Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 16 Huhti 2009, 23:56
Mikäs mysteeriomoottori tuo on? (Tuo cossun merkki on Fordista...)
Kuvia laitteesta mihin se on menossa.
http://s175.photobucket.com/albums/w154 ... CS%202009/
On muuten tosi hienosti tehty tuo RX-7.
Viimeksi muokannut
jknracing , 06 Huhti 2010, 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 17 Huhti 2009, 08:22
GTI-Magazine 2/2009 ei paljasta mitään koneesta. Laitetta vasta hitsataan.
Jotain johtolankaa: Google-kuvahaulla tuollainen sileäkoppainen Cosworth-kone tulee ensimmäisenä vastaan tässä:
Ford Duratec / Mazda MZR
Performance engine components for the Ford Duratec and Mazda MZR. Cosworth has been modifying Ford four cylinder engines since 1959 and the practice continues with the Ford Duratec/Mazda MZR. The Duratec/MZR was designed as a replacement for the Zetec engine and was developed as joint collaboration with Ford and Mazda. The lightweight engine features a cast aluminum reinforced block and main bearing girdle that help reduce vibration and improve overall rigidity. The Duratec is an excellent, affordable building block for high performance use and perfect for Lotus Seven inspired sports cars, rally cars and racing. It is considered the engine of choice for mid level racing because of the light weight construction and power potential. During an extensive development program, Cosworth has engineered and developed a complete range of performance engine components and engine assemblies designed to provide reliable performance for serious racers and performance enthusiasts. Ranging from forged connecting rods and pistons to complete assembled performance engines, Cosworth Engine Components are engineered for maximum reliable power.
http://www.cosworthusa.com/store/pc/vie ... ategory=20 [/img]
Abarth
Viestit: 3093 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl. -75 T-spark -75 T-spark/1.8 Tbo -Alfetta Gt -Giulia Gtj6 -Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Abarth » 17 Huhti 2009, 14:48
^^ Siis Alfan alukone Cosworth päivityksellä?
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 17 Huhti 2009, 17:26
Mielenkiintoinen moottori tuo, mistä tuo kansi on kotoisin. 1.6l / 175 hv...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 17 Huhti 2009, 18:51
On muuten vähän parantunut GTI:n projekti-autot, eka tais olla joku almera maalatuilla listoilla
Abarth
Viestit: 3093 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl. -75 T-spark -75 T-spark/1.8 Tbo -Alfetta Gt -Giulia Gtj6 -Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Abarth » 17 Huhti 2009, 21:01
Nyt on kyllä liian kauan kulunut Alfan ropaamisesta kun Nissanin konetta Alfan koneeksi luulee...
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 17 Huhti 2009, 21:40
Tää on sitä tosi tuninkia.
http://www.youtube.com/watch?v=uMlE0bQvyCc
http://www.youtube.com/watch?v=OBtojf7VKi0
Pissapojan letku kaasarin kakkoskurkkuun, säiliöön 100% nitrometaania ja ei kun vetämään. Tossa tokassa pätkässä kiertää kohtalaisesti kun kierroslukumittari ehtii lähteä toiselle kierrokselle ennenkuin moottorista tulee romut pihalle. Oiskohan noiden tuon auton virittäjien pitänyt kirjoittaa pissapojan vipuun "turboboost"?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 20 Huhti 2009, 18:08
Uudessa AI:ssa juttua mm. tällaisesta 3.5-litraisesta sjuttifemmasta:
Eikä hassumpi ole tämä samassa artikkelissa esiintyvä GTV:kään:
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 20 Huhti 2009, 21:39
^ Jaahans! Pitääkin huomena käydä katsomassa löytyisikö tuo lehti sokkarin hyllystä...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Hepa
Viestit: 3197 Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
Car(s): Giulia Super -69 Outlander PHEV -14
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Hepa » 20 Huhti 2009, 22:14
^^ Onkohan tuo 75 sama, IMSA replica, joka oli Ruotsissa myynnissä joku aika sitten?
Edit: ei taida olla, siinä oli takanakin muistaakseni levitetyt lokarit.
Oo ==\\*//==oO
----|--OI-582 --|----
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 21 Huhti 2009, 11:17
niin ja turbotekniikka, tuossahan on 3.5l kutonen..
Alfaholisti
Viestit: 508 Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Alfaholisti » 22 Huhti 2009, 12:56
Autot on ihan hyvä animaatio ja Salama kova kiesi mutta tämä on kyllä yksi pahimmista "raiskauksista"...
Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
Stilo
Viestit: 399 Liittynyt: 18 Huhti 2004, 03:27
Car(s): Fiesta ST -19
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Stilo » 22 Huhti 2009, 17:34
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 22 Huhti 2009, 18:51
"Monen mielestä virtaviivainen suksiboksi auton katolla ei ole pelkästään käytännöllinen, vaan myös hyvännäköinen, ovh. 490 €"
Rolfa Ameo
Viestit: 120 Liittynyt: 18 Touko 2007, 21:29
Car(s): 155,156, Maserati V6
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Rolfa Ameo » 23 Huhti 2009, 13:26
^ Ei saakeli, repesin
Stilo
Viestit: 399 Liittynyt: 18 Huhti 2004, 03:27
Car(s): Fiesta ST -19
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja Stilo » 28 Huhti 2009, 21:50
Milläköhän todennäkösyydellä tuo tulee koskaan edes näkemään Suomea...
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 28 Huhti 2009, 23:19
Miksi tyytyä tuhanteen kun rahalla saa.
