156.n huolto

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
tuttifrutti
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 00:46
Paikkakunta: helsinki

156.n huolto

Viesti Kirjoittaja tuttifrutti »

Terve mieheen ja naiseen. Huollatin just rakkaan alfamme AD malminkartanon huollossa ja suosittelen sitä muillekin. Vertailin huoltohintoja mm Deltaan ja ihmettelen mistä niin paljon delta saa enemmän hintaa? :evil:

Koneeseen vaihdettiin 10w-60 seleniat ja tuntuu että auto kulkee jotenkin paremmin? Ehkä se johtuu siitä kun ne maksoivat niin suolaisesti että mielikuvitus hyvittää sen jotenkin....Mutta kallis öljy se on. Hyvää kesää alfanisteille... :-D
tuttifrutti sono matti eli juha ja ellu

miikaja
Viestit: 4
Liittynyt: 18 Joulu 2007, 21:58
Paikkakunta: Helsinki

En mäkään ymmärrä

Viesti Kirjoittaja miikaja »

Jokin aika sitten kun olin korjaamopalveluiden tarpeessa teetätin homman Maltsun AD:lla. Sama homma tien toisella puolella eli Konalan Deltassa olisi maksanut 300 euroa enemmän :crazyeyes:

Aiemminhan AD oli saanut osista alennusta kun hakivat Deltalta niitä, mutta olivat kuulemma käyneet kertomassa että alennukset on nyt loppu. "Ollaan kuulemma piikki niiden lihassa" sanoi AD:n heppu mulle. Jos kerran osat ovat saman hintaisia, niin mistä ihmeestä se ero tulee? Kyllä AD osaa myös veloittaa yli 70 euroa tunnilta, mutta taitavat tehdä homman paljon nopeammin.

Kauankohan menee kun kukaan ei enää käytä Deltan palveluja? Ainakaan huoltopalveluja? Kian omistajia ei lasketa :-D
Täysillä tai ei ollenkaan.

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

mulla jäi sellanen kuva kun olin amiksen työharjottelussa, että välillä jätetään turhia kohtia huolto ohjelmasta pois.

merkkikorjaamolla on raskaampi "tulos tai ulos"-kulttuuri, ja kun halutaan parantaa tulosta, pidetään huollon hinnat korkeammalla
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
tmv
Viestit: 487
Liittynyt: 03 Kesä 2005, 16:33
Car(s): BMW 328i (ex Giulietta MA -11, 159 2.4 JTDm -08, 156 2.5 V6 -04 ja -98)
Paikkakunta: Nummela

Re: 156.n huolto

Viesti Kirjoittaja tmv »

tuttifrutti kirjoitti:Terve mieheen ja naiseen. Huollatin just rakkaan alfamme AD malminkartanon huollossa ja suosittelen sitä muillekin. Vertailin huoltohintoja mm Deltaan ja ihmettelen mistä niin paljon delta saa enemmän hintaa? :evil:
Samaa paikkaa olen käyttänyt itsekin ja homma on toiminut pääsääntöisesti mallikkaasti. Hintataso pärjää varmasti Deltalle...
Alfa Romeo - immagine di bellezza

Vastaa Viestiin