Eli kyseiseen malliin tarvii syyläri vaihtaa ja kysymys kuuluukin että onko muiden moottorivaihtoehtojen & vuosimallien syyläreissä merkittäviä eroja? Ja jos jollain pyörii ylimääräinen syyläri nurkissa niin toki saa myös tarjota. Auto on manuaali.
EDIT: Jäi otsikko hieman vajaaksi kun töissä kiireellä laitoin viestin
156 2.5 V6 '99 Syyläri
Valvoja: Moderators
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Kyllä pitäisi TS:n syyläri olla ihan samanlainen kuin V6:senkin, jos tessussa on ilmastointi. Alfan varaosanumerotkin taitavat olla samat 1,6-3,2l välillä. Kannattaa vaihtaa muuten samalla se pieni tiiviste alaletkun pikaliittimestä ,ettei ala vuotamaan heti uusia nesteitä pihalle. Nissens tekee ainakin kohtuullisia syyläreitä noin 200e hintaan. Ebaystä saat englannista tai saksasta tilaamalla sopivan 100-150e:hen.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
Isäukko oli käynyt yhtä purkaamolla olevaa 2.0TS katsomassa ja ei kuulemma sovi, mutta eipä se kai muutenkaan ole ihan päivän päälle.Maunu kirjoitti:Kyllä pitäisi TS:n syyläri olla ihan samanlainen kuin V6:senkin, jos tessussa on ilmastointi. Alfan varaosanumerotkin taitavat olla samat 1,6-3,2l välillä. Kannattaa vaihtaa muuten samalla se pieni tiiviste alaletkun pikaliittimestä ,ettei ala vuotamaan heti uusia nesteitä pihalle. Nissens tekee ainakin kohtuullisia syyläreitä noin 200e hintaan. Ebaystä saat englannista tai saksasta tilaamalla sopivan 100-150e:hen.