Hakusanat: Merlin V12 Powered 55 Chevy
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 28 Huhti 2009, 23:37
^ Muuten ihan kiva aihio toi Merlin, mutta se on vaan niin pirun pitkäiskuinen, että siitä on hankala viilata sellaista kivasti kiertävää ratapäivämottia.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Joksa
Viestit: 409 Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Joksa » 30 Huhti 2009, 14:35
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 30 Huhti 2009, 14:58
onpas W120 saanut mellevät kaarilevikkeet..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 30 Huhti 2009, 16:57
^^
Ei juma...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-Lee-
Viestit: 371 Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05 Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -Lee- » 30 Huhti 2009, 17:33
jknracing kirjoitti: ^^
Ei juma...
Itse saatanako tuon on tehnyt Mersujen helvetissä?
-Lee-
Viestit: 371 Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05 Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -Lee- » 30 Huhti 2009, 17:34
Alfaholisti kirjoitti: Autot on ihan hyvä animaatio ja Salama kova kiesi mutta tämä on kyllä yksi pahimmista "raiskauksista"...
Siiteeraan Top Gear lehteä: designed by Stevie Wonder
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 07 Touko 2009, 23:53
Huomaamattomasti asennettu välijäähdytin.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 08 Touko 2009, 00:57
^^Mahtava!
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 08 Touko 2009, 13:44
mad max look..
Suba
Viestit: 3210 Liittynyt: 09 Syys 2008, 19:28
Car(s): - Giulia super 159 sw
Paikkakunta: Tuusula
Viesti
Kirjoittaja Suba » 08 Touko 2009, 16:39
No nyt luulisi imuilman olevan viileetä. Voi kiesus!
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 12 Touko 2009, 19:15
Tyyppi jonka kerran mitsumiitissäkin nähnyt, pisti tällaset valssit -99 Galanttiin
http://www.mitsubishiclubfinland.com/ga ... emId=19660 Kumit kokoa 245/30 -20
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 12 Touko 2009, 19:23
Varmaan ihan helvetin hyvät ajaa.. Näyttääkin aivan kamalilta.
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 12 Touko 2009, 19:54
hahah. No on kyllä ruma.
Rolfa Ameo
Viestit: 120 Liittynyt: 18 Touko 2007, 21:29
Car(s): 155,156, Maserati V6
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Rolfa Ameo » 12 Touko 2009, 21:40
Miten voi olla noin mauton...?
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 13 Touko 2009, 16:07
^ Isona siitä kasvaa varmaan tämmöinen...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 13 Touko 2009, 17:36
Erikoiset vanteet. mahtuis vähän isommatkin jarrut.
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 13 Touko 2009, 20:05
Ja näyttäisi olevan toisella puolen erillaiset vanteet.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 13 Touko 2009, 20:45
Alfistipohjoosesta kirjoitti: Ja näyttäisi olevan toisella puolen erillaiset vanteet.
Tarkka huomio!
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Cloverleaf
Viestit: 978 Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Giulia JTD 2016 ex. Giulietta MA ex. 159 JTDm ex. 155 TS
Paikkakunta: Veikkola
Viesti
Kirjoittaja Cloverleaf » 14 Touko 2009, 23:23
Maserati Grande Punto
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 17 Touko 2009, 00:57
Pitäisköhän mun kohta ostaa joku mätä mazda, kun aina osuu silmiin näitä RX-7:ja...
http://www.youtube.com/watch?v=2sI7tyBcMfQ Mielyttävästi tuota voimaa...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 18 Touko 2009, 21:32
- Epäkelpokeräilijä -
Auristo
Viestit: 385 Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
Car(s): Maserati 4200gt Fiat 500 1.4 Sport Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel ex. Giulietta 1.4 ma Speciale ex.166 V6 -04 ex. 156 V6 -01
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Auristo » 19 Touko 2009, 14:59
Mitenkähän tämmöinen modaus onnistuisi Suomessa laillisesti
Täältä löytyy tarinaa:
http://www.g-site.com/spiderv6/
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 19 Touko 2009, 15:31
^ 2.5 12V kutosen taitais saada ihan lakien puitteissa?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 21 Touko 2009, 12:54
Vaihteesta vähän erilainen asetelma. Ja yllättävän hyvin sopii nuo lancia compomotivet
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 21 Touko 2009, 13:05
meikäläiseltä tuollaiset compomotivet kerran oli mutta kannatin sitten lancia harrastustakin ja möin tarvitsevalle EVO - Deltaan josta oli nämä orkkisvanteet jääneet jonnekkin italia->suomi välille..
olisi vain valkoiseksi maalattuna sopineet kivasti punaiseen GTV6:een..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 21 Touko 2009, 14:59
^^ Oliskohan tuosta turbosta missään enempää projektikuvia?
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-Lee-
Viestit: 371 Liittynyt: 19 Joulu 2005, 19:59
Car(s): Ex Alfa Romeo GT -05 Ex Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm -09
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -Lee- » 26 Touko 2009, 09:32
Samat kaverit ovat ostaneet Puolan ajoneuvohallintokeskukselta palaneen 156 GTA farmarin, josta tehneet koko autoa purkaamalla uuden täydellisemmän. Osaavat kädet ovat pojilla ja hyvät sponsorit..
Kuvia tuhansittain projektista
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=3939
Miksi etupyörän taakse pitää liimata mainostarroja vaikka niistä tuskin saa sponsori rahaa? Ehkä joku... mutta aika marginaalinen osa.