Tässä vähän aikaa sitten kun oli vähän pakkasia niin toi mun kuljettajan puoleinen ovi taas vähän reistaili - se lukitustappi ei tullut kuin puoleen väliin ylös eikä siis ovesta päässyt sisään / ulos.
Noh, vähän akrobatiaa ja pelkääjän puolelta sisään.
Eräs kaunis päivä (tai ilta) kun oli pakkasta ja kömmin pelkääjän puolelta sisään, tönäisin vahingossa tota peräpeiliä, ja alashan se tuli.
Pitäisi keksiä nyt ensisijaisesti se fiksu ja "oikea" tapa kiinnittää se takaisin - tuossa on joku tuollainen jousitappiviritys, mutta on sen verran jäykkä ettei oikein näyttäisi menevän ihan vaan työntämällä.
Kakkosvaihtoehtona mulla on toi superliima
Alfa 164 peräpeilin kiinnitys.
Valvoja: Moderators
Alfa 164 peräpeilin kiinnitys.
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)
- Ricambi
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
Re: Alfa 164 peräpeilin kiinnitys.
Kyllä se menee siihen helposti, ensin laitat toisen puolen ja painat samalla jousta sitä puolta vasten ja kampeat sitten vastakkaisen puolen paikoilleen. Olihan surkeasti selitetty mutta toivottavasti selvisihrnt kirjoitti:Tässä vähän aikaa sitten kun oli vähän pakkasia niin toi mun kuljettajan puoleinen ovi taas vähän reistaili - se lukitustappi ei tullut kuin puoleen väliin ylös eikä siis ovesta päässyt sisään / ulos.
Noh, vähän akrobatiaa ja pelkääjän puolelta sisään.
Eräs kaunis päivä (tai ilta) kun oli pakkasta ja kömmin pelkääjän puolelta sisään, tönäisin vahingossa tota peräpeiliä, ja alashan se tuli.
Pitäisi keksiä nyt ensisijaisesti se fiksu ja "oikea" tapa kiinnittää se takaisin - tuossa on joku tuollainen jousitappiviritys, mutta on sen verran jäykkä ettei oikein näyttäisi menevän ihan vaan työntämällä.
Kakkosvaihtoehtona mulla on toi superliima
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69