auton toimitus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

auton toimitus

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Nyt ihmetyttää auton luovutus, auton olisi pitänyt tulla jo viimeviikon torstaina (takaraja). No tänään soitin ja kysyin missä auto viipyy... niin myyjä ilmoitti , että auton olisi pitänyt tietokoneen mukaan jo olla heillä.

Missä se auto mahtaa olla, kun tietokoneen mukaan se on jo luovutettu maahantuojalta pois eikä ole autoliikkeessä.

Voipi olla, että tulee hivenen hätäiltyä, mutta polte on kova ja kun on luvattu toimitus 2 viikossa ja nyt mennään jo 3 viikkoa. Ymmärtäisin, jos autoon asennettaisiin lisävarusteita, mutta kun ei asenneta.

Onko kokemusta missä se biili mahtaa olla vai onko "mafia" kaapannut biilin?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Hahah DA Turku, ihan kurko paikka!!!! :twisted:

Aikoinaan ostin uuden Fiat Bravon,-98, tehdastilaus. Luvattiin 8vk toimitusajalla. sain odotella 12vk...
Ja kaiken kukkuraksi sinä päivänä kun auto piti luovuttaa siellä oli kuulemma sähkökatkos, kaikki mittarit pimeinä. Eivät uskaltaneet luovuttaa autoa jota ei ollut käytetty testerissä.

Lupasivat muuten soittaa kun auto olisi valmis, arvatkaas kuka soitti...
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

pojat

Viesti Kirjoittaja alfista »

Korjaamon väki varmaan harjoittelee hallin takana varttimailia OBD piuhan kanssa mittarivaijeri irrotettuna... hehe...

No, tuollaisia ajatuksia pyöri päässäni kun uudenvuodenpyhät odottelin toimitusta. Kylläpä siinä muutama viikko menee vaikka olisi maassakin. Delta ei liene mikään logistiikan malliesimerkki.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

paikka

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

ei ole onneksi Turun DA.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.

Ihmeen hiljaiselta tuntuu sedani sw:n jälkeen, en tiedä johtuuko että auto on uusi vai mallierosta. No, ei se vanhakaan mikään ikäloppu ollut, ikää vain 1,5v.

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

sataviiskuus kirjoitti:Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.

Ihmeen hiljaiselta tuntuu sedani sw:n jälkeen, en tiedä johtuuko että auto on uusi vai mallierosta. No, ei se vanhakaan mikään ikäloppu ollut, ikää vain 1,5v.
Samaa ajattelin itsekin kun kävin koeajolla uusien Alfojen kanssa. Kokeilin 04 Sedania, 03 Sedania ja 03 Sportwagonia. Yleensähän tavaratilassa on enemmän tiemelua kuin matkustamossa ja Sedan on tuon tavaratilan suhteen vähän "tiiviimpi" joten kuvittelisin, että tuo ero johtuu mallierosta- eli Sedan vaan on korirakenteensa ansiosta Sportwagonia hiljaisempi. Mielestäni myös 03 sedan on 03 Sportwagonia äänettömämpi.
Ammattina autokauppa

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

sataviiskuus kirjoitti:Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.

Ihmeen hiljaiselta tuntuu sedani sw:n jälkeen, en tiedä johtuuko että auto on uusi vai mallierosta. No, ei se vanhakaan mikään ikäloppu ollut, ikää vain 1,5v.
Milloin tilasit autosi, eli miten pitkä oli toimitusaikasi?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Alfonso
Viestit: 352
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 14:47
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Alfonso »

Mulla kävi oman kanssa flaxi..auto oli jo valmiiksi Treella, toimitus 3 arkipäivää (paperisota+renkaat+lämppärit)..että kyllä ainakin Tampereen Deltan logistiikka pelaa..
Nyt 2vk ajoa ja 2800 km... 8)

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Hepa11 kirjoitti:
sataviiskuus kirjoitti:Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.

Ihmeen hiljaiselta tuntuu sedani sw:n jälkeen, en tiedä johtuuko että auto on uusi vai mallierosta. No, ei se vanhakaan mikään ikäloppu ollut, ikää vain 1,5v.
Milloin tilasit autosi, eli miten pitkä oli toimitusaikasi?
Vajaa kaksi viikkoa. Tilasin 17.2 ja auto olisi ollut valmis jo 1.3.

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Re: auton toimitus

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Hepa11 kirjoitti:Nyt ihmetyttää auton luovutus, auton olisi pitänyt tulla jo viimeviikon torstaina (takaraja). No tänään soitin ja kysyin missä auto viipyy... niin myyjä ilmoitti , että auton olisi pitänyt tietokoneen mukaan jo olla heillä.

