Onkohan joku tehnyt otsikon mukaista operaatiota itse? Mitä kaikkea pitää purkaa, ennen ku pääsee käsiksi itse tulppiin
Mitäköhän huoltofirmat tosta operaatiosta veloittaa? Homma ei oo akuutti, koska mitään vikaa ei itseasiassa tunnu olevan, mut mittariston hehkuvalo jää käynnistyksen jälkeen vilkkumaan 30 sekunnin ajaksi, mikä on merkki siitä et jossain tulpassa saattais olla häikkä..
Itsellä ei ole 156:sta kokemusta, mutta ilmeisesti muovikopan alta löytyy ja rintapellin puolelta? Viallisen hehkun saa selville mittaamalla, eli missä yhteys tulpan virtapäästä runkoon on poikki se on sökö. Kaikkia ei välttämättä tarvitse vaihtaa. 155:ssa hehkut oli 190 tkm. ajon jälkeen vielä kunnossa. Jos jokin tulppa on pimeä niin käynnistyksen jälkeen pitäisi tuntua epätasaisuutta ja lievää rytkytystä käynnissä. Vikahan voi olla myös jossain muussa.