauvojen kuoleentumisesta.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no ei ihan, pultteihin joilla alatukivarsi on kiinni korissa ja peltihän siellä sujuu ajanmittaan mistä syntyykin sitten ihan kiva ruostepesä joka onkin sitten jo nähtävissä nykypäivänä melko monessa 116 ja 162 -sarjan alfassa..
Viimeksi muokannut 90, 28 Huhti 2009, 23:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
noh ei ihan osunut veikkaus oikeeseen mutta nyt ainakin toivottavasti olen yhessä asiassa ehkäpä viisaampi...pahasti on opittavaa 75 vioista yms90 kirjoitti:no ei ihan, pultteihin joilla alatukivarsi on kiinni korissa ja peltihän siellä sujuu ajanmittaan mistä syntyykin sitten ihan kiva ruostepesä joka onkin sitten jo nähtävissä nykypäivänä melko 116 ja 162 -sarjan alfassa..
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.