bugati veyron seinäjoella
Valvoja: Moderators
- Pepee
- Viestit: 194
- Liittynyt: 29 Loka 2006, 19:52
- Car(s): Nykyinen: Giulietta 2.0 jtdm.-.Ex: 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.5 v6 -99, ex 156 2.0 jts -04, ex: 159 2,4 jtdm 2008
- Paikkakunta: Seinäjoki
bugati veyron seinäjoella
joo.. bongasin tänään tuossa päivällä veyronin seinäjoella.. kuvat laitan myöhemmin.. ei voi muuta sanoa ku että härski värkki.. prkl.. jos jostakin voi olla kateellinen niin siitä.. ja ne äänet.. huhhuh..
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
Ei ollut tuo.Jalamari kirjoitti:Tämä?
http://www.nettiauto.com/bugatti/veyron/2468929
Mun mielestä se oli kokonaan musta. Ei enää tarkasti muista kun oli niin hämmennyksissä.
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Viimeksi muokannut Satakuusnelonen, 25 Touko 2009, 09:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- michael
- Viestit: 704
- Liittynyt: 11 Elo 2007, 14:18
- Car(s): 159 2.2, ex: 156 V6
- Paikkakunta: Pirkkala
saatais iltikseen taas komeat lööpit: mies ajoi 400 km/h poliisin tutkaan!Pepee kirjoitti:hehe.. no voi olla että tarvii maijan jos toisenkin jos kiinni meinaa saada.. :DD eikö huiput ole jotain 407 kmh ?:P
liekö onnistuisi tuo nopeus millään moottoritiellä käytännössä? pikku töyssy niin bugatti ampuu kuuhun.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Sitä voi tulla hyvä mainos: Auto ja avaruusalus samalla
Jostain olen lukenut, että ainoa paikka, jossa voi saada huiput on saksan baana, mutta sielläkin vain teoreetisesti, koska näin pitkällä suoralla aivan varmasti on muita autoja hidastamassa lentoa...Muita yleisiä(ja ei yleisiäkään) maailmassa ei ole, mutta kuitenkin kiva lelu se on
Jostain olen lukenut, että ainoa paikka, jossa voi saada huiput on saksan baana, mutta sielläkin vain teoreetisesti, koska näin pitkällä suoralla aivan varmasti on muita autoja hidastamassa lentoa...Muita yleisiä(ja ei yleisiäkään) maailmassa ei ole, mutta kuitenkin kiva lelu se on
Nothing beats cubic inch
No eihän se tartte kuin liidulla sutia se Veyron valkoiseksi ja iskeä ulkomaan kilvet kiinni ja menoksi.. Kuten muinoin camarolla http://takaisin.fi/VM_Cannonball.jpg
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
Tämän päivän Ilkka-lehdestä bongattu kuva.
- Liitteet
-
- bugatti.jpg
- (60.83 KiB) Tiedosto ladattu 10470 kertaa
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
- Cloverleaf
- Viestit: 978
- Liittynyt: 02 Kesä 2005, 18:02
- Car(s): Giulia JTD 2016
ex. Giulietta MA
ex. 159 JTDm
ex. 155 TS - Paikkakunta: Veikkola
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
hyvän värinen toi nettiauton Veyron! tuntuu vaan hurjalta antaa 600000 verottajalle autolla, jota ajetaan ehkä kerran viikossa! varmaan minäkin lykin viikon aikana enemmän myrkkyjä pakoputkesta kun 1 Veyron yhtenä kesä viikon loppuna.
Ei sillä poliisia karkuun pääse, totuushan on, että poliisi saa kiinni, jos vain oikein haluavat (niillä kun on niitä vispilöitä... Koptereita siis).
Autoa muuten pääsee kokeilemaan tuoreeltaan asfaltoiduilla teillä, yleensä ne on "muulta" liikenteeltä suljettuja merkeillä sun muilla barrikaadeilla
Ei sillä poliisia karkuun pääse, totuushan on, että poliisi saa kiinni, jos vain oikein haluavat (niillä kun on niitä vispilöitä... Koptereita siis).
