auton toimitus
Valvoja: Moderators
auton toimitus
Nyt ihmetyttää auton luovutus, auton olisi pitänyt tulla jo viimeviikon torstaina (takaraja). No tänään soitin ja kysyin missä auto viipyy... niin myyjä ilmoitti , että auton olisi pitänyt tietokoneen mukaan jo olla heillä.
Missä se auto mahtaa olla, kun tietokoneen mukaan se on jo luovutettu maahantuojalta pois eikä ole autoliikkeessä.
Voipi olla, että tulee hivenen hätäiltyä, mutta polte on kova ja kun on luvattu toimitus 2 viikossa ja nyt mennään jo 3 viikkoa. Ymmärtäisin, jos autoon asennettaisiin lisävarusteita, mutta kun ei asenneta.
Onko kokemusta missä se biili mahtaa olla vai onko "mafia" kaapannut biilin?
Missä se auto mahtaa olla, kun tietokoneen mukaan se on jo luovutettu maahantuojalta pois eikä ole autoliikkeessä.
Voipi olla, että tulee hivenen hätäiltyä, mutta polte on kova ja kun on luvattu toimitus 2 viikossa ja nyt mennään jo 3 viikkoa. Ymmärtäisin, jos autoon asennettaisiin lisävarusteita, mutta kun ei asenneta.
Hepa
Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)
Hahah DA Turku, ihan kurko paikka!!!!
Aikoinaan ostin uuden Fiat Bravon,-98, tehdastilaus. Luvattiin 8vk toimitusajalla. sain odotella 12vk...
Ja kaiken kukkuraksi sinä päivänä kun auto piti luovuttaa siellä oli kuulemma sähkökatkos, kaikki mittarit pimeinä. Eivät uskaltaneet luovuttaa autoa jota ei ollut käytetty testerissä.
Lupasivat muuten soittaa kun auto olisi valmis, arvatkaas kuka soitti...
Aikoinaan ostin uuden Fiat Bravon,-98, tehdastilaus. Luvattiin 8vk toimitusajalla. sain odotella 12vk...
Ja kaiken kukkuraksi sinä päivänä kun auto piti luovuttaa siellä oli kuulemma sähkökatkos, kaikki mittarit pimeinä. Eivät uskaltaneet luovuttaa autoa jota ei ollut käytetty testerissä.
Lupasivat muuten soittaa kun auto olisi valmis, arvatkaas kuka soitti...
Makaroonia jo vuodesta -98
pojat
Korjaamon väki varmaan harjoittelee hallin takana varttimailia OBD piuhan kanssa mittarivaijeri irrotettuna... hehe...
No, tuollaisia ajatuksia pyöri päässäni kun uudenvuodenpyhät odottelin toimitusta. Kylläpä siinä muutama viikko menee vaikka olisi maassakin. Delta ei liene mikään logistiikan malliesimerkki.
No, tuollaisia ajatuksia pyöri päässäni kun uudenvuodenpyhät odottelin toimitusta. Kylläpä siinä muutama viikko menee vaikka olisi maassakin. Delta ei liene mikään logistiikan malliesimerkki.
- niki
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Samaa ajattelin itsekin kun kävin koeajolla uusien Alfojen kanssa. Kokeilin 04 Sedania, 03 Sedania ja 03 Sportwagonia. Yleensähän tavaratilassa on enemmän tiemelua kuin matkustamossa ja Sedan on tuon tavaratilan suhteen vähän "tiiviimpi" joten kuvittelisin, että tuo ero johtuu mallierosta- eli Sedan vaan on korirakenteensa ansiosta Sportwagonia hiljaisempi. Mielestäni myös 03 sedan on 03 Sportwagonia äänettömämpi.sataviiskuus kirjoitti:Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.
Ihmeen hiljaiselta tuntuu sedani sw:n jälkeen, en tiedä johtuuko että auto on uusi vai mallierosta. No, ei se vanhakaan mikään ikäloppu ollut, ikää vain 1,5v.
Ammattina autokauppa
Milloin tilasit autosi, eli miten pitkä oli toimitusaikasi?sataviiskuus kirjoitti:Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.
Ihmeen hiljaiselta tuntuu sedani sw:n jälkeen, en tiedä johtuuko että auto on uusi vai mallierosta. No, ei se vanhakaan mikään ikäloppu ollut, ikää vain 1,5v.
Hepa
- rim
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Vajaa kaksi viikkoa. Tilasin 17.2 ja auto olisi ollut valmis jo 1.3.Hepa11 kirjoitti:Milloin tilasit autosi, eli miten pitkä oli toimitusaikasi?sataviiskuus kirjoitti:Mä sain omani eilen. Itse asiassa oli ollut jo viikon valmiina, mutta ein ehtinyt aikaisemmin noutamaan.
