Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 26 Touko 2009, 10:43
-Lee- kirjoitti: Miksi etupyörän taakse pitää liimata mainostarroja vaikka niistä tuskin saa sponsori rahaa? Ehkä joku... mutta aika marginaalinen osa.
Mulla on ainakin sellainen käsitys, että toi on firman esittely/demoauto. Siinähän kyllä kannattaa mainostaa tavaraa mitä yrittää saada kaupaksi.
Ei varsinaisesti kuulu tänne, mutta... Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
Viimeksi muokannut
jknracing , 26 Touko 2009, 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Joksa
Viestit: 409 Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Joksa » 26 Touko 2009, 10:45
-Lee- kirjoitti: saa sponsori rahaa?
???.. "kyllä mää niistä maksoin"
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 28 Touko 2009, 22:42
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 29 Touko 2009, 11:25
Siinä on jo Munaa
aannttii
Viestit: 299 Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:57
Paikkakunta: Alajärvi
Viesti
Kirjoittaja aannttii » 31 Touko 2009, 20:17
Ipi76
Viestit: 815 Liittynyt: 11 Heinä 2004, 00:37
Car(s): GT 3.2 V6 2005, 156 SW 2.4 JTD 2005 ex.Alfa Giulietta 1.4 MA 2014 Alfa Giulietta TCT JTDm 2016, Alfa Giulietta 1.4 MA 2013, 156 SW 2.5 V6 2005, Alfa Mito QV 2010/2012, 156TS 2000, 164TS 94.
Paikkakunta: Kyröskoski
Viesti
Kirjoittaja Ipi76 » 31 Touko 2009, 22:30
Siis aivan järkyttävä, tässä on minun mielestä auto laitettu täysin pilalle
.
Farina
Viestit: 1478 Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti
Kirjoittaja Farina » 01 Kesä 2009, 08:29
Ipi76 kirjoitti: Siis aivan järkyttävä, tässä on minun mielestä auto laitettu täysin pilalle
.
Liika on liikaa ja sopivasti on liian vähän... Tässä täytyy sanoa, että kaikkea sälää on
ehdottomasti liikaa. Huh, huh.
liekki
Viestit: 1079 Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja liekki » 01 Kesä 2009, 10:07
Mikäs järki on laittaa tuollainen takapuskuri, jos ei ole varaa laitattaa samalla ulostuloja molemmin puolin? Vanteet oli kyllä ihan ok tuossa. Muu olikin sitten kamalaa.
EDIT: Nyt vasta huomasin nuo valoluomet...
Seiska5mma
Viestit: 1275 Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Seiska5mma » 01 Kesä 2009, 10:30
Jos oli 80-luvulla oli spoilerit niin kuumaa muotia, että niitä asenneltiin jopa jo tehtaalla esim. Saab 96-malliin, niin nyt on tuo surkuhupaisa takahelman alas laskeminen muotia. Lopputuloksena on auton muoto, joka ei liiku "dynaamisella tavalla" mihinkään. Takarenkaan takaosan kaaren ja "tulpatun, puolihengittävän diffuusorihelman" sovittaminen ei onnistu visuaalisesti millään, ja koko hässäkkä roikkuu renkaan takana kuin rivi kaljakoreja kyljellään.
JaniW
Viestit: 840 Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja JaniW » 01 Kesä 2009, 11:00
Ja kun vielä ottaa huomioon että tuo "dynaaminen" ulkomuoto on rakennettu mallisarjan ankeimman tekniikan ympärille niin kokonaisuus on vähintäänkin outo. Silleen huonolla tavalla
buctu
Viestit: 520 Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Viesti
Kirjoittaja buctu » 01 Kesä 2009, 12:17
JaniW kirjoitti: Ja kun vielä ottaa huomioon että tuo "dynaaminen" ulkomuoto on rakennettu mallisarjan ankeimman tekniikan ympärille niin kokonaisuus on vähintäänkin outo. Silleen huonolla tavalla
*khöh khöh* pakko hieman yskäistä.