Autoa muuten pääsee kokeilemaan tuoreeltaan asfaltoiduilla teillä, yleensä ne on "muulta" liikenteeltä suljettuja merkeillä sun muilla barrikaadeilla
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Suomessahan ei juuri koskaan koptereilla kaahareita seurata, mutta yleisesti niiden huiput ovat n.255km/h Eli vähäliikenteisellä motarilla 300km/h kulkevalla pirssillä helppo päästä 'karkuun'. Getaway in Stockholm pätkissä kuski aina pieksee kopterit.DaViega kirjoitti:Ei sillä poliisia karkuun pääse, totuushan on, että poliisi saa kiinni, jos vain oikein haluavat (niillä kun on niitä vispilöitä... Koptereita siis).
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Jep. Ei mitään rattimiehiä silti. Olin todistamassa kun eivät päässeet Maserati 4200:lla kadettia karkuun Jurvan botniaringillä. Ooppeli oli vakio Endurance romu, vm. apout -87. Ajoivat lopulta pitkäksi Maseratilla ooppelin ahdistaessa puskurissa, kadetti kaartoi voittajana varikolle... Sliksit ooppelissa, mutta silti noloa?Pepee kirjoitti:kyllä se kuulkaas taitaa olla jalaksen toimitusjohtajan.. eli firman joka tekee monoja ja turvakenkiä jne jne jne.. jalasjärveläinen mies..
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Motarissa on vaan se huono puoli, että liittymiä on harvassa, ellei vieressä ole kapunki. Jos auto alkaa karkaamaan poliisilta, niin voivat pyyttää apuvoimia (tai tiesulun) seuraavalle rampille, jos on niinkin otollinen tilannegYdEbUh kirjoitti:Suomessahan ei juuri koskaan koptereilla kaahareita seurata, mutta yleisesti niiden huiput ovat n.255km/h Eli vähäliikenteisellä motarilla 300km/h kulkevalla pirssillä helppo päästä 'karkuun'. Getaway in Stockholm pätkissä kuski aina pieksee kopterit.DaViega kirjoitti:Ei sillä poliisia karkuun pääse, totuushan on, että poliisi saa kiinni, jos vain oikein haluavat (niillä kun on niitä vispilöitä... Koptereita siis).
Kuinkakohan kauas korkealla lentävätstä kopterista näkee? kait siinä oma aika menee, että auto pääsee pois kopterin näköpiiristä. 400 kukeva Veyron on tietysti vikkelämmin pois näköpiiristä, mutta eikös sillä pystynny ajamaan 7 tai 14 min täydellä kaasulla, kunnes tankki tyhjenee?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Jos itsellä olisi Veyronin kaltainen superauto, tai edes se Maserati, niin ei juurikaan vituttaisi vaikka Kadett -kuskit kyykyttäisivät 10-0. Voisi myös kuvitella, että Maseratin omistajalla on hivenen enemmän hävittävää radalla ajaessa kuin Opelistilla - ajatellen siis riskiä kalustovauriosta. Tämäkin saattaa vaikuttaa ajotyyliin ja sitä myötä skaban lopputulokseen.
Joo, onhan tuossa totuuden siemen. Veyronilla ajaessa paskat nakkaa siitä, kuka ajaa puskurissa.Cuore Sportivo kirjoitti:Jos itsellä olisi Veyronin kaltainen superauto, tai edes se Maserati, niin ei juurikaan vituttaisi vaikka Kadett -kuskit kyykyttäisivät 10-0. Voisi myös kuvitella, että Maseratin omistajalla on hivenen enemmän hävittävää radalla ajaessa kuin Opelistilla - ajatellen siis riskiä kalustovauriosta. Tämäkin saattaa vaikuttaa ajotyyliin ja sitä myötä skaban lopputulokseen.
