Alfoista
Valvoja: Moderators
Tessu
Viestit: 26 Liittynyt: 27 Kesä 2009, 18:40
Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja Tessu » 11 Heinä 2009, 15:17
Olikos tossa 75:sen kampiakselin päässä vasen kätinen kierre?
Viimeksi muokannut
Tessu , 11 Heinä 2009, 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 11 Heinä 2009, 15:21
Vähän voisi tarkentaa. Otsikko on se joka ohjaa osaajat paikalle
En ainakaan ymmärrä miksi olisi. Kone pyörii kuitenkin myötäpäivään.
Varmaksi en mene sanomaan, kun en ole ikinä joutunut irroittamaan.
Tessu
Viestit: 26 Liittynyt: 27 Kesä 2009, 18:40
Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja Tessu » 11 Heinä 2009, 15:28
Epezi kirjoitti: Vähän voisi tarkentaa. Otsikko on se joka ohjaa osaajat paikalle
En ainakaan ymmärrä miksi olisi. Kone pyörii kuitenkin myötäpäivään.
Varmaksi en mene sanomaan, kun en ole ikinä joutunut irroittamaan.
Joo sori...muistelin vain että joku olis puhunut että olis vasuri kierre joten aattelin joskos joku tarkentais ennen kun äheltää väärään suuntaan
kterkkila
Viestit: 2374 Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja kterkkila » 11 Heinä 2009, 16:44
Oikee on vanhassa tessussa ja vasuri uudessa 16V:ssä. Molemmat koneet pyörii myötäpäivään. Vanhasta voi mutteri teoriassa irrota itsekseen, muttei käytännössä jos se on laitettu kiinni
Kimmo / alfatune.fi
Tessu
Viestit: 26 Liittynyt: 27 Kesä 2009, 18:40
Paikkakunta: Kotka
Viesti
Kirjoittaja Tessu » 11 Heinä 2009, 17:06
kterkkila kirjoitti: Oikee on vanhassa tessussa ja vasuri uudessa 16V:ssä. Molemmat koneet pyörii myötäpäivään. Vanhasta voi mutteri teoriassa irrota itsekseen, muttei käytännössä jos se on laitettu kiinni
Kiitoksia tarkennuksesta