Missä se auto mahtaa olla, kun tietokoneen mukaan se on jo luovutettu maahantuojalta pois eikä ole autoliikkeessä.

Voipi olla, että tulee hivenen hätäiltyä, mutta polte on kova ja kun on luvattu toimitus 2 viikossa ja nyt mennään jo 3 viikkoa. Ymmärtäisin, jos autoon asennettaisiin lisävarusteita, mutta kun ei asenneta.

Onko kokemusta missä se biili mahtaa olla vai onko "mafia" kaapannut biilin?


Eipä tota kannata hätäillä. Mulla on ainakin ollu enemmän sääntö kuin poikkeus, että auto myöhästyy. Ymmärrän kyllä poltteen :mrgreen:

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Kannattaa ostaa käytetty! Sen saa yleensä heti tai viimeistään seuraavana päivänä. Sen takia minä ostan vain käytettyjä autoja että pääsee heti ajelemaan :mrgreen:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Maho kirjoitti:Kannattaa ostaa käytetty! Sen saa yleensä heti tai viimeistään seuraavana päivänä. Sen takia minä ostan vain käytettyjä autoja että pääsee heti ajelemaan :mrgreen:
pitää paikkansa, itseolen noudattanut aina samaa linjaa.... :wink:

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

auton

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

pitäisi tulla piakoin. Syykin selvisi miksi auto ei ole tullut, vauto seissyt se mäkisen kuljetusliikkeen tiloissa, kun ei ole ollut kuljetusta kuulemma turun suuntaan siksi auto seissyt 5 päivää.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

No mutta tulisikohan mun auto sitten samalla kyydillä Salon D-A:oon. Pikkasen alkaa nimittäin ketuttaa tuo julkisilla kulkeminen. Päiviä laskeskelee melkein tarkemmin kuin Jeesuksen syntymää. Tänään olis sitten jo 11 päivä tilauksen allekirjoittamisesta.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Toimitus

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Saitko mitään selvyyttä milloin autosi tulee?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Todella fiksu mies säilyttää kaikkia papereita kotona kuistin pöydällä. Esmerkiksi minä. Eli kaikki epäoleellinen tieto, kuten rungon numerot sun muut löytyy sieltä. Pitänee koittaa huomenna uusiksi.
Kyllä tää on yhtä sähläämistä. Myyjästä ei luonnollisestikaan ole kuulunut mitään. Toki rahathan on edelleen omalla tilillä. Vielä kun vois sanoa polleena, että korkoa kasvamassa. Lainarahnassa vaan on se perverssi puoli että korko menee joteskin väärään suuntaan??

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Eilen illalla bongattu Vantaan Tammistossa SE Mäkisen kuljetusrekan kyydissä 156 SW, uudella nokalla, tummahko väri. Oliko teille tulossa?
Alfaton ainakin hetkellisesti...

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Eipä valitettavasti. Kummallekin tulossa viimevuoden mallia. Mulle tuli paunainen ja Hepalle muistaakseni joku hopea sävy. Ja sitä paitsi ei kai ne niitä Vantaan kautta toisi. Sieltä varmaan tarttuis niihin jotain ettei niitä vois enää täällä Turun suunnalla käyttääkään. Jospa ne peräti Helsinkiläistyisi eikä mittaristossa enää lukiskaan "Giri" vaan esimerkiks "vitust kiertää" tai muuta ihan sopimatonta:). Ja eteen tulis Audin merkki. Yök.


Taisi se minun väri kuitenkin olla punainen eikä paunainen.

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

pietro kirjoitti:....mittaristossa enää lukiskaan "Giri" vaan esimerkiks "vitust kiertää"....
Tuo lausahdus muuten oli sitten turun murteella ;)

Eipä sitä tiedä mitä kautta se mäkinen oikein niitä ajeluttaa. No joka tapauksessa, oli sitten eri yksilö.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Näinpä näytti olevan. Ei tässä enää pidä edes joltisenkaan järjissään kuin sairas huumori. Kiitos lohduttamisen yrityksestä.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

auto saapunut

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

auto saapunut 14.30 forssan tt-autoon. Nyt elämä hymyilee ja auton saan noutaa huomen aamulla. Kaqippi paperit on kuulemma jo kunnossa.

Miten sitä mahtaa saadakkaan unta ensiyönä.