Re: auton toimitus
Hepa11 kirjoitti:Nyt ihmetyttää auton luovutus, auton olisi pitänyt tulla jo viimeviikon torstaina (takaraja). No tänään soitin ja kysyin missä auto viipyy... niin myyjä ilmoitti , että auton olisi pitänyt tietokoneen mukaan jo olla heillä.
Eipä tota kannata hätäillä. Mulla on ainakin ollu enemmän sääntö kuin poikkeus, että auto myöhästyy. Ymmärrän kyllä poltteen
auton
pitäisi tulla piakoin. Syykin selvisi miksi auto ei ole tullut, vauto seissyt se mäkisen kuljetusliikkeen tiloissa, kun ei ole ollut kuljetusta kuulemma turun suuntaan siksi auto seissyt 5 päivää.
Hepa
Todella fiksu mies säilyttää kaikkia papereita kotona kuistin pöydällä. Esmerkiksi minä. Eli kaikki epäoleellinen tieto, kuten rungon numerot sun muut löytyy sieltä. Pitänee koittaa huomenna uusiksi.
Kyllä tää on yhtä sähläämistä. Myyjästä ei luonnollisestikaan ole kuulunut mitään. Toki rahathan on edelleen omalla tilillä. Vielä kun vois sanoa polleena, että korkoa kasvamassa. Lainarahnassa vaan on se perverssi puoli että korko menee joteskin väärään suuntaan??
Kyllä tää on yhtä sähläämistä. Myyjästä ei luonnollisestikaan ole kuulunut mitään. Toki rahathan on edelleen omalla tilillä. Vielä kun vois sanoa polleena, että korkoa kasvamassa. Lainarahnassa vaan on se perverssi puoli että korko menee joteskin väärään suuntaan??
Eipä valitettavasti. Kummallekin tulossa viimevuoden mallia. Mulle tuli paunainen ja Hepalle muistaakseni joku hopea sävy. Ja sitä paitsi ei kai ne niitä Vantaan kautta toisi. Sieltä varmaan tarttuis niihin jotain ettei niitä vois enää täällä Turun suunnalla käyttääkään. Jospa ne peräti Helsinkiläistyisi eikä mittaristossa enää lukiskaan "Giri" vaan esimerkiks "vitust kiertää" tai muuta ihan sopimatonta:). Ja eteen tulis Audin merkki. Yök.
Taisi se minun väri kuitenkin olla punainen eikä paunainen.
Taisi se minun väri kuitenkin olla punainen eikä paunainen.
auto saapunut
auto saapunut 14.30 forssan tt-autoon. Nyt elämä hymyilee ja auton saan noutaa huomen aamulla. Kaqippi paperit on kuulemma jo kunnossa.
Miten sitä mahtaa saadakkaan unta ensiyönä.
No nyt menen ostamaan uuden digikameran niin saa kuvattua mukavasti uutta perheenjäsentä
Miten sitä mahtaa saadakkaan unta ensiyönä.
No nyt menen ostamaan uuden digikameran niin saa kuvattua mukavasti uutta perheenjäsentä
Viimeksi muokannut Hepa11, 12 Maalis 2004, 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hepa
Koppa kaljaa ja kamera
Koppa kaljaa ja kamera ostettu, tai no vain mäyräkoira. Ei parane ottaa liikaa, että on heti aamulla ajokunnossa.
Mites tonne galleryyn saa laitettua kuvia, kun saa huomenna otettua autosta kuvei...
Pietro, voitaisiin tavata kun säkin saat auton alle, niin voitaisiin jatkossakin vaihtaa kuulumisia autoista jne... jos kiinnostaa.
Mites tonne galleryyn saa laitettua kuvia, kun saa huomenna otettua autosta kuvei...
Pietro, voitaisiin tavata kun säkin saat auton alle, niin voitaisiin jatkossakin vaihtaa kuulumisia autoista jne... jos kiinnostaa.
Hepa
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Re: Koppa kaljaa ja kamera
"Oma Albumi" ja sitten upload pic. Katsot vaan että kuvat ovat oikean kokoiset.Hepa11 kirjoitti:Mites tonne galleryyn saa laitettua kuvia, kun saa huomenna otettua autosta kuvei...
Re: Koppa kaljaa ja kamera
Hepa11 kirjoitti:
Mitähän vaimo tuumaa mun uudesta suhteesta. Toiseen Alfa kuskiin. Mieheen?? Täytynee yrittää tapailla salaa. Mulla on kädessä se punainen 156 SW ja hymyilen... idioottimaista hymyä.
Juu eli mikäs ettei. Jos aikaisemmista kirjoituksista voi jotain päätellä niin ainakin voidaan vertailla huoltohintoja eri huolloissa:)
MAhtava auto
Täytyy sanoa, että paras ja mahtavin auto millä olen ikinään ajanut. Tämä yllätti minut totaalisesti ja nyt ymmärrän miksi jotkut ovat fanaattisia Alfan puolesta.
