Foorumilaisten bongaukset 2009
Valvoja: Moderators
-
- maybetomorrow
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Jyväskylästä bongauksia
Auristokos se lasehti Gummeruksenkatua joskus suunnilleen kello 11.3O? Hopeinen varttikuutonen mutta peltivanteilla jossa Alfan pölykapselit..
Muita nähtyjä:
vihertävänrusehtava 159 Asemakadun yläpäässä klo 13 suunnilleen
uusikeulainen Spider, punainen ja musta rättikatto Scandic-hotellin viereisellä parkkialueella n. klo 15
Varttikutonen, punainen SW Mannilan risteystä edeltävällä parkkialueella kaupungista palokkaan ajettaessa neljältä iltapäivällä
Auristokos se lasehti Gummeruksenkatua joskus suunnilleen kello 11.3O? Hopeinen varttikuutonen mutta peltivanteilla jossa Alfan pölykapselit..
Muita nähtyjä:
vihertävänrusehtava 159 Asemakadun yläpäässä klo 13 suunnilleen
uusikeulainen Spider, punainen ja musta rättikatto Scandic-hotellin viereisellä parkkialueella n. klo 15
Varttikutonen, punainen SW Mannilan risteystä edeltävällä parkkialueella kaupungista palokkaan ajettaessa neljältä iltapäivällä
-
- Car(s): 155,156, Maserati V6
- Auristo
- Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01 - Paikkakunta: Jyväskylä
En ollut minä, olen nähnyt tuon "kapselialfan" muutaman kerran mutta en tiedä omistajaa. Albumissa on kuvia omastani, kuvat on viime vuodelta mutta edelleen sama "lookki"maybetomorrow kirjoitti:Jyväskylästä bongauksia
Nyt on auto likainen mutta on vielä niin tuoretta maalia pinnassa että en viitsi pestä kuin aikaisintaan ensiviikolla.
Viimeksi muokannut Auristo, 30 Heinä 2009, 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi
Morotettiin eilen iltapäivällä 155:n kuskin kanssa Tampereen Näsijärvenkadulla. Joku täältä foorumilta? Hämeenkadulla morjestin myös mustan(?) 147:n kuljettajalle. Nainen huomasi Jkl-Tre-Jkl välillä monta muutakin alfaa, mutta minä puusilmä en.. Myöhemmin illalla pysähdyin Lutakossa liikennevaloihin, niin joku morjesteli fillarin selästä. Oliko se MrKirby? Tunnustaako joku muu?
En ajanut alfalla kun en sellasta omista mutta alfasta morjestettiin kuitenkin.
Eli eilen Tampereella paskalaitoksen kohdalla hatanpäänvaltatiellä vastaan sininen vanhempi alfa (ei tunnista näitä malleja, mutta sellanen aika kantikas taisi olla mustakilpinen), hienosti entisöity. Itse ajoin -62 vuoden sivaunullisella K-750 pyörällä ehdin varmaan nippanappa morjestaan takaisin.
Eli eilen Tampereella paskalaitoksen kohdalla hatanpäänvaltatiellä vastaan sininen vanhempi alfa (ei tunnista näitä malleja, mutta sellanen aika kantikas taisi olla mustakilpinen), hienosti entisöity. Itse ajoin -62 vuoden sivaunullisella K-750 pyörällä ehdin varmaan nippanappa morjestaan takaisin.
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- HR
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Oltiin paluumatkalla Bella-Italiasta.raktori112 kirjoitti:Täällä Jkl:n lähistöllä pohjoispuolella harvoin yksikään alfa morjestaa. Mutta tiistaina seitsämän jälkeen punasesta 147sta nousi, kuin nousikin käsi ja tämä tapahtui hirvaskankaan abcn risteyksessä.
E: Ja itse ajoin tummansinisellä 75:lla
Niin ja vielä samaan yhteyteen "Suba" bongattu Bellassa meidän 147:n vierestä, näinkö oli?
Taisi olla alkuviikosta, kun tuli Siikajoen eteläpuolen Pohjolanralli-tietä viininpunainen 75 TS tai V6 reilua vauhtia, itse ajoin vastaan betoniautolla. Tunnustaako joku? Hieno Alfa, hyvä ek ja sopivasti sladijälkiäkin taisi jäädä,
Hyvin tuntuu Oulun Alfisteilla nousevan tassu! Itsellä hopea 156 SW 18" vanteilla ja kohtuu persoonallisella rekkarilla.
Hyvin tuntuu Oulun Alfisteilla nousevan tassu! Itsellä hopea 156 SW 18" vanteilla ja kohtuu persoonallisella rekkarilla.
On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....
- Scuderia AlfaRomeo Finlan
- Car(s): M-B C320 Avantgarde 4Matic A STW
ex:159 Q4 2.4 JtdM - Paikkakunta: Lappeenranta
- routasydän
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
- jeQQ
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
Hmm, autoni kyllä on tuusulassa, jos faija kävikin tankilla sillä tjsp.. Itse en kuitenkaan ole sillä ajanut.evilpet kirjoitti:Tulikos jeQQ eilen yhdentoista tienoissa tuusulantietä tuusulaan päin ruskeasannan kohdilla? En kunnolla nähnyt autoa kaiteiden takia mutta joku vanhempi punainen kaunotar siinä tuli. Yritin kovin moikkailla, mutta tuskin näkyi...