No nyt menen ostamaan uuden digikameran niin saa kuvattua mukavasti uutta perheenjäsentä :)
Viimeksi muokannut Hepa11, 12 Maalis 2004, 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

maailma on paha. Toiset ne vaan saa uusia autoja viikonlopuksi ja toiset ei. Sen sijaan että ostaisin uuden digikameran menen ja ostan uuden kopan kaljaa viikonlopuksi. Elä kolaroi.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Koppa kaljaa ja kamera

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Koppa kaljaa ja kamera ostettu, tai no vain mäyräkoira. Ei parane ottaa liikaa, että on heti aamulla ajokunnossa.

Mites tonne galleryyn saa laitettua kuvia, kun saa huomenna otettua autosta kuvei...

Pietro, voitaisiin tavata kun säkin saat auton alle, niin voitaisiin jatkossakin vaihtaa kuulumisia autoista jne... jos kiinnostaa.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Koppa kaljaa ja kamera

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hepa11 kirjoitti:Mites tonne galleryyn saa laitettua kuvia, kun saa huomenna otettua autosta kuvei...
"Oma Albumi" ja sitten upload pic. Katsot vaan että kuvat ovat oikean kokoiset.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

kuvat

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

minkäs kokoisia kuvia sinne sopii laittaa?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Re: kuvat

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Hepa11 kirjoitti:minkäs kokoisia kuvia sinne sopii laittaa?
1024x768 max
- Alfaholic -

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Re: Koppa kaljaa ja kamera

Viesti Kirjoittaja pietro »

Hepa11 kirjoitti:
Pietro, voitaisiin tavata kun säkin saat auton alle, niin voitaisiin jatkossakin vaihtaa kuulumisia autoista jne... jos kiinnostaa.

Mitähän vaimo tuumaa mun uudesta suhteesta. Toiseen Alfa kuskiin. Mieheen?? Täytynee yrittää tapailla salaa. Mulla on kädessä se punainen 156 SW ja hymyilen... idioottimaista hymyä.
Juu eli mikäs ettei. Jos aikaisemmista kirjoituksista voi jotain päätellä niin ainakin voidaan vertailla huoltohintoja eri huolloissa:)

Avatar
jamppa
Viestit: 99
Liittynyt: 16 Syys 2003, 17:31
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Nyt näyttää olevan uusi auto alla... :lol: Onnea! Hienolta näyttää - hyvää kannattaakin odottaa.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Onnea

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Onnea uuden auton johdosta. Laiton tuonne omaan galleriaan pari kuvaa.

Täytyy laittaa aluvanteet alle kun alkaa kesärengas kelit.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Hyvältä näyttää alfa. Komea väri. Turvallisia ja nautinnollisia kilometrejä - äläkä heti ala etsimällä etsimään mitään tyyppivikoja!
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

MAhtava auto

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Täytyy sanoa, että paras ja mahtavin auto millä olen ikinään ajanut. Tämä yllätti minut totaalisesti ja nyt ymmärrän miksi jotkut ovat fanaattisia Alfan puolesta.

Myyjä muuten sanoi, että saan vaikka itse vaihtaa 10000 välein öljyt ja vaikka laittaa tarvikesuodattimen ilman, että takuu lähtee. Pitääkö tämä paikkansa?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Komia peli.. Väri on kyllä tosi hieno. Kannattaa varautua, että tämän jälkeen ei ehkä enää muut merkit kiinnosta!

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Onnea

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Noniin odotus loppu :-D Hieno peli ! Tosi hyvin sopii toi väri. Vaikka itselläni on toi punainen "pakkomielle"

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Jep jep. Onnea auton omistajalle. Iselläni jatkuu edelleen odotus. Uskaltaisko taas soittaa myyjälle:)
Mulla on vähän saman tyyppinen punaisen pakkomielle kuin Harpollakin. Oisko ollut Harpon punainen SW tänään aamulla liikkeellä Jaanintiellä. Meinas tulla tippa linssiin kun oma mussukka on jossain ihan hukassa. Tulis nyt jo kotiin, niin ei tarttis murehtia missä sekin yönsä viettää.

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Harpo »

pietro kirjoitti:Jep jep. Onnea auton omistajalle. Iselläni jatkuu edelleen odotus. Uskaltaisko taas soittaa myyjälle:)
Mulla on vähän saman tyyppinen punaisen pakkomielle kuin Harpollakin. Oisko ollut Harpon punainen SW tänään aamulla liikkeellä Jaanintiellä. Meinas tulla tippa linssiin kun oma mussukka on jossain ihan hukassa. Tulis nyt jo kotiin, niin ei tarttis murehtia missä sekin yönsä viettää.
Eipä ollut meikäläinen. Kun en omista tota SW:a 8) Olen tosin bongannut saman ?? SW samalla alueella. Off Topic, mutta hyvin tuntuu porukka nykyään moikkailevan. Pari tuli viikonloppuna vastaan ja reippaasti tassu nousi jokakerta.

