166 ostamiseen jelppiä
Valvoja: Moderators
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
166 ostamiseen jelppiä
166:sen hankinta mielessä.ja tod näköisesti vanhemman mallin vielä,kun pitäisi tuo getvosen hinnalla saada.Auto haetaan varmuudella saksasta,ellei vaihdu gervoseen suoraan.
kuusi mukinen pitää olla&ei manuaali laatikkoa,siinä eka mietintä.mitä konetta raati suosittelee?2.0v6 turbo on osoittautunut lujaksi ainakin,ja kulutus kohdallaan,mutta onko sitä tehty muuten kuin manuaskilla?
ja onko varusteissa koneiden kesken eroja?Vai miksi on valmistettu kahdella eri v6 koneella?
kuusi mukinen pitää olla&ei manuaali laatikkoa,siinä eka mietintä.mitä konetta raati suosittelee?2.0v6 turbo on osoittautunut lujaksi ainakin,ja kulutus kohdallaan,mutta onko sitä tehty muuten kuin manuaskilla?
ja onko varusteissa koneiden kesken eroja?Vai miksi on valmistettu kahdella eri v6 koneella?
2.0 turbo on kuulemma kestäväksi osoittaunut konstruktio, mutta mulla kulahti nokka-akseli jo 90000 km kohdalla. Täkäläinen korjaaja sanoi, että oli käytetty liian "ohuita"öljyjä, mutta öljyn paksuuden merkityksestähän on useita teorioita.
Tietääkseni 2.0 turboissa ei ole automaatteja.
Isompiin kutoskoneisiin verrattuna kulutus saattaa olla pienempi, mutta en nyt tiedä onko se ihan kohdallaan, kaupungissa helposti 16 litraa sadalla, motarilla tasaisella 120 nopeudella pääsee karvan alle 9.
Mutta älä ymmärrä väärin, autohan on aivan ihana, mutta ei siis ongelmaton.
166 on toki valmistettu kolmella eri kutoskoneella, 2.5 on siinä välissä. Siinä kuulemma alavääntö ei ole ihan kahden muun version luokkaa.
Tietääkseni 2.0 turboissa ei ole automaatteja.
Isompiin kutoskoneisiin verrattuna kulutus saattaa olla pienempi, mutta en nyt tiedä onko se ihan kohdallaan, kaupungissa helposti 16 litraa sadalla, motarilla tasaisella 120 nopeudella pääsee karvan alle 9.
Mutta älä ymmärrä väärin, autohan on aivan ihana, mutta ei siis ongelmaton.
166 on toki valmistettu kolmella eri kutoskoneella, 2.5 on siinä välissä. Siinä kuulemma alavääntö ei ole ihan kahden muun version luokkaa.
- (Alfan kanssa) olemisen sietämätön keveys
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Naviutossa en ole livenä käynyt katsomassa,netin kautta vilkaistu,mielestäni väri ei lainkaan sopiva 166:seen.musta sen olla pitää
Onkohan 2.5 ja 3,0 välillä kauhea kulutus ero käytännössä,entä kumpi toiminta varmempi?Mites toi sportronic toiminut&kummassa koneessa pelaa paremmin?
Navi näyttäis muuttuvan 00 mallista alkaen,onko siinä paljon eroa?ja onko muuta eroa tullut tuohon ykköskoppaiseen vuosien varrella?
Nettiautossa,yksi edullinen kampe.Onko jollekin tuttu peli&onko liikaa ajettu?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/166/2347395
Onkohan 2.5 ja 3,0 välillä kauhea kulutus ero käytännössä,entä kumpi toiminta varmempi?Mites toi sportronic toiminut&kummassa koneessa pelaa paremmin?
Navi näyttäis muuttuvan 00 mallista alkaen,onko siinä paljon eroa?ja onko muuta eroa tullut tuohon ykköskoppaiseen vuosien varrella?
Nettiautossa,yksi edullinen kampe.Onko jollekin tuttu peli&onko liikaa ajettu?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/166/2347395
166
Kävin tossa keväällä katsomassa kyseistä menopeliä.Kyllä se oli ihan kohtuu siisti,paljon oli käytetty"siliconia"sisustan puunaamiseen.Muistaakseni oli joku ulkomaan tuliainen ehkä Italiasta ja ollut noin vuoden myytävänä siellä.alfa164 kirjoitti:Naviutossa en ole livenä käynyt katsomassa,netin kautta vilkaistu,mielestäni väri ei lainkaan sopiva 166:seen.musta sen olla pitää
Onkohan 2.5 ja 3,0 välillä kauhea kulutus ero käytännössä,entä kumpi toiminta varmempi?Mites toi sportronic toiminut&kummassa koneessa pelaa paremmin?
Navi näyttäis muuttuvan 00 mallista alkaen,onko siinä paljon eroa?ja onko muuta eroa tullut tuohon ykköskoppaiseen vuosien varrella?
Nettiautossa,yksi edullinen kampe.Onko jollekin tuttu peli&onko liikaa ajettu?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/166/2347395
Väri oli sellainen musta ruskean vivahteella,ainakin mun silmään.
T.L
2.4 6.4 l/100 kmKotter kirjoitti:ICS:n mukaiset kulutukset:
2.0 8.5 l/100 km
2.5 9.8 l/100 km
3.0 10.8 l/100 km
Eivät ICS luvut tietenkään mitään absol. arvoja ole, mutta ehkä jotain voi päätellä niiden keskinäisistä suhteista.
Kaikissa kolmessa manuaaliloota ja samanlaista ajoa.
-"-
159 2.0 JTDm, GT JTD, 156 2.5 V6
- alfa164
- Viestit: 2016
- Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
- Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
- Paikkakunta: luvia
Tuollainen turbo olisi edullisesti kaupan.Väri ei kyllä paras mahdollinen.Onko jollekin tuttu auto,tai onko joku käynyt tuota katsomassa?
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/166/2855584
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/166/2855584
-
- Viestit: 975
- Liittynyt: 08 Loka 2003, 18:31
- Car(s): Stelvio JTD
159 JTS
QP V8 Evo
75 2.0 TC
ex.159 Tbi & 159 2.0 JTD, 2x156 TS, GTV V6, 166 JTDm - Paikkakunta: Billnäs
2.4 20V SporttronicJTD kirjoitti:2.4 6.4 l/100 kmKotter kirjoitti:ICS:n mukaiset kulutukset:
2.0 8.5 l/100 km
2.5 9.8 l/100 km
3.0 10.8 l/100 km
Eivät ICS luvut tietenkään mitään absol. arvoja ole, mutta ehkä jotain voi päätellä niiden keskinäisistä suhteista.
Kaikissa kolmessa manuaaliloota ja samanlaista ajoa.
-"-
ICS:
kaupunki 7.9
sekalaista 6.4
maantie 5.2
Pumppu:
Sekalasita 7.4
Maantie 6.2
Eli ainakin mun kohdalla ICS virhemarginaali noin litran luokkaa. Automaatin kulutus on noin +10-13% verrattuna manuaaliin, kuulemma.