- ragazza
- Car(s): Stelvio 2.0 280hp '19, 159 2.4 JTDm '06, 147 2.0 T.S. '08
Ensimmäisiä morotuksia on tullut nähtyä melko vähän vielä, kun ei täällä E-Pohjanmaalla paljon Alfoja näy...
Lauantaina ajeltiin kuitenkin Seinäjoki-Tampere -väliä, ja muutamastakin 156:sta nousi käsi pystyyn. Parhaiten jäi kuitenkin mieleen musta 156 Hämeenkyrön kohdalla, kun lapa nousi, ja oikeen ikkunasta ulos
Sunnuntaina tuli vastaan kolmostiellä parkano-jalasjärvi välillä harmaa 159 ja kunnon morotus. On se hienoa nähdä, kuinka hienolta 159 näyttää tien päällä!
Lauantaina ajeltiin kuitenkin Seinäjoki-Tampere -väliä, ja muutamastakin 156:sta nousi käsi pystyyn. Parhaiten jäi kuitenkin mieleen musta 156 Hämeenkyrön kohdalla, kun lapa nousi, ja oikeen ikkunasta ulos
Sunnuntaina tuli vastaan kolmostiellä parkano-jalasjärvi välillä harmaa 159 ja kunnon morotus. On se hienoa nähdä, kuinka hienolta 159 näyttää tien päällä!
Vaimo raportoi morjestelleensa Paanakedon kadulla "sellaisen tosi pienen ja matalan Spiderin" kanssa eli taisit olla sinä.apalfa kirjoitti:Alfa kaupunki Porissa Paanakedon kadulla nähty se punainen Spider, pelästyin enkä kerinnyt reagoida, no sen jälkeen tuli punainen 156 vastaan ja nuori nainen morotti vanhalle spider kuskille
Giulia Super -69
- Sape
- Car(s): 164 TS
75 TS Turbo
75 3.0 V6 24V
GTV 3.0 V6 24V - Paikkakunta: Oulu
Kyllä se punainen taisi kuitenkin olla 75:nen. Motoparkista oltiin matkalla Ouluun.Bstoned kirjoitti:Illalla ysin aikaan bongattu harmaa 164 ja punainen 33? Kuopion motarilla. Hienoja pelejä ja varsinki 33:sta lapa nousi.
Pakko oli ottaa pojat kiinni kun tytär 10v. hehkutti että "isi kato 2 alfaa, otetaan ne kiinni"
- Raimo Miettinen
- Viesti:
- maybetomorrow
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
^^ http://www.cuoresportivo.dk/modules/PNp ... 0comp6.jpg varmaan tämä malli?
- jeQQ
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
http://www.peltilehma.com/galleria/albu ... 40_IMG.jpg
Tolla korilla, mutta mattamusta. Taisi siinä joku spoikkakin olla, takapönttö roikkui jollain rautalangalla..
Tolla korilla, mutta mattamusta. Taisi siinä joku spoikkakin olla, takapönttö roikkui jollain rautalangalla..
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Pelottavan aidon näkönen kuvamaybetomorrow kirjoitti:^^ http://www.cuoresportivo.dk/modules/PNp ... 0comp6.jpg varmaan tämä malli?
Me olimme tosiaan eilen Hyvinkäällä liikenteessä - ihan aidolla Alfalla Piipahdimme Suomen Rautatiemuseossa, jota voin kyllä suositella lämpimästijeQQ kirjoitti:Pari Alfaa tänään Hyvinkäällä tuli bongattua. Karuin näistä kuitenkin mattamusta Nissan Almera(vaiko primera, en mä noista tiedä), johon oli ruuvilla vedetty keulille Alfan logo! Uustuotanto arna
Hyvinkäällä tuli bongattua parkissa ollut punainen Alfa Hyvinkään yhteiskoulun lähellä. Mallia en kyllä muista ja en vielä osaakaan niin hyvin...
Eilen myös Kehä III:lla tuli bongattua metallihohtoinen ruskea Alfa (taisi olla 159), kuskini morjestikin mutta ruskean Alfan ajaja oli keskittynyt enemmän kännykässä puhumiseen ilman hands-freeta
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn.
-
Keskiviikkona Saariselän tienoilla 159 pääsi yllättämään ja vastamorotus jäi viimetinkaan. Olin juuri ihmetellyt kun ei viimeiseen 1400 km:n ollut tullut yhtään Alfaa vastaan. Kävi jo mielessä, ettei näillä uskalla pitkille reissuille . Vaan on mainio tapa tämä morottelu, vielä kun siihen itsekin oppisi kunnolla.
- Tazio
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Joo, perheyhtiön naiset olivat kaikki pari päivää Turussa lomailemassa minun painaessa niska limassa konttorilla.....VMTD kirjoitti:Tazion parempi puolisko bongattu tänään klo 19 maissa Rajamäen liittymästä Hyvinkäälle päin jonottamassa päällystystyömaan ohitusta. Itse olin liikenteessä Gti Pösöllä ja menossa Nummelaan päin.
Gti Pösö? Ja Märssy?? Ei kai linja ala lipsumaan? :=)
Ostatie: JTS:n mcsf valo on ollut useamman sata kilometriä pimeänä, vaimo epäilee että se syttyy aina kun minä ajan. Joten nyt en saa koskea koko vehkeeseen!
-Tazio