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Onnea uuden auton johdosta! Todella tyylikäs värivalinta. :)

Aika paljon uusia (turkulaisia) alfisteja täällä. Lapa pystyyn liikenteessä kun tavataan! Oma alfa on se tavallinen ns. "ferrarinpunainen" ja siinä taidan toistaiseksi pysyä.
Ammattina autokauppa

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Menee nyt OffTopic puolelle mutta kyllä Rolle setä sen sallii :mrgreen:

Se punainen SW lieni olla Roachin Alfa jaanintiellä.
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Turkulaiset valtaa foorumin. :twisted:

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Kyl mää nii kaua tukkosest nenäst kärssii sain... :silly:
On kivaa kun on kivaa

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Niinpä. Tuossa ens kuun puolivälin hujakoilla viimeistään tämäkin foorumi on nimeltään alffapps, kun ei muuten meiltä taivu:)
Olkaatten varovaisia siellä Helsingin suunnassa. Jahka saavat moottoritien kokonaan valmiiksi niin ei tarvii enää Muurlassa hidastaa ja sen takia Helsingin reissuja väliin jättää.

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Jep

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Cuore Sportivo kirjoitti:Turkulaiset valtaa foorumin. :twisted:
Tähä sopiki sit ote Enklanti/Turku sanakirjast

We are the champions = Tepsi viä pojat! :mrgreen:

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Cuore Sportivo kirjoitti:Turkulaiset valtaa foorumin. :twisted:
:shock: Koska sä olet SW:n ostanu ?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

puuha kirjoitti:Menee nyt OffTopic puolelle mutta kyllä Rolle setä sen sallii :mrgreen:
Rolle-setä armahtaa, minä en :twisted:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Rolle-setä armahtaa, minä en
Katos perkele, sullekin on annettu valtaa boardilla...
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

puuha kirjoitti:Katos perkele, sullekin on annettu valtaa boardilla...
I've got The Power, muahahahahahaaaaa! :twisted:

:mrgreen:
- Epäkelpokeräilijä -

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Täähän on parempaa kuin seksi. Vaikka mitä mä sitä teille kerron. Kyllähän te sen tiiätte.

Tänään se (=Pipsa, oisko sopiva?) mussukka sitten tuli kotiin. Nyt ei siis ehi oikein kirjotteleen. Pitää ajella...

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

hianoo

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

onnee ny vaa uure auto johrosta. Mahroikko olla eile uure sw kanssa ohikulkutiellä kun ajo raisiost turkku nii joku punane sw tuki peräs?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

dera
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Maalis 2004, 00:29

Viesti Kirjoittaja dera »

Mä en ylipäätäänkään saa käsiksi ideaa millä DA myy noita alfoja, tai sitten minulle on sattunut 3 todella surkeaa automyyjää. Menin jokunen aika sitten (kun niitä vielä sai) vääntämään kauppaa 1.8 super-sedanista, näistä tarjoushintaisista.
Automyyjän kommentit "ei me haluta tuota sun opelias vaihdossa, saat myydä sen kyllä eka pois" ja "en mä nyt löydä sulle esitettä, tuutko huomenna uudestaan?" ja "ei näitä ole saatavilla koeajoon, tos on tommonen fiat stilo, kelpaisko semmonen" vähän latistivat fiilistä, kun kynä jo tärisi kädessä että tehdäänkö tässä kaupat vaiko eikö.
Ja opelini on '00 omega 2.2 classic, joten ihmettelen, etteikö siitä muka tarjousta edes voinut tehdä.
Muutenkin myyjän läsnäolo oli jotenkin toissijaista, nyökkäili vain ja vastasi jotain muminaa kysymyksiini.
No. menipäs vuodatuksen puolelle :)

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

dera kirjoitti:Mä en ylipäätäänkään saa käsiksi ideaa millä DA myy noita alfoja,
Ai, oletko sä tosiaan ollut siinä luulossa että DA niitä myisi? :mrgreen:

Nehän on siellä vaan näytillä jostain syystä ja "myyjät" hätistelevät uteliaat sitten ulos = maakuntiin tekemään kauppoja sellaisiin autoliikkeisiin, joissa saa sitä palvelua tai realistisia tarjouksia vaihdokistaan. Tämä ainakin minun kokemukseni. Urbaanit legendat kertovat, että voi olla toisenlaisiakin DA:a, mutta ei ainakaan pk-seudulla. :evil:

Vastaa Viestiin