Myyjä muuten sanoi, että saan vaikka itse vaihtaa 10000 välein öljyt ja vaikka laittaa tarvikesuodattimen ilman, että takuu lähtee. Pitääkö tämä paikkansa?
Myyjä muuten sanoi, että saan vaikka itse vaihtaa 10000 välein öljyt ja vaikka laittaa tarvikesuodattimen ilman, että takuu lähtee. Pitääkö tämä paikkansa?
Hepa
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Jep jep. Onnea auton omistajalle. Iselläni jatkuu edelleen odotus. Uskaltaisko taas soittaa myyjälle:)
Mulla on vähän saman tyyppinen punaisen pakkomielle kuin Harpollakin. Oisko ollut Harpon punainen SW tänään aamulla liikkeellä Jaanintiellä. Meinas tulla tippa linssiin kun oma mussukka on jossain ihan hukassa. Tulis nyt jo kotiin, niin ei tarttis murehtia missä sekin yönsä viettää.
Mulla on vähän saman tyyppinen punaisen pakkomielle kuin Harpollakin. Oisko ollut Harpon punainen SW tänään aamulla liikkeellä Jaanintiellä. Meinas tulla tippa linssiin kun oma mussukka on jossain ihan hukassa. Tulis nyt jo kotiin, niin ei tarttis murehtia missä sekin yönsä viettää.
Eipä ollut meikäläinen. Kun en omista tota SW:a Olen tosin bongannut saman ?? SW samalla alueella. Off Topic, mutta hyvin tuntuu porukka nykyään moikkailevan. Pari tuli viikonloppuna vastaan ja reippaasti tassu nousi jokakerta.pietro kirjoitti:Jep jep. Onnea auton omistajalle. Iselläni jatkuu edelleen odotus. Uskaltaisko taas soittaa myyjälle:)
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Niinpä. Tuossa ens kuun puolivälin hujakoilla viimeistään tämäkin foorumi on nimeltään alffapps, kun ei muuten meiltä taivu:)
Olkaatten varovaisia siellä Helsingin suunnassa. Jahka saavat moottoritien kokonaan valmiiksi niin ei tarvii enää Muurlassa hidastaa ja sen takia Helsingin reissuja väliin jättää.
Olkaatten varovaisia siellä Helsingin suunnassa. Jahka saavat moottoritien kokonaan valmiiksi niin ei tarvii enää Muurlassa hidastaa ja sen takia Helsingin reissuja väliin jättää.
Mä en ylipäätäänkään saa käsiksi ideaa millä DA myy noita alfoja, tai sitten minulle on sattunut 3 todella surkeaa automyyjää. Menin jokunen aika sitten (kun niitä vielä sai) vääntämään kauppaa 1.8 super-sedanista, näistä tarjoushintaisista.
Automyyjän kommentit "ei me haluta tuota sun opelias vaihdossa, saat myydä sen kyllä eka pois" ja "en mä nyt löydä sulle esitettä, tuutko huomenna uudestaan?" ja "ei näitä ole saatavilla koeajoon, tos on tommonen fiat stilo, kelpaisko semmonen" vähän latistivat fiilistä, kun kynä jo tärisi kädessä että tehdäänkö tässä kaupat vaiko eikö.
Ja opelini on '00 omega 2.2 classic, joten ihmettelen, etteikö siitä muka tarjousta edes voinut tehdä.
Muutenkin myyjän läsnäolo oli jotenkin toissijaista, nyökkäili vain ja vastasi jotain muminaa kysymyksiini.
No. menipäs vuodatuksen puolelle
Automyyjän kommentit "ei me haluta tuota sun opelias vaihdossa, saat myydä sen kyllä eka pois" ja "en mä nyt löydä sulle esitettä, tuutko huomenna uudestaan?" ja "ei näitä ole saatavilla koeajoon, tos on tommonen fiat stilo, kelpaisko semmonen" vähän latistivat fiilistä, kun kynä jo tärisi kädessä että tehdäänkö tässä kaupat vaiko eikö.
Ja opelini on '00 omega 2.2 classic, joten ihmettelen, etteikö siitä muka tarjousta edes voinut tehdä.
Muutenkin myyjän läsnäolo oli jotenkin toissijaista, nyökkäili vain ja vastasi jotain muminaa kysymyksiini.
No. menipäs vuodatuksen puolelle
Ai, oletko sä tosiaan ollut siinä luulossa että DA niitä myisi?dera kirjoitti:Mä en ylipäätäänkään saa käsiksi ideaa millä DA myy noita alfoja,
Nehän on siellä vaan näytillä jostain syystä ja "myyjät" hätistelevät uteliaat sitten ulos = maakuntiin tekemään kauppoja sellaisiin autoliikkeisiin, joissa saa sitä palvelua tai realistisia tarjouksia vaihdokistaan. Tämä ainakin minun kokemukseni. Urbaanit legendat kertovat, että voi olla toisenlaisiakin DA:a, mutta ei ainakaan pk-seudulla.