Toooooiiisaaalta... rata on rata, siellä vain vauhti ratkaisee.
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Nuo perus 4200:t eivät todellakaan olleet mitään ratapelejä, jos tuo kadetti pysyi lähelläkään Maseratia pääsuoran lopussa, niin teho/painosuhde ei ollut aivan mäessä tuossa tilanteessa. Lisäksi jos ajatellaan että TJ oli radalla ekaa tokaa kertaa, niin siinä vaiheessa ei vielä hyviä linjoja ajeta.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
On tuo 300km/h jo aika reipasta liitoa. Tuossa alkaa toivoamaan, että alusta toimii niin kuin pitääkin. http://www.youtube.com/watch?v=N4aMPs9-YfcgYdEbUh kirjoitti:Suomessahan ei juuri koskaan koptereilla kaahareita seurata, mutta yleisesti niiden huiput ovat n.255km/h Eli vähäliikenteisellä motarilla 300km/h kulkevalla pirssillä helppo päästä 'karkuun'. Getaway in Stockholm pätkissä kuski aina pieksee kopterit.DaViega kirjoitti:Ei sillä poliisia karkuun pääse, totuushan on, että poliisi saa kiinni, jos vain oikein haluavat (niillä kun on niitä vispilöitä... Koptereita siis).
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Joo, kyllä suomen routivilla tiepohjilla +300kmh alkaa olevaan aika hazardi puuhaa, ei se veyronkaan niitä viimeisiä kmh sormia napsauttamalla kelaa. Yli kolmeasataa kun mennään niin tarvitaan kilometritolkulla matkaa että ehtii siitä vielä kiihdyttämään, 300-400 on aivan eri asia kuin 100-200. Vaikka kumpaankin menisi sama aika niin matkaa kertyy ihan eri lailla. Sitten yksi vähän sinnepäin tehty noussut alikulku niin se lähtee...Raimo Miettinen kirjoitti: On tuo 300km/h jo aika reipasta liitoa. Tuossa alkaa toivoamaan, että alusta toimii niin kuin pitääkin. http://www.youtube.com/watch?v=N4aMPs9-Yfc
Tässäkin näkee miten suoralla tiellä pitää ajaa suoraan:
http://www.youtube.com/watch?v=xVAUztx3 ... re=related
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: 25 Maalis 2008, 20:35
- Car(s): -11 Giulietta MA
-04 147 2.0ts - Paikkakunta: Helsinki
^ Kun kerran tuosta kiihtyvyydestä tuli puhetta niin tässä mallia "hieman piristetyltä" F430 Scuderialta: http://www.youtube.com/watch?v=rMo3pwyDNns
P.S. Muuten aika tylsä video mutta ne äänet....
P.S. Muuten aika tylsä video mutta ne äänet....
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
evo #134:ssa on juttu superautojen kustannuksista ja Veyron on omassa luokassaan myös tässä mielessä.
Jos ostat Bugattin uutena, niin neljän vuoden omistuksen (3000 mailia vuodessa) aikana kuluja tulee tymäkät £462100.
Laskennallinen arvonalenema £275000.
Ensihuolto £13645.
Renkaat uusittava 2500 mailin välein hintaan £6325/kpl (vain Bugattidiileriltä).
Vanteen uusittava 7500 mailin välein £29900.
Lisävuosi takuuseen (2 v.) £38000.
Mitäköhän nuo maksaisivat Delta Autossa?
Jos ostat Bugattin uutena, niin neljän vuoden omistuksen (3000 mailia vuodessa) aikana kuluja tulee tymäkät £462100.
Laskennallinen arvonalenema £275000.
Ensihuolto £13645.
Renkaat uusittava 2500 mailin välein hintaan £6325/kpl (vain Bugattidiileriltä).
Vanteen uusittava 7500 mailin välein £29900.
Lisävuosi takuuseen (2 v.) £38000.
Mitäköhän nuo maksaisivat Delta Autossa?