Tässä Hyvinkäällä pyörii yksi punainen Modena(?) aina silloin tällöin.
Tänään yhden korvilla joku uudehko , myöskin punainen, Fefe meni Karjaan ABC:n ohi. Istuin bussissa hieman kauempana enkä tunnistanut mallia sen paremmin.
Ensimmäinen viesti foorumilla Ei ole korttia vielä pariin vuoteen mutta italoautojen fani olen Ferrari 360 tai 430 nähty stockmannin edessä pari viikkoa sitten. Samana päivänä näin vielä Maserati Quattroporten ja Maserati Gransportin. Saisi olla näitä autoja vähän enemmän Vaasassakin
BertGTV kirjoitti:Ensimmäinen viesti foorumilla Ei ole korttia vielä pariin vuoteen mutta italoautojen fani olen Ferrari 360 tai 430 nähty stockmannin edessä pari viikkoa sitten. Samana päivänä näin vielä Maserati Quattroporten ja Maserati Gransportin. Saisi olla näitä autoja vähän enemmän Vaasassakin
Jussi
Mieti vielä. Sulla on pari vuotta aikaa tulla järkiisi. Tämä tauti näyttäisi olevan parantumaton ja herkästi uusiutuva.
Hyvinkäällä olen tosiaan jo useasti bongannut punaisen Ferrarin, jonka malliksi kyllä veikkaan F430. Melkein kaaduin rullaluistimilla, kun tuo startattiin 20 metrin päässä.
BertGTV kirjoitti:Ensimmäinen viesti foorumilla Ei ole korttia vielä pariin vuoteen mutta italoautojen fani olen Ferrari 360 tai 430 nähty stockmannin edessä pari viikkoa sitten. Samana päivänä näin vielä Maserati Quattroporten ja Maserati Gransportin. Saisi olla näitä autoja vähän enemmän Vaasassakin
Jussi
Mieti vielä. Sulla on pari vuotta aikaa tulla järkiisi. Tämä tauti näyttäisi olevan parantumaton ja herkästi uusiutuva.
Hyvinkäällä olen tosiaan jo useasti bongannut punaisen Ferrarin, jonka malliksi kyllä veikkaan F430. Melkein kaaduin rullaluistimilla, kun tuo startattiin 20 metrin päässä.
Jussi
Niin on jo tauti päässyt itämään että paluuta ei taida olla joten nyt vaan nautiskellaan Alfojen katselemisesta
Poikettiin katsomassa Monacon F1 GP, siellä parkissa suurinpiirtein kaikkien 2000-luvulla valmistettujen Ferrarien ja Lambojen lisäksi mm. Maserati MC 12 ja Bugatti Veyron.
Cannesissa oli jonkun hotellin edessä Pagani Zonda.
Parvekkeelta seurasin juuri minuutti sitten kun punainen 348 parkkeeras tohon viereisen kerrostalon pihaan täällä lapinniemessä. Kyseisessä yksilössä on 355 vanteet ja ilmeisesti joku putkisto asennettu, komeesti ainakin laulaa. Kyllähän tollanen kesäpirssi olis aikas retee..
Eilen oli oikein Fefe-päivä ku kiertelin Alfalla Tampere-Jyskälä-akselilla. Jyväskylän pohjoispuolella tuli punainen Testarossa vastaan ja myöskin punainen 328 GTB ohitti mut Tampereen pohjoispuolella, kääntyen Suinulan risteyksestä kohti Kangasalaa. Molemmat vehkeet oli punavalkoisilla koekilvillä liikenteessä.
Ferrarin kanssa kisattu En tiedä kumpi provosoi kumpaa tai taidettiin molemmat vaan pitää vähän hauskaa. 308 Fefe liimautui perääni kun etenin Camarolla cruisailuvauhtia. Polkaisin kaasun pohjaan ja jäihän se Ferrari vähän automaattia kun on helppo lähettää. Tuli sitten liikennevaloissa viereen ja ainakin minä lähdin kaasupohjassa; nyt se jätti minut. Tulos oli tietysti odotettu, sillä minulla on 155 hevosvoimaa (ilman apulaitteita) ja 2-vaihteinen automaatti. Niin ja viittäkymppiä kovempaa en ajanut.
Ei nähtävästi kovin luotettavia pelejä, kun oli hinauslenkki kiinni ja varauduttu myös lähes tehdasasenteisen näköisellä kolhusuojalla, ettei naarmuunnu, kun joka päivä hinataan.
Tänään Kouvolassa hakiessani pizzaa Oraziolta, oli pizzerian edessä 348 TS parkissa. Pizzaa odotellessa jututin omistajaa, joka olikin Ferrari-kerhon jäsen ja menossa jo viides Ferrari. Entisiä mm. Testarossa, 308 ja 328.
Ei ollut ollenkaan ikävää odotella pizzaa jutellessa Ferrareista
Oraziokin otti sitten kylmät tyypit 348:lla.
Omistaja kertoi että autoon oli juuri tehty iso huolto. On muuten sama bilikka nettiautossa myynnissä 58k€
Jälkeenpäin selvisi Ferrarin omistajan nimikin...on muuan tunnettu viihdetaiteilija
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
AlfaTom kirjoitti:Tänään Kouvolassa hakiessani pizzaa Oraziolta, oli pizzerian edessä 348 TS parkissa. Pizzaa odotellessa jututin omistajaa, joka olikin Ferrari-kerhon jäsen ja menossa jo viides Ferrari. Entisiä mm. Testarossa, 308 ja 328.
Ei ollut ollenkaan ikävää odotella pizzaa jutellessa Ferrareista
Oraziokin otti sitten kylmät tyypit 348:lla.
Omistaja kertoi että autoon oli juuri tehty iso huolto. On muuten sama bilikka nettiautossa myynnissä 58k€
Jälkeenpäin selvisi Ferrarin omistajan nimikin...on muuan tunnettu viihdetaiteilija
ai se miespuolinen strippariko joka kauppasi testarossaa melko pitkään..
90 kirjoitti:
ai se miespuolinen strippariko joka kauppasi testarossaa melko pitkään..
No sepä se, Mäntyharjun oma julkkis
Ottamatta kantaa mm. suoli24-keskustelupalstalla (kaikkien kateellisten oma kanava) käytyyn keskusteluun, ihan asiallisesti juteltiin Ferrareista ja autoista muutenkin. Siitä Testarossasta; oli kuulemma myynyt ja ostanut takaisin pari kertaa...
No eipä ihme, kyllä Testarossa on hieno auto, kelpaisi minullekin.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
Eilen Joutsenon (nykyään taitaa olla Lappeenranta?) torin laidalla parkkeerasi punainen ferrari meidän Alfan taakse sillä aikaa kun käytiin Pizzapojilla syömässä. Otin kuvankin. Katsotaan jos saan sen kuvan tänne lisättyä.
Tänään klo 14 kurvasi Pirkanhoville tankkaamaan punainen Ferrari California tarrakilvillä. Aikas kivalta näytti. Myöhemmin vissiin iltakuuden aikoihin 3-tietä etelään huristeli sininen F355 Spider. Fefejä on pian ruuhkaksi asti.