Mallit
1.8 TS, 1747 cm3, 103 kW (140 hv) @6500 r/min, 163 Nm @3900 r/min, 11,5:1
2.0 JTS, 1970 cm3, 122 kW (165 hv) @6400 r/min, 206 Nm @3250 r/min, 11,5:1
3.2 V6, 3179 cm3, 176 kW (240 hv) @6200 r/min, 300 Nm @4800 r/min, 10:1
1.9 JTDM, 1910 cm3, 110 kW (150 hv) @4000 r/min, 305 Nm @2000 r/min, 17,5:1
Diesel-miehen näkökulmasta tuo 1.9jtdm voittaa tuon 1.8 ja 2.0 tekniikan osalta mennen tullen. Tuo diesel on muutenkin ainut tekniikka noista joissa on edes jonkinlaista virityspotentiaalia
.
"Too much ain't enough"
JaniW
Viestit: 840 Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja JaniW » 01 Kesä 2009, 15:40
^No joo. Kokemukseni dieseleistä pohjautuu muutamaan satunnaiseen VAG-laitteella ajoon.
Toisaalta jos tuossa oli ideana jotenkin tuota autoa rakentaa niin lastutuksen sijaan listan kärjessä on ollut noiden muovitötteröiden asennus, mikä oli pointti
Onko GT:tä tosiaan saanut 1.8:llakin?
buctu
Viestit: 520 Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Viesti
Kirjoittaja buctu » 02 Kesä 2009, 09:34
JaniW kirjoitti: ^No joo. Kokemukseni dieseleistä pohjautuu muutamaan satunnaiseen VAG-laitteella ajoon.
Moni olisi varmasti toivonut, että nuo dieselit olisikin pysynyt vain tuolla vag:ien keulilla. Diesel-tekniikka Alfa Romeon keulilla on melkein noiden tötteröiden tasoinen raiskaus
.
JaniW kirjoitti: Onko GT:tä tosiaan saanut 1.8:llakin?
Valitettavasti. Toiselta tuollainen 1.8 GT keulilla ei ole niin paha rikos kuin Bmw:llä 2.0i Z4 kanssa:
Malli_Moottori___Iskutilavuus_Teho_____________________Vääntö________
2.0i__R4 N40B20 1995 cm3___95 kW (129 hv) @ 5750 r/min 180 Nm @ 3250 r/min[/quote]
Korisarjan asennusta Amerikkalaisittain. Hieman esi herkkua tulevasta:
Loput kuvat ja stoorit tuolta ->
http://my350z.com/forum/the-lounge-off- ... uined.html
"Too much ain't enough"
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 02 Kesä 2009, 10:14
Kipsilevyruuvit on PoP! ...No kyl mää tol voisin ajaa,piittaamatta vasaralakkaefekteistä.. On niitä paremmin rakenneltuja tullu vastaan,mut tommosia kiinnityksiä tapaa yleensä jossain tonnin välikoppasissa,ei ton hintaluokan biileissä. Nooh tapansa kullakin,ei ne hevoset karkaa,vaikka sepalus olisikin auki..
JaniW
Viestit: 840 Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja JaniW » 02 Kesä 2009, 11:00
Minullakin olisi tuossa 156:n helmat odottelemassa asennusta. Odottelemassa siksi kun en ole vielä selvittänyt miten homma tehdään. Onneksi nyt tiedän ettei homma niin vaikea olekaan, tuosta vaan uppokantaisilla peltiruuveilla kylkeen kiinni ja vähän massaa perään.
