etujarrupalojen kulumisanturin johtosarja.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
TEMUZIN
Viestit: 154
Liittynyt: 07 Elo 2006, 13:54
Paikkakunta: Noormarkku

etujarrupalojen kulumisanturin johtosarja.

Viesti Kirjoittaja TEMUZIN »

Olisiko kellään, tietoa tai kuvaa etujarrupalojen kytkinkaavasta
joka koskisi ns. yhdellä johdolla toimivaa jarrupalojen kulumis-
antureita. Kysymys on lähinnä siitä mitä löytyy jarrupalan sisältä.
Kun jarrupala kuluu tarpeeksi syvälle niin, mitä tapahtuu virtapiirissä;
maadottuuko se johto jarrulevyyn vai katkeaako yksinkertaisesti
yhteys siitä piuhasta johonkin? :?
Todellinen tieto perustuu aina kokemukseen
( Kiinalainen sananlasku)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jos johtoja on vain yksi niin se tosiaan palan kuluessa maadoittuu jarrulevyyn.

Muistelisin kuitenkin että 164:ssä olisi kaksi johtoa ja palan kuluminen katkaisee yhteyden niiden väliltä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
TEMUZIN
Viestit: 154
Liittynyt: 07 Elo 2006, 13:54
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja TEMUZIN »

Kiitos vastauksesta"Grease Fingerille". Kun 164:een sain Heikalta
2-johtoisen sijasta 1-johtoisen niin en viitsi ruveta enää vaihtelemaan
paloja.Toimiihan ne nämäkin.
Aivovoimisteluksi miettinyt jotain sovellutusta jolla relevirityksellä
saisi systeemin pelaamaan yhdellä johdolla.
Heh heh kun näin eläkkeellä ei ole näitä suurempia murheita niin
niin täytyy keksiä niitä pään selkeänä pitämiseksi :)
Todellinen tieto perustuu aina kokemukseen
( Kiinalainen sananlasku)

Vastaa Viestiin