Uskomaton tarina
Keltsi
Viestit: 1683 Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti
Kirjoittaja Keltsi » 02 Kesä 2009, 15:53
No, kyllä ne italiaanotkin tämän osaavat
Omassa SW:ssä alkuperäiset SportPack-helmat oli ensin koitettu liimata tavallisella värittömällä silikonilla ja kun tämä ei onnistunut, oli helmat kylmästi kiinnitetty pienillä rosteri ruuveilla
Itse kiinnitin helmat takaisin alapuolelta alkuperäisillä ruuveilla ja yläreunan 3M:n läpinäkyvällä kaksipuoleisella teipillä. Hyvin tuntuu pysyvän
"No smoke => no power => no hope"
Dobber
Viestit: 735 Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Dobber » 02 Kesä 2009, 22:18
Tässäpä ihmeteltävää tehokkaasta GTAsta.
Lisää kuvia projektista osoitteessa:
http://www.cardevision.de/index.php?id=86
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
jarski
Viestit: 1734 Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21
Viesti
Kirjoittaja jarski » 02 Kesä 2009, 23:13
Outokummun putkea näemmä,missäpäin tämmönen ihme sijaitsee ja mitkä ovat suoritusarvot ?
Kerrassaan magfionze!
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 09 Kesä 2009, 11:49
Giulia miehille vähän inspiraation aihetta
Liitteet
3548503873_105a092695_o.jpg
(67.6 KiB) Tiedosto ladattu 52090 kertaa
Gasolina
Viestit: 4489 Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22
Viesti
Kirjoittaja Gasolina » 10 Kesä 2009, 11:17
^Sopisi hienosti Rion samba-carnevaali kulkueeseen!
Giulia Super -69
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 14 Kesä 2009, 21:15
Downforcea.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 14 Kesä 2009, 21:18
Ei hemmetti, mikä viritys..
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 14 Kesä 2009, 22:08
Piti oikein alkaa tonkimaan, että mikä tuo laitos on. Tämmöinen teksti löytyi: "Working in the SSE EVO 8 paddock, I thought I saw a sprint car pass by in my peripheral vision. I was thinking, “Holy shit, wtf was that?!?!” I didn’t clown the front wing though because it just might have worked. Chris said the car was neutral as ever and he couldn’t get it to under or over steer. What about the drag you say? Who the hell cares about drag when you have 700hp+ in a sub 2200lb. car?!?! They had a really long weekend of swapping engines, fixing injectors, and fighting off electrical gremlins, but it paid off on Sunday when Chris ran a 1:22.623. This is not only amazingly fast for a front wheel drive car, but fast in general as one can see in the results. Don’t knock it ’till you try it I guess."
Ilmeisesti tuo spoileriviritys sitten toimii.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
JaniW
Viestit: 840 Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja JaniW » 16 Kesä 2009, 19:52
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 16 Kesä 2009, 20:31
Oon kai jotenkin kieroutunut, mutta nuo on kyllä hienot vanteet. Ei ehkä ihan noin isot, eikä noin pieneen Aulikseen ja kromisena.
JaniW
Viestit: 840 Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola Rellu
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja JaniW » 16 Kesä 2009, 20:51
^en oikein minäkään osannut päättää mitä mieltä tuosta olisin
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 17 Kesä 2009, 22:40
^^^ Aluksi katsoin kauhistuneena tuota ensimmäistä kuvaa, kunnes tajusin et nuo vanteet ovatkin vain auton vieressä. Liian isot silti.
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 17 Kesä 2009, 22:54
Järkyttävät.
MiNkO^^
Viestit: 869 Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75 käyttöauto: Saksalainen Ex: Alfa Romeo 147
Paikkakunta: Päijät-Häme
Viesti
Kirjoittaja MiNkO^^ » 17 Kesä 2009, 23:25
järkyttävät vanteet phyih
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Midi
Viestit: 817 Liittynyt: 12 Kesä 2005, 17:21
Paikkakunta: Forssa
Viesti
Kirjoittaja Midi » 17 Kesä 2009, 23:52
Varmaa painoakin jo kivasti
Joona Karimaa
____________
buctu
Viestit: 520 Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Viesti
Kirjoittaja buctu » 22 Kesä 2009, 12:48
Vanteethan on legendaariset viemärinkannet. Painoa noilla ei ole minusta normaalia enempää, esimerkiksi 19"vanne+rengas=20kg (lähde:mh:n puntari).
Eiköhän tämä olisi ennemmin
kuumobiili , onhan siinä rakettimoottorikin
"Too much ain't enough"
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Heinä 2009, 16:06
^ Boilerin virittelijä on tainnut olla huumorimiehiä
Ja kyllä nuo puskuritkin pistävät miettimään eikö hommaa tosiaan olisi voinut toteuttaa millään muulla tavalla.
- Epäkelpokeräilijä -
Topi
Viestit: 385 Liittynyt: 14 Heinä 2006, 09:05
Viesti
Kirjoittaja Topi » 28 Heinä 2009, 16:18
Puskurit menevät käsittääkseni Alfan/Pininfarinan piikkiin; jenkkimalleissa oli kai tuollaiset gummizydeemit.
-Topi Kuusinen
"Ei tätä kai bensansäästöä varten ostettu."
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 28 Heinä 2009, 16:28
Juu niin oli, ja syyllinenhän oli ilmeisesti Ameriikan vakuutussektori joka oli sitä mieltä että autolla pitää pystyä ajamaan seinään tiettyä vauhtia ilman että se menee särki.
Tarkoitin että kai nuo nyt vähän siistimminkin olisi tehdas voinut toteuttaa.
Porsche ainakin onnistui paljon paremmin.
- Epäkelpokeräilijä -
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 15 Elo 2009, 18:00
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 22 Elo 2009, 22:49
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 24 Elo 2009, 22:03
jeQQ
Viestit: 4190 Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Paikkakunta: Vihti
Viesti
Kirjoittaja jeQQ » 24 Elo 2009, 23:05
Yllättävän hieno pickup! Josko vääntäisi omasta moisen
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 25 Elo 2009, 11:06
On muuten yllättävän hyvän näköinen.
Joonake
Viestit: 222 Liittynyt: 03 Kesä 2009, 11:31
Car(s): Skoda Superb -17
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Joonake » 25 Elo 2009, 12:13
jknracing kirjoitti: Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
143kpl
PabloNeruda
Viestit: 385 Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini
Viesti
Kirjoittaja PabloNeruda » 27 Elo 2009, 21:02
Laskekaapa pikaisesti kuinka monta vahingoniloista ilmettä on katsomossa?
143kpl Rolling Eyes
Tekemisen puutetta?
Minä mitään allekirjoita!
Laku
Viestit: 1760 Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti
Kirjoittaja Laku » 07 Syys 2009, 09:35
^Suomessa toi vaatis ison E:n ajokorttiin.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
EdotL
Viestit: 878 Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja EdotL » 07 Syys 2009, 10:10
OMG!
Cloverleaf
Viestit: 978 Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
Car(s): Giulia JTD 2016 ex. Giulietta MA ex. 159 JTDm ex. 155 TS
Paikkakunta: Veikkola
Viesti
Kirjoittaja Cloverleaf » 07 Syys 2009, 10:28
^ Mopo karannut vähän käsistä...
Satakuusnelonen
Viestit: 1773 Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano
Viesti
Kirjoittaja Satakuusnelonen » 07 Syys 2009, 11:34
Aika överiks vedetty, mutta on siinä tekijällä hieman silmääkin ollut... paitsi nokkakolmion istuttamisessa puskuriin.
Jalamari
Viestit: 3091 Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
Car(s): Toyota Gorilla GTV 2.0V6TB 75 V6 Lancia Thesis Triumph speedfour ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD, 156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD
Paikkakunta: Laihela
Viesti
Kirjoittaja Jalamari » 07 Syys 2009, 13:34
Taitoa enemmän kuin silmää.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 13 Syys 2009